
اگر فصل فرمول 1 2021-22 را دنبال کرده باشید، می دانید که آخرین قسمت نتفلیکس از فرمول 1: برای بقا حرکت کنید او قطعا گنگ خواهد بود
خوشبختانه انتظار تقریباً به پایان رسیده است. برای زنده ماندن رانندگی کنید فصل 4 در 11 مارس شروع می شود و نتفلیکس تریلر رسمی سریال را امروز منتشر کرد.
در اینجا چیست:
نمایشهای کمی وجود دارد، اگر وجود داشته باشد، که تأثیری مشابه روی یک ورزش داشته باشد برای زنده ماندن رانندگی کنید برای فرمول 1 وجود دارد.
طبق گزارش گاردین، برآوردهای کلی برای فرمول 1 واقعی در سال 2021 بیش از 40 درصد افزایش یافته است و آن را به پربیننده ترین فصل فرمول 1 در ایالات متحده تبدیل کرده است. این نشریه می گوید که این ورزش حدود 73 اضافه کرده است میلیون طرفداران سال گذشته در سراسر جهان.
آمریکاییها که معمولاً ورزشهای نسکار را انتخاب میکنند، اگر نگوییم به طور کلی ورزشهای غیرخودرویی، به اندازه کافی برای این ورزش تلاش میکنند تا امسال دومین مسابقه میامی مستقر در ایالات متحده را اضافه کنند. و بله، قرار است یک باشگاه ساحلی در مرکز پیست، به سبک واقعی میامی وجود داشته باشد.
شما نمی توانید از مستندهای نتفلیکس به رشد فرمول 1 خط مستقیمی بکشید، اما به نظر واضح است که حداقل یک ارتباط وجود دارد، اگر نه یک پیوند علی مستقیم.
اما این سکه روی دیگری هم دارد. به عنوان یکی از طرفداران جدید فرمول یک که جذب فیلم های مستند شده است، متوجه یک احساس فوق العاده رایج در بین طرفداران OG F1 شدم: آنها می گویند نمایش نتفلیکس این ورزش را خراب کرده است.
اجازه دهید به طور خلاصه با شما در این فصل گذشته در فرمول 1 در زمینه زمینه صحبت کنم.
مرسدس AMG پتروناس نزدیک به یک دهه است که بر فرمول یک تسلط داشته است. این تیم موفق به کسب مقام اول در مسابقات قهرمانی سازندگان جهان (ماشین شما چقدر خوب است؟) و مقام اول در مسابقات قهرمانی رانندگان جهان (راننده شما چقدر خوب است؟) به مدت هفت سال متوالی … تا سال گذشته.
با تغییرات اساسی پیش رو در قوانین ورزشی، مرسدس تصمیم گرفته است که بیشتر منابع و انرژی خود را بر روی فصل 2022 و ماشین متمرکز کند و جا را برای رقیب خود، Red Bull Racing، برای کسب مقام اول باز کند. و او بلند شد.
مکس ورشتاپن (یک پسر بد دائمی در فرمول یک و یک راننده برجسته ردبول) و سر لوئیس همیلتون از مرسدس (قهرمان هفت بار و دارنده چندین رکورد) در تمام فصل در آستانه بودند و P1 و P2 را جایگزین کردند – یا مقام های اول و دوم. – تقریباً در هر مسابقه.
همیلتون در چهار مسابقه پایانی عقب افتاد و در سه مسابقه اول پیروز شد. قهرمان 21 تا 22 در مسابقه نهایی در ابوظبی مشخص می شود. جویدن ناخن در طول فصل در این ورزش امری نادر است و حتی بیشتر از زمانی که مرسدس قدرت را به دست گرفت.
همیلتون با وجود تلاشهای هرکولی چکو پرز (هم تیمی ورشتاپن در ردبول) برای حفظ او و دادن فرصت سبقت به ورشتاپن، بیشتر مسابقه نهایی را رهبری کرد. چندین ماشین ایمنی، یکی مجازی و دیگری واقعی، ورشتاپن را مجبور به تغییر تایرهای جدید کردند، در حالی که همیلتون و مرسدس تصمیم گرفتند موقعیت خود را در پیست حفظ کنند و لاستیک های قدیمی را ترک کنند.
(ماشین ایمنی در یک دوره احتیاطی به دلیل وجود مانع در مسیر یا تصادف دیگر بیرون می آید. قوانین خودروی ایمنی رقبا را ملزم می کند سرعت خود را کاهش داده و اجازه سبقت گرفتن را نداشته باشند.)
اینجا همه چیز به طرز باورنکردنی پرمو می شود.
آخرین خودروی ایمنی بر اثر تصادف ایجاد شد. قوانین می گوید که در حین خودروی ایمنی، همه وسایل نقلیه باید از خودروی ایمنی سبقت بگیرند و جای خود را در ترتیب واقعی خودروها بگیرند. در این مرحله مسابقه در خط شروع از سر گرفته می شود.
مایکل ماسی، مدیر FIA، این قوانین را نادیده گرفت و تنها به خودروهای بین همیلتون (پیشرو) و ورشتاپن (P2) اجازه می داد که به کار گیرند. او همچنین ماشین ایمنی را زودتر به دامان خود آورد.
به عبارت دیگر، مسابقه باید زیر یک خودروی ایمنی به پایان میرسید، که ضد یائسگی بود، اما به قوانین ورزش نیز صادق بود. با این حال، این اتفاق نیفتاد.
ورشتاپن با لاستیک های جدید به راحتی در دور آخر همیلتون را پشت سر گذاشت و در نهایت مسابقه و قهرمانی رانندگان را به دست آورد.
جای تعجب نیست که بسیاری از طرفداران فرمول 1 وجود دارند که معتقدند مقامات داستانی را ایجاد کرده اند تا طرفداران جدید نتفلیکس را مجذوب خود نگه دارند. واضح است که این اولین تماس “ناخوشایند” فصل نبود که به نظر می رسید همیلتون و ورشتاپن را مساوی کند.
هر چیزی که صداقت این ورزش را مختل کند، برای طرفداران قدیمی به طور موجهی ناراحت کننده خواهد بود.
دیگران، مانند کریستین هورنر، کارگردان ردبول ریسینگ (که به طور تصادفی با جینجر اسپایس ازدواج کرده است)، به نظر از لذت بردن از اثر نتفلیکس خوشحال هستند، حتی اگر احساسات او در بهترین حالت اشتباه و در بهترین حالت زن ستیزانه باشد.
همانطور که گفتم، من یک طرفدار جدید فرمول 1 هستم زیرا در Drive To Survive، بنابراین من آشکارا مغرضانه هستم. اما فکر میکنم هر چیزی که مخاطب را به چیزی که من پیدا کردهام جلب میکند، یک ورزش جذاب و پیچیده است که آدرنالین ترشح میکند، احتمالاً چیز خوبی است.
آیا فکر می کنم اصلاح یا خم کردن قوانین برای ایجاد طرح بهتر درست است؟ قطعا نه. یعنی دقیقا همین اتفاق افتاد؟ هیچ نظری ندارم.
تنها چیزی که می دانم این است که من 100 درصد آماده هستم تا این فصل بعدی از Drive To Survive را در روز جمعه کارگردانی کنم و این انرژی را مستقیماً به فصل 22-23 فرمول 1 منتقل کنم. چه کسی با من است؟