منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • اسنپ ​​و دیزنی با هم متحد می شوند تا نقاشی دیواری AR برای قلعه سیندرلا در دنیای دیزنی ایجاد کنند

اسنپ ​​و دیزنی با هم متحد می شوند تا نقاشی دیواری AR برای قلعه سیندرلا در دنیای دیزنی ایجاد کنند

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Log4Shell برای هک سرورهای VMWare استفاده می شود

اسنپ ​​و دیزنی از همکاری جدیدی برای ایجاد یک نقاشی دیواری مجازی در پارک پادشاهی جادویی والت دیزنی با استفاده از واقعیت افزوده خبر دادند.

برای پنجاهمین سالگرد استراحتگاه جهانی والت دیزنی، بازدیدکنندگان می توانند از فناوری AR اسنپ برای اضافه کردن عکس به نقاشی دیواری خاطرات سیندرلا استفاده کنند.

این نقاشی دیواری از عکس‌های Disney PhotoPass از مشتریان استفاده می‌کند که توسط عکاسان خاص در پارک گرفته شده‌اند، یا می‌توانند عکسی را از مجموعه‌ای از شخصیت‌ها و نمادهای دیزنی انتخاب کنند. پس از آن بازدیدکنندگان می توانند از طریق برنامه My Disney Experience در پارک سحر و جادو پادشاهی به نقاشی دیواری اضافه کنند. پس از ورود به برنامه، “Memoir Mural” را از صفحه اصلی انتخاب کنید و گوشی خود را روی قلعه سیندرلا نگه دارید. از طریق برنامه می توانید بخش های موجود قلعه را ببینید و انتخاب کنید که عکس خود را کجا آویزان کنید. برنامه از شما می خواهد که یک تصویر پرتره را از Disney PhotoPass یا از گالری موجود در برنامه انتخاب کنید.

این برنامه همچنین به شما امکان می دهد ویدیویی از تجربه نقاشی دیواری را ذخیره و به اشتراک بگذارید و می توانید دو نسخه از عکس با وضوح بالا را بدون واترمارک دانلود کنید – یکی بدون حاشیه و دیگری با قاب با نام خود. این عکس‌های بدون واترمارک معمولاً 16.95 دلار قیمت دارند. محدودیت های گمرکی برای دارندگان پاس سالانه، اعضای باشگاه تعطیلات دیزنی و کلوب 33، و همچنین اعضای گروه بازیگران دیزنی (کارکنان پارک) وجود دارد.

دیزنی می گوید که به مرور زمان بخش های دیگری از قلعه را منتشر می کند که بازدیدکنندگان می توانند خاطرات خود را در آن نگه دارند. این عکس ها حداقل 3 سال دوام خواهند داشت.

بازدیدکنندگان می‌توانند نقاشی دیواری کامل را با عکس‌های دیگر مهمانان با استفاده از فناوری دوربین اسنپ که در برنامه My Disney Experience تعبیه شده است، با استفاده از ابزارهای توسعه‌دهنده کیت دوربین اسنپ ببینند.

اسنپ ​​در تلاش است تا به کسب و کارها و برندها کمک کند تا از فناوری واقعیت افزوده این شرکت بهتر استفاده کنند، هم از طریق لنزهای درون برنامه ای خود و هم حتی در تجربه برند خود. این شرکت پاییز گذشته استودیوی جهانی Arcadia را راه اندازی کرد تا به طور خاص بر روی توسعه تجربیات AR برند با شرکای راه اندازی مانند Verizon، WWE، Shake Shack و P&G Beauty تمرکز کند. اسنپ ​​همچنین با توسعه دهندگان شخص ثالث همکاری می کند تا فناوری های خود را با استفاده از ابزارهای Snap Kit مانند Creative Kit، Camera Kit، Story Kit، Bitmoji Kit و غیره در برنامه های خود ادغام کند.

اسنپ ​​در یک پست وبلاگی راه اندازی اپلیکیشن دیزنی را جشن گرفت و گفت که این برنامه “چشم انداز جدید و بعد جدیدی را به داستان سرایی Disney PhotoPass در پارک آورده است.”

ویژگی جدید اسنپ چت به سازندگان اجازه می دهد تا تجربیات واقعیت افزوده را برای مکان های دیدنی در جوامع خود ایجاد کنند.