
این شرکت دوشنبه اعلام کرد که اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که شناسایی و پشتیبانی مستقیم علل اجتماعی را از طریق هشتگ برای کاربران آسانتر میکند. اکنون که به دنبال هشتگ های خاص مرتبط با جنبش های اجتماعی خاص هستید، این فرصت را خواهید داشت که با گزینه های جدید از آنها حمایت کنید.
هنگامی که به صفحه هشتگ رسیدید، می توانید “پشتیبانی” را انتخاب کنید تا در مورد ترافیک بیشتر بدانید. همچنین یک دکمه “Spread the word” وجود دارد که به شما امکان می دهد صفحه هشتگ را از طریق DM با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این شرکت میگوید این ویژگی جدید همچنین افزایش آگاهی از این دلایل را از طریق دکمه «ایجاد جمعآوری سرمایه» آسانتر میکند که میتوان از آن برای شروع جمعآوری کمک مالی از طرف یک علت استفاده کرد.
این شرکت در یک پست وبلاگی درباره این اعلامیه گفت: “امروز ما شروع به آزمایش ویژگی جدیدی می کنیم که به افراد کمک می کند جنبش های اجتماعی را در اینستاگرام پیدا کرده و از آنها حمایت کنند.” «هشتگها مدتهاست مکانی بوده است که مردم دلایل جدیدی برای پشتیبانی اینستاگرام پیدا میکنند، و اکنون که به دنبال هشتگهای خاص مرتبط با جنبشهای خاص هستید، این فرصت را خواهید داشت که از آنها حمایت کنید. مردم اغلب به اینستاگرام می آیند تا صدای آنها را بشنوند، دلایل را مطرح کنند و جوامع را متحد کنند. آنها مشتاق هستند از دلایلی که در اینستاگرام میشنوند حمایت کنند و همیشه به دنبال راههای جدیدی برای اقدام هستند، این بهروزرسانیها کار را آسانتر میکند.»
این شرکت در حال معرفی یک ویژگی جدید انتخاب هشتگ با تمرکز بر جنبش های محبوب اینستاگرام، از جمله #BlackLivesMatter، #حقوق زنان و #climatecrisis است. اینستاگرام می گوید با چندین سازمان از جمله NAACP، GLAAD، AAJC، Hispanic Heritage Foundation و Illuminative برای انتخاب فهرست اولیه هشتگ ها مشورت کرده است. اینستاگرام قصد دارد به همکاری با سازمان ها برای بهبود این ویژگی ادامه دهد.