ثابت شد که این فناوری برای حیوانات خانگی در طول همه گیری یک موهبت است. بدون دسترسی سریع به دامپزشکان، صاحبان حیوانات خانگی برای نظارت بر سلامت حیوانات خانگی خود، اغلب از طریق محتوای آموزشی، به برنامه های تلفن همراه روی آورده اند و در برخی موارد این موضوع با ارائه دهندگان بیمه مرتبط شده است. این رفتار دنیای سرمایه گذاری خطرپذیر را روشن کرده است، زیرا استارت آپ ها این اقدامات نسبتاً ساده را به کار می گیرند، که وقتی این زاویه بیمه به آن متصل می شود، به پول بزرگی تبدیل می شود.
به همین دلیل است که Lassie، ارائهدهنده برنامههای حیوانات خانگی و ارائهدهنده بیمه، امروز به مجموعهای 11 میلیون یورویی سری A که توسط Felix Capital اجرا میشد، پایان داد. سرمایه گذاران موجود Inventure and Passion Capital و همچنین فرشتگان برجسته ای مانند Josefin Landgård (از بنیانگذاران KRY & Mantle)، فردریک و کارولین هجلم (خواهران و برادران VOI) و کارل یوهان پرسون (رئیس H&M) نیز شرکت کردند. درآمد حاصله برای گسترش تجارت فراتر از پایگاه اصلی آن در سوئد استفاده خواهد شد.
حدود هفت نفر از هر 10 والدین حیوانات خانگی، سلامت جسمی و روانی حیوان خانگی خود را جدیتر از سلامتی خود میدانند، بنابراین ایده Lassie این است که نه تنها هزینه دامپزشکان را کاهش میدهد، بلکه در وهله اول از صدمات نیز جلوگیری میکند. در صورت گذراندن دوره های آموزشی در مورد مراقبت خوب از حیوانات خانگی، به صاحبان حیوانات خانگی، نرخ بیمه کمتری تعلق می گیرد.
هدا بورود اولسون، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Lassie در بیانیه ای گفت: “ما شاهد یک تغییر بزرگ هستیم زیرا مردم اکنون شروع به دیدن بیمه خود به عنوان چیزی می کنند که می تواند به جلوگیری از بیماری کمک کند. ما اکنون در تلاش هستیم تا محصولات بیشتری را در بازار عرضه کنیم و بیمه پیشگیرانه حیوانات خانگی خود را به خارج از سوئد منتقل کنیم.
سوزان لین، یکی از شرکای فلیکس کپیتال، اضافه کرد: «در دهه گذشته، ما شاهد تغییر دائمی در ساختارهای مدرن خانواده و نگرش نسبت به حیوانات خانگی به عنوان اعضای خانواده انتقادی فزایندهای بودهایم. همراه با علاقه و تعهد زیاد به سلامت و تندرستی پیشگیرانه، این روندها تنها توسط COVID-19 تسریع شده است.
بزرگترین رقبای فعلی Lassie ManyPets و Dalma هستند.
اولسون به من گفت: “همه ما در حال تغییر بیمه حیوانات خانگی هستیم تا دیجیتالی تر، همدلانه تر و یکپارچه تر شویم. چیزی که Lassie را بسیار منحصر به فرد می کند (و استراتژی اقیانوس آبی ما) مدل تجاری پیشگیرانه ما است… ما در حال تبدیل شدن به یک پلت فرم مرکزی مراقبت از حیوانات خانگی هستیم و قبلاً یک پایگاه داده بزرگ سلامت حیوانات خانگی ایجاد کرده ایم که به ما امکان می دهد در بازار پیشرو باشیم. اکتشافات در مورد سلامت پیشگیرانه.