
استارتاپ طراحی داخلی دیجیتال که خدمات آنلاین ارائه می دهد، تجربه خود را در طراحی داخلی در دنیای واقعی معرفی می کند. Havenly، یک شرکت مستقر در کلرادو در دنور که در سال 2014 تأسیس شد، امروز Havenly At Home را راهاندازی کرد، یک پیشنهاد خانگی که به مشتریان اجازه میدهد شخصاً با طراح داخلی انتخابی خود کار کنند.
لی مایر، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Havenly، در بیانیه ای گفت:توسعه ما طی سالها خواستههای مشتریان ما را برآورده کرده است، خدمات شخصیسازیشده را برای ارائه تجربه طراحی بهبودیافته برای مشتریان خود اضافه کرده و به بازاری میپردازد که معمولاً توسط مدلهای دیگر نادیده گرفته میشود.»
TechCrunch با لی مایر در مورد تجارت کلی، فناوری و تصمیم برای کشف خدمات خانگی صحبت کرد.
به گفته مایر، زمانی که Havenly شروع به آزمایش خدمات خانگی کرد، این شرکت با تقاضای قابل توجهی مواجه شد، به خصوص با مخاطبان نسل Z و هزاره. این نسل از مالکان و مستاجران جدیدتر معمولاً شروع به سرمایه گذاری در خانه های خود می کنند. خدمات Havenly نیازهای مصرف کنندگان جوان تر (دهه 20 – اوایل دهه 40) را برآورده می کند، که ممکن است بودجه ای برای برندهای لوکس و طراحان داخلی سنتی گران قیمت نداشته باشند، که تقریباً 2000 تا 12000 دلار از شما دریافت می کنند.
در همین حال، Havenly دسترسی زودهنگام 499 دلار (تخفیف 200 دلار) برای طراحی اتاق اول و 199 دلار برای هر اتاق اضافی را به مشتریان خود ارائه می دهد. این کمی گرانتر از خدمات دیجیتال Havenly است (79 تا 179 دلار)، زیرا طراحان داخلی با مشتری رو در رو در خانه خود ملاقات می کنند.

اعتبار تصویر: بهشتی
پلت فرم تجارت الکترونیک به صدها خرده فروش متصل است تا مشتریان بتوانند به طور مستقیم مبلمان و سایر محصولات را خریداری کنند. همچنین دارای شبکه ای از طراحان داخلی ثابت شده است که طرح های بصری شخصی سازی شده را بر اساس انتخاب سبک منحصر به فرد مشتری ایجاد می کنند.
با ترکیبی از بستر ارتباطی، نرمافزار ارجاع و نرمافزار تجسم، مشتریان میتوانند پیامهایی را برای طراحان ارسال کنند، محصولات را بهصورت آنلاین خریداری کنند و طرحهای واقعگرایانه را با Occipital ببینند – که مدلهای سه بعدی فضاها و اشیاء واقعی را پس از آن ایجاد میکند. آنها را به رایانه تبدیل میکند. طراحی به کمک (CAD).
اتصال دیجیتال با سرویس شخصی جدید Havenly، مخاطبان وسیع تری را جذب می کند که خواهان توجه و خدمات شخصی بیشتری هستند. در زمان راه اندازی، این خدمات شخصی در حال حاضر در آتلانتا، آستین، شیکاگو، دالاس، دنور، هیوستون و نیویورک در دسترس هستند و شرکت قصد دارد طی 12 ماه آینده از 20 به 30 شهر در سراسر کشور گسترش یابد.
بزرگترین تفاوت برای خدمات خانه Havenly این است که طراح از فضای IRL شما بازدید میکند، اندازهگیری میکند و مطمئن میشود که همه قبل از ارائه یک طرح مجازی از طریق طرحبندیهای دیجیتال و رندر سهبعدی در یک صفحه هستند.
مایر به TechCrunch گفت، “ما در تلاش هستیم تا رویکرد مدرن تری را به طراحی داخلی ارائه دهیم، جایی که شما می توانید از مزایای خرید آنلاین، ارتباطات آنلاین، پیامک و پیام رسانی و همچنین ملاقات با طراح خود و پخش آنها در فضای خود استفاده کنید. … پس از روش سنتی استفاده کنید. تجربه کنید، آن را با فناوری زیادی تغذیه کنید و طراحان ما امیدواریم چیزی را ارائه دهند که هنوز مقرون به صرفه و مقرون به صرفه است، اما تجربه سنتی تر را با یک لمس بالا ترکیب می کند.
این فرآیند سادهتر از مدل سنتی است، زیرا برنامههای شلوغ کاربران را در نظر میگیرد و آنها را مجبور نمیکند در شهر به نمایشگاه سفر کنند. یک لیست خرید منتخب در پلتفرم Havenly ارائه میشود و سفارشات شما را با یک حساب، نه در چندین خردهفروش و سایت، ردیابی میکند. هنگامی که همه چیز تحویل داده شد، طراح به خانه باز می گردد و در چیدمان کمک می کند.

اعتبار تصویر: بهشتی
IRL یا آنلاین، فرآیند رسیدن به یک اتاق با طراحی خوب به همین ترتیب آغاز می شود. هنگامی که تست سبک را انجام می دهید، هاونلی شما را با یک طراح داخلی ترکیب می کند. اگر خیلی مطمئن نیستید که الگوریتم کدام یک را انتخاب کرده است، می توانید به لیست طولانی از گزینه های دیگر نگاه کنید. بیش از 200 طراح حرفه ای اثبات شده وجود دارد و هر یک از آنها از نظر سبک و توانایی های فنی آزمایش شده اند.
با این حال، قبل از اینکه حتی بتوانید با طراح صحبت کنید یا مشورت کنید، به شما دستور داده میشود که هزینه را بپردازید، که ممکن است برای برخی شبیه قمار به نظر برسد. خوشبختانه میتوانید اطلاعات پروفایل آنها را مشاهده کنید که شامل عکس، نمونههای طراحی، بیوگرافی عمیق، ویدیوی معرفی و نظرات مشتریان میشود.
اگرچه تجربه دیجیتال مقرون به صرفه است، اما دارای معایبی است. تنها بر اساس چند بررسی مشتری، برنامه Havenley از نظر یکی از مشتریان غیرقابل اعتماد در نظر گرفته شد، زیرا تصاویر محصول در دستگاه او بارگیری نمی شود. علاوه بر این، طراح داخلی که با او کار می کرد به موقع پاسخ نداد و ضرب الاجل را به تعویق انداخت. خریدار تایید شده دیگری از این فرآیند زمانبر ابراز ناامیدی کرد، اما اذعان داشت که میتوانست با آنچه او میخواست واضحتر باشد.
بازبینی و بازپرداخت امکان پذیر است، بنابراین اگر واقعاً از آن متنفر هستید، تنها چیزی که واقعاً از دست می دهید زمان است. علاوه بر این، طراح بسته به حجم پروژه می تواند تا یک ماه با شما کار کند. پس از تصویب طرح، آنها می توانند به مدت 2-4 هفته به هر سوال بعدی پاسخ دهند.
همچنین مهم است که توجه داشته باشید که حداکثر اندازه اتاق پروژه طراحی Havenly 400 فوت مربع است، بنابراین ممکن است این مشکل برای برخی از مشتریان باشد.
با این حال، اکثر بررسیها مثبت بودند و تأیید بیشتر نشان داد که استفاده از برنامه آسان است، طراحی اولیه و دارای فناوری استاندارد شماست که بسیاری از این نوع مشاغل (Decorilla، Modsy و غیره) از آن استفاده میکنند.