آیوکن در حال جمع آوری 1.4 میلیون دلار برای گسترش بازار NFT خود برای سازندگان است

آیوکن در حال جمع آوری 1.4 میلیون دلار برای گسترش بازار NFT خود برای سازندگان است

Ayoken، بازار NFT برای هنرمندان، 1.4 میلیون دلار پیش بودجه جمع آوری کرد تا مصرف کنندگان بتوانند جریان درآمد خود را از طریق مجموعه های دیجیتالی افزایش دهند.

بازار این استارت آپ، Ayokenlabs، شامل مجموعه های دیجیتالی از نوازندگان، برندهای ورزشی و افراد با نفوذ از سراسر جهان خواهد بود.

جاشوا کینگ بنیانگذار و مدیر عامل آیوکن به TechCrunch گفت که این بازار پلی بین طرفداران و هنرمندان است و به حامیان احساس مالکیت در موفقیت بت هایشان می دهد.

او گفت که از طریق بازار NFT، طرفداران به نشانه هایی مانند ویدیوهای پشت صحنه و آلبوم هنری دسترسی خواهند داشت. دارندگان NFT همچنین مزایای دیگری مانند دسترسی به موسیقی منتشر نشده و رویدادهای زنده منحصر به فرد از هنرمندان دریافت خواهند کرد.

«از طریق پاس‌های VIP، طرفداران می‌توانند در واقع موسیقی زنده این هنرمندان را قبل از ورود به Spotify، YouTube یا Apple Music پخش کنند. کینگ که 14 سال تجربه در مشاوره در زمینه استراتژی، رشد و نوآوری و کارآفرینی دارد، گفت: طرفداران برای رویدادهای آینده تخفیف هایی نیز دریافت خواهند کرد. حرفه او شامل افزایش سطح AZA (Bitpesa) است، یک پلتفرم مستقر در نایروبی که از بیت کوین برای تسهیل نقل و انتقالات پولی برون مرزی استفاده می کند و جایی که برای اولین بار با فناوری کریپتو و بلاک چین آشنا شد.

MARA 23 میلیون دلار از Coinbase Ventures و FTX برای ایجاد پورتال آفریقا برای اقتصاد کریپتو جمع آوری می کند.

کینگ گفت آیوکن NFT را در چند ماه آینده برای برخی از هنرمندان بزرگ آفریقایی و دیگران در سراسر جهان منتشر خواهد کرد.

این استارت آپ مستقر در لندن قبلاً با هنرمند غنائی غنای جنسی KiDi (دنیس نانا دوامنا) برای اولین تصادف NFT خود در روز اول ژوئن شریک شده است. کینگ گفت بازار زنجیره ای متقابل (اگرچه در حال حاضر بر روی بلاک چین بهمن ساخته شده است) امکان پرداخت های رمزنگاری و کارت را فراهم می کند، اما قصد دارد پول موبایلی را اضافه کند – زیرا راه اندازی آن تجارت برای مردم در بازارهای نوظهور مانند آفریقا را آسان تر می کند. کینگ گفت که در حال مذاکره با تعدادی از شرکت های مخابراتی در این قاره است تا این موضوع را به واقعیت تبدیل کند.

ما در حال کاهش نقاط اصطکاک برای مصرف کنندگان هستیم و به مردم اجازه می دهیم از کارت های خود به جای استفاده از ارزهای دیجیتال برای خرید استفاده کنند، ما در حال کار بر روی مشارکت های مخابراتی هستیم که به مردم امکان می دهد در آینده از پول موبایل برای انجام پرداخت استفاده کنند. او گفت: “هیچ چیزی به کاری که ما انجام می دهیم نزدیک نیست، بنابراین می توانیم با برخی از بزرگترین نام ها در صنعت خلاق قرارداد امضا کنیم.”

مصرف کنندگان هنگام خرید NFT یا ارجاع افرادی که می توانند بعداً برای NFT بازخرید کنند، پاداش های توکن (Ayo) دریافت خواهند کرد.

کینگ گفت که بر خلاف سایر بازارهای NFT، آنها شرکای توزیع دارند، از جمله یوتیوب‌برها، اینفلوئنسرها، خبرنامه‌ها، ارزهای رمزنگاری شده و ارتباطات راه دور برای تبلیغ کاهش NFT – به هنرمندان اجازه می‌دهد تا به مخاطبان گسترده‌تری دست یابند، نه فقط پایگاه طرفداران خودشان.

“این بدان معناست که افراد مشهور مجبور نیستند برای تحریک تراکنش ها به دنبال کنندگان خود در رسانه های اجتماعی اعتماد کنند. آنها با لمس یک دکمه به میلیون ها نفر در سراسر جهان دسترسی فوری دارند. و رویکرد ما بسیار متفاوت از هر بازار NFC دیگری در این سیاره است. کینگ گفت: ما همچنین یک آژانس بازاریابی داریم که به این سازندگان کمک می کند تا در اولین سقوط NFT خود موفق شوند.

آنها (شرکای توزیع) سهمی از درآمد را بر اساس هر تراکنش ایجاد شده توسط تبلیغات رسانه های اجتماعی آنها دریافت خواهند کرد.

آیوکن با استفاده از سرمایه‌های جمع‌آوری‌شده از سرمایه‌گذاران، از جمله Founders Factory Africa، Kon Ventures مستقر در تگزاس، تیم سرمایه‌گذاری خطرپذیر مستقر در اروپا، Crypto League، R9C Ventures مستقر در غنا و Maximus Ventures، قصد دارد تعدادی قرارداد انحصاری با هنرمندان و مشارکت با مخابرات امضا کند. ، علاوه بر رشد تیم و بازارهای ثانویه.

او گفت: “بیشتر بودجه صرف خرید مجوزهای انحصاری و ساخت تیم فناوری ما، یعنی توسعه دهندگان و مهندسان چهار بار خواهد شد.”

eBay اولین مجموعه NFT خود را با مشارکت پلتفرم One3 web3 راه اندازی می کند

بازار NFT کوین بیس در حال شروع ضعیف است