منو سایت

از جمله تجارت زنده: درگیر کردن نمایندگان زنده برای فراتر از زیرنویس ها

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Log4Shell برای هک سرورهای VMWare استفاده می شود

بازار خرید فراگیر شاید بزرگترین فرصت استفاده نشده در دنیای تجارت الکترونیک امروزی باشد.

حدود 8 تریلیون دلار تخمین زده می شود. علاوه بر این، آنقدرها هم که فکر می کنید پراکنده نیست. به عنوان مثال، بیش از 2.2 میلیارد نفر دچار اختلالات بینایی هستند، در حالی که نزدیک به نیم میلیارد نفر دچار کم شنوایی هستند.

در نتیجه، برندها باید شروع کنند به این به عنوان یک فرصت، نه یک جعبه، تا مسیر خود را به سمت مسئولیت اجتماعی آزمایش کنند. مشکل این است که سازمان‌های مختلفی که استانداردهای دسترسی را تعیین می‌کنند، مانند W3C، ممکن است خوش‌نیت باشند، اما دستورالعمل‌های آنها حداقلی است و اغلب غیرقابل تصور است.

به عنوان مثال، بیشتر آنها برای توصیف تصاویر به برچسب نیاز دارند. اما هیچ برچسبی به خریدار نابینا نمی گوید که آیا روسری به خوبی به آنها می آید یا خیر. برندها می توانند این مشکل را حل کنند – و من به آن خواهم رسید – اما نه از طریق هیچ استراتژی ابرداده ای.

طراحی فراگیر، نوعی که افراد در جایی که هستند ملاقات می کنند، نیازمند نوآوری است، نه استانداردها. این یک تقویت غیرمنتظره برای برخی از پرکاربردترین اختراعات جهان از جمله ایمیل، صفحه نمایش لمسی و حتی ماشین تحریر بود. نوآوری و طراحی فراگیر مدت‌هاست که از تصور قانون‌گذاران پیشی گرفته است و برای مردم بسیار فراتر از مخاطبان مورد نظرشان سود برده است.

امروزه ما می‌توانیم چیزی مشابه در حال توسعه را با تجارت زنده ببینیم، اگرچه هنوز به طور کامل برای این منظور استفاده نشده است. مانند بسیاری از ایده های قدرتمند، تجارت زنده در هسته خود ساده است: رابطی که به سرعت خریدار دیجیتال را به یک نماینده زنده متصل می کند. امروزه، برندها به میزان محدودی از آن برای نشان دادن محصولات، پاسخ به سؤالات و ارائه گزینه های جایگزین استفاده می کنند، مشابه کاری که یک خرده فروش می تواند در یک فروشگاه فیزیکی انجام دهد.

نوآوری و طراحی فراگیر مدت‌هاست که از تصور قانون‌گذاران پیشی گرفته است و برای مردم بسیار فراتر از مخاطبان مورد نظرشان سود برده است.

اگرچه لزوماً به خودی خود یک راه حل فراگیر نیست، اما اگر تجارت زنده با سایر فناوری های آماده ترکیب شود، می تواند به یک پلت فرم بسیار قدرتمند برای نوآوری تبدیل شود. برای درک دلیل، اجازه دهید به تعدادی از سناریوها نگاه کنم که آن را بسیار فراتر از استانداردهای دسترسی فعلی است. به این ترتیب، من نشان خواهم داد که چرا حل گسترده ترین طیف ممکن از توانایی ها منجر به مزایای ناخواسته برای همه می شود.

کتیبه ها

اکثر مردم امروزه به لطف یوتیوب که هر صدا را به صورت خودکار به متن ترجمه می کند، با زیرنویس های زنده آشنا هستند. در ترکیب با یک عامل زنده، می تواند تجربه ای را ایجاد کند که در آن هر کسی، صرف نظر از توانایی شنوایی خود، می تواند به راحتی با یک عامل آگاه ارتباط برقرار کند.

جالب است که وقتی شرکت من این فناوری را در مسکو آزمایش کرد، مورد استفاده بسیار گسترده‌تری توسعه یافت. مشخص شد که مترو و محیط های دیگر کاملاً پر سر و صدا هستند و ارتباط صوتی دشوار می شود. مردم دریافته‌اند که می‌توانند از کتیبه‌ها در مسیر کار برای غلبه بر این مشکل استفاده کنند.

کاربردهای گسترده‌تر چنین فناوری واضح است: چه در حال خرید باشید یا نه، توانایی برچسب زدن مطمئناً می‌تواند ارتباط را در موقعیت‌های بسیار پر سر و صدا یا در شرایطی که مردم نمی‌خواهند استراق سمع شوند، تسهیل کند.

