
بر اساس جریان پیامهای سازندگان و واقعیت افزوده از جلسه شریک هفته گذشته، اسنپ امروز از چندین طرح تبلیغاتی و محتوایی دیگر در طول ارائه خود در NewFronts 2022 پرده برداری کرد. مهمتر از همه، این شرکت در حال راهاندازی برنامه جدیدی برای سازندگان با مشارکت Cameo Celebrity Greeting است. برنامه، یک محصول تبلیغاتی جدید به نام Snap Promote، و مجموعه ای از برنامه های اصلی جدید.
یک پیشنهاد جهانی جدید، برنامه تبلیغاتی Snap x Cameo، توسط اسنپ ایجاد شد و توسط Cameo for Business ایجاد شد. به گفته این شرکت، این برنامه به تبلیغ کنندگان ویدیوی اسنپ چت اجازه می دهد تا با بهترین استعدادهای Cameo برای ایجاد تبلیغات ویدیویی شخصی سازی شده به صورت کوتاه برای برنامه اجتماعی شریک شوند. این شامل بیش از 45000 چهره مشهور در Cameo می شود، مانند بازیگران، ورزشکاران، نوازندگان، ستارگان واقعیت، افراد با نفوذ و غیره. همچنین به طور بالقوه راه دیگری را برای بهترین سازندگان برای کسب درآمد از طریق پیