
واقعیت افزوده (AR) میتواند به مشتریان کمک کند تا قبل از خرید، محصولات تجسم آنلاین را خریداری کنند، و یک حوزه سرمایهگذاری رو به رشد برای شرکتهای تجارت الکترونیک است. بر اساس نظرسنجی اخیر از 16000 کاربر اسنپ چت در 16 بازار، 92 درصد از Gen Zers می خواهند از واقعیت افزوده و واقعیت مجازی برای خرید آنلاین استفاده کنند.
اکنون، یک شرکت واقعیت افزوده (AR) کره جنوبی به نام RECON Labs که به مشتریان تجارت الکترونیک اجازه می دهد با فیلمبرداری کوتاهی از محصولات از طریق پلتفرم PlicAR مدل های سه بعدی در چند ساعت ایجاد کنند، 4.4 میلیون دلار جمع آوری کرده است. این شرکت از بودجه سری A برای افزایش کارکنان خود و بهبود پلت فرم PlicAR خود استفاده خواهد کرد، که به تبدیل خودکار تصاویر دو بعدی به نماهای سه بعدی محصولات خود بدون نیاز به مهارت های مدل سازی سه بعدی کمک می کند.
سئونگ هون بان، مدیرعامل RECON Labs به TechCrunch گفت که این شرکت با تعدادی از بازارهای تجارت الکترونیک و خردهفروشان، از جمله شرکتهای مبلمان، کار میکند که میخواهند به مشتریان خود کمک کنند تا محصولات را در مدلهای سه بعدی در اندازه واقعی تجسم کنند. واقعیت افزوده.
بان گفت که این شرکت در حال حاضر خدمات خود را به بیش از 22 شرکت کوچک و متوسط در کره جنوبی ارائه می دهد و در حال مذاکره با مشتریان بالقوه در بخش مد، اسباب بازی و مواد غذایی است. او اضافه کرد که خرده فروشان می توانند با استفاده از PlicAR بدون ساختن پلت فرم مدل سازی سه بعدی خود در زمان و هزینه صرفه جویی کنند.
RECON Labs ادعا می کند که بیش از 10000 محصول وجود دارد که به صورت دو بعدی به محتوای سه بعدی تبدیل شده اند. به گفته بان، این پلتفرم به کاربران امکان دانلود، آپلود، مشاهده، فروش و خرید دارایی های سه بعدی را از طریق سرویس آینده مبتنی بر وب خود، مانند Sketchfab، که توسط Epic Games در سال 2021 خریداری شد، می دهد.

اعتبار تصویر: آزمایشگاه های RECON
این استارت آپ اخیراً با The Sandbox، یک شرکت بازی سازی مستقر در سانفرانسیسکو، برای توسعه ابزاری که به کاربران اجازه می دهد شخصیت ها و اشیاء سه بعدی بسازند، همکاری کرد. RECON Labs میگوید که قصد دارد سال آینده یک اپلیکیشن سازنده سه بعدی راهاندازی کند.
همچنین قصد دارد در سه ماهه چهارم سال 2022 دفتر سیلیکون ولی برای توسعه ایالات متحده افتتاح کند.
حامیان قبلی او، از جمله Kakao Ventures، Shinhan Capital، Lotte Ventures و Naver D2SF، در دور نهایی شرکت کردند که منجر به جمع آوری 4.8 میلیون دلار از زمان شروع آن در سال 2019 شد. سرمایه گذاران جدید Korea Investment Partners، Hanwha Techwin و Kakao Brain نیز به حلقه پیوست
“ما سرویسی ایجاد خواهیم کرد که به راحتی و به راحتی می تواند محتوای سه بعدی را به سادگی هر کسی که تصویر یا محتوای ویدئویی ایجاد می کند ایجاد و استفاده کند. بان گفت: “چشم انداز ما این است که برای ارائه انواع دارایی های سه بعدی برای واقعیت افزوده و فراجهان تکامل پیدا کنیم.”