از جمله خرید

یکی از چالش های مقابله با یک جامعه فراگیر این است که کاملاً متنوع است. به عنوان مثال، شرکت من در حال حاضر با 16 سازمان مختلف حمایتی کار می کند که هر کدام نماینده افرادی با چالش های خاص هستند. در حالی که تجارت زنده نمی تواند همه این مشکلات را به خودی خود حل کند، افراد بسیار انعطاف پذیرتر و سازگارتر از هر راه حل تکنولوژیکی که تاکنون ارائه کرده ایم هستند.

به عنوان مثال، برخی از افراد ممکن است برای بهتر دیدن به تصاویر بزرگتر نیاز داشته باشند. برخی دیگر ممکن است نیاز داشته باشند که نماینده با صدای بلندتر صحبت کند، سرعتش را کم کند، یا به آنها توصیه هایی خاص برای توانایی هایشان بدهد. برخلاف عوامل دیجیتال، انسان‌ها می‌توانند با افراد دیگر استراتژی داشته باشند و به آن‌ها اجازه دهند توضیح دهند که چه راه‌حل‌هایی ممکن است برایشان مفید باشد. این یک مزیت منحصر به فرد از عوامل زنده است که واقعاً برای همه از جمله افرادی که توانایی های متفاوتی دارند صدق می کند.

خرید تعاونی

خرید زنده همچنین به ما این فرصت را می دهد که دیگران را به خرید جذب کنیم. برای نشان دادن اینکه چگونه این کار می تواند کار کند، می خواهم به مثال قبلی خریدار کور و روسری برگردم. در اروپای شرقی، خدمات رایگانی وجود دارد که خریداران کم بینا را با آرایشگرانی که به آنها در انتخاب لباس و لوازم جانبی کمک می کنند، مرتبط می کند. البته، تجارت الکترونیک برای هر دو بسیار راحت‌تر خواهد بود، بنابراین سرویس‌های زنده این پتانسیل را دارند که در صورت نیاز هر دو را به یک عامل تجارت الکترونیک متصل کنند. در این سناریو، نماینده محصولات را نشان می دهد در حالی که آرایشگر برای انتخاب با خریدار مشورت می کند.

البته ارتباطات زنده فقط برای افراد کم بینا نیست. آنها همچنین برای هر کسی که به اطلاعات خارجی در مورد خرید خود نیاز دارد ارزشمند است. اگر به دوستان و خانواده خود اعتماد دارید که به شما در تصمیم گیری کمک می کنند، می توانید آنها را با هم به خرید مجازی دعوت کنید.

کیوریتینگ بهبود یافته

سایت های تجارت الکترونیک در حال حاضر به خوبی کار دسته بندی و نمایش محصولات را بر اساس معیارهای خاصی انجام می دهند. آنها می توانند به شما کمک کنند تا محصولات پنج ستاره را در محدوده قیمتی خاص و حتی مارک های خاص پیدا کنید. اما هیچ یک از آنها نمی توانند بر اساس توانایی مرتب شوند.

چنین امکانی دور از دسترس نیست، به خصوص اگر از معاملات زنده برای شروع فرآیند استفاده کنیم. مرتب‌سازی فراگیر می‌تواند با یک ایده تقریبی در مورد اینکه چه چیزی ممکن است کار کند یا نه شروع شود. سپس داده های جمع آوری شده در طول تعاملات زنده می تواند معیارهای آینده را نیز اصلاح کند. و با توجه به اینکه راه‌حل‌های فراگیر کارها را برای همه آسان‌تر می‌کنند، احتمالاً این معیارها می‌توانند تجربه را برای همه، نه فقط مخاطبان هدف، بهبود بخشند.

خرید فراگیر هرگز یک چالش آسان نخواهد بود، اما جای تعجب است که چنین فرصت بزرگی استفاده نشده باقی بماند. تا به حال، شرکت ها اغلب به استانداردهای دسترسی به عنوان میله هایی برای پرش نگاه می کردند. در عوض، زمان رویکردهای نوآورانه فرا رسیده است، و اغلب این به معنای اختراع هیچ چیز جدید نیست، بلکه ترکیب خلاقانه فرصت های موجود در راه حل های جدید است.

امروزه این فناوری وجود دارد که افراد زنده را به صورت یک به یک با خریداران در تماس می‌کند. برندها می توانند بر این اساس فرصت های خرید را به میزان قابل توجهی گسترش دهند و آنها را نه تنها برای کسانی که به آنها نیاز دارند، بلکه برای هرکسی که می تواند از آنها استفاده کند، بیاورد. که همانطور که تاریخ نشان داده است برای همه ما بسیار محتمل است.