
دستیابی به چشم انداز جهانی که در آن وسایل نقلیه کاملاً خودمختار هم ایمن و هم در همه جا حضور دارند، همچنان یک جاده طولانی و پر پیچ و خم است. سه فنآوری حسگر مکمل در مسابقه ساخت وسایل نقلیهای که نیازی به دخالت انسان ندارند پدیدار شدهاند: دوربین، رادار و لیدار (رادار تشخیص نور و برد).
به طور خاص، لیدار برای استقرار تجاری وسایل نقلیه خودران حیاتی در نظر گرفته می شود. علاوه بر این، خودروسازان نیز شروع به دیدن لیدار به عنوان کلیدی برای افزایش قابلیتها و ایمنی سیستمهای کمک راننده پیشرفته (ADAS) خود در خودروها، کامیونها و SUVهای جدید برای مصرفکنندگان کردهاند.
در دو سال گذشته، Luminar Technologies، پیشرو در فناوری سختافزار و نرمافزار برای رهبران خودرو، پیشرفتهای بزرگی داشته و معاملات بزرگتری را با حسگرهای لیدار خود برای Iris انجام داده است.
در دسامبر 2020، Luminar پس از IPO SPAC از طریق Gores Metropoulos Inc. – با ارزش بازار پس از معامله 3.4 میلیارد دلار.
در همان سال، ولوو اعلام کرد که از سال 2022، سنسورهای لیدار Luminar Iris را در خودروهای تولیدی خود ادغام خواهد کرد. و در ژانویه بود که لومینار قراردادی را با مرسدس بنز امضا کرد تا فناوری خود را در نسل بعدی خودروهای سواری ادغام کند.
ما میخواهیم بیشتر بدانیم و مشتاقیم اعلام کنیم که آستین راسل، موسس و مدیر عامل Luminar، برای مصاحبه 1: 1 در TC Sessions: Mobility 2022 در سن متئو در تاریخ 18-19 می به ما خواهد پیوست.
میتوانید منتظر یک مصاحبه گسترده باشید که بر چالشهای افزایش تولید سختافزار لیدار، ادغام لیدار با طیف گستردهای از فناوریهای ADAS خودرو، رایج شدن حسگرها و اینکه آیا قرار است وضعیت اجباری در همه سیستمهای مصرفکننده به دست بیاید یا خیر. در یک نقطه آینده
گاهی اوقات به نظر می رسد که ما نسبت به پنج سال پیش به دستیابی به خودمختاری کامل نزدیکتر نیستیم. ما دیدگاه راسل را درک خواهیم کرد که صنعت به کجا می رود و او چه چیزی را به عنوان تقویت بزرگ بعدی – یا دو یا سه – مورد نیاز برای عبور از خط پایان می بیند.
ما جزئیات بیشتری در مورد مشارکتهای تولیدی فعلی و بالقوه Luminar را بررسی خواهیم کرد و به دسترسی این شرکت در هر سه بخش عمودی صنعت – وسایل نقلیه مصرفکننده، کامیونها و روباتیک نگاه خواهیم کرد.
و شما می توانید شرط بندی کنید که ما در مورد انتقال Luminar از یک شرکت خصوصی به یک شرکت سهامی عام و کل تجربه SPAC بحث خواهیم کرد. ما همچنین مطمئناً از راسل برای مشاوره به بنیانگذارانی که مسیر مشابهی را در بازارهای عمومی دنبال می کنند، می خواهیم.
مصاحبه ای درخشان با آستین راسل از Luminar در TC Sessions: Mobility 2022 را از دست ندهید.
TC Sessions: Mobility 2022 سر و صدا را می شکند و فراتر از سرفصل ها می رود تا کشف کند که چگونه ادغام فناوری و حمل و نقل بر طیف گسترده ای از صنایع، شهرها و افرادی که در آنها کار و زندگی می کنند تأثیر می گذارد. همین امروز ثبت نام کنید و قبل از افزایش قیمت جای خود را رزرو کنید!
(function () {var func = function () {var iframe = document.getElementById (‘wpcom-iframe-e7dd6bbdbceb829774052566487b4cc4’) if (iframe) {iframe.onload = function () {iframe.content:’inframe. ‘ wpcom-iframe-e7dd6bbdbceb829774052566487b4cc4 ‘}، “https: / / tcprotectedembed.com”); }} // تغییر اندازه خودکار iframe var pon funcSize {vard funcSize createElement (‘a’); origin.href = e.origin; // اگر (‘tcprotectedembed.com’! == origin.host) بازگشت، مبدا پیام را بررسی کنید. // اگر (‘object’! == typeof e.data || undefined === e.data.msg_type) برگردد، بررسی کنید که پیام در قالبی باشد که انتظار داریم. سوئیچ (e.data.msg_type) case ‘poll_size: answer’: var iframe = document.getElementById (e.data._request .frame_id); if (iframe && ” === iframe.width) iframe.width = “100%”; if (iframe && ” === iframe.height) iframe.height = parseInt (e.data.height); برگشت؛ پیش فرض: بازگشت; }} if (‘function’ === typeof window.addEventListener) {window.addEventListener (‘message’, funcSizeResponse, false); } else if (‘function’ === typeof window.attachEvent) {window.attachEvent (‘onmessage’, funcSizeResponse); }} if (document.readyState === ‘تکمیل شد’) {func.apply (); / * سازگاری برای اسکرول بی نهایت * /} other if (document.addEventListener) {document.addEventListener (‘DOMContentLoaded’, func, false); } else if (document.attachEvent) (document.attachEvent) ‘onreadystatechange’, func); }}) ();