
نتفلیکس تنها پنج ماه پس از انتشار نسخه داخلی Tudum، کارکنان خود را کاهش داد. نتفلیکس از ارائه جزئیات بیشتر خودداری کرد، اما گفت Tudum بسته نمی شود. حداقل هشت نویسنده در توییتر نوشتند که اخراج شده اند، از جمله یک سردبیر.
سخنگوی نتفلیکس به TechCrunch گفت: “وب سایت طرفداران Tudum ما یک اولویت مهم برای شرکت است.”
با توجه به عدم قطعیت (و اغلب دستمزدهای پایین) در حرفه های روزنامه نگاری سنتی، نتفلیکس موفق شده است تعدادی از روزنامه نگاران با استعداد را از نشریات رسانه های آنلاین برجسته، از جمله بسیاری از افراد رنگارنگ، جذب کند. در حالی که خوب است بدانید که نتفلیکس هنگام استخدام، DEI را در نظر می گیرد، اما وقتی کارمندان اخراج می شوند، قبل از اینکه واقعاً فرصتی برای ایجاد یک پست جدید از همان ابتدا داشته باشند، مزه ترشی را در دهان کارمندان ایجاد می کند.
با ظهور سرویس های رقیب مانند Disney + و HBO Max، نتفلیکس در تلاش است تا با آن کنار بیاید. این سرویس استریم هفته گذشته اعلام کرد که 200000 مشترک را در سه ماهه اول سال 2022 از دست داده است – اولین از دست دادن مشترکین خود در بیش از یک دهه گذشته. انتظار میرود که این ضررها همچنان ادامه داشته باشد، زیرا نتفلیکس پیشبینی کرده است که در سه ماهه دوم ۲ میلیون مشترک جهانی از دست رفته است.
شرکت ناامید به نظر می رسد. نتفلیکس با افزایش قیمتها و آزمایش ویژگیهایی که برای اشتراکگذاری حساب هزینه اضافی دریافت میکنند، تلاش کرده است تا پول بیشتری از مشتریان اخاذی کند. اما پس از سود ضعیف هفته گذشته، به نظر می رسد که نتفلیکس تصمیم گرفته است که تجارت جدید بازاریابی محتوای خود را کاهش دهد.
نتفلیکس به TechCrunch گفت که این اخراج بر ترکیبی از کارکنان قراردادی تمام وقت تأثیر می گذارد، اما از بیان اینکه آیا سایر بخش های نتفلیکس تحت تأثیر قرار گرفته اند یا خیر، خودداری کرد.
اگر کارمند نتفلیکس یا کارمند سابق هستید که میخواهید در مورد این تعدیلها یا فرهنگ شرکتی صحبت کنید، لطفاً به [email protected] ایمیل بزنید یا از طریق Signal، یک برنامه پیامرسانی رمزگذاریشده، پیامکی به شماره 929 593 0227 ارسال کنید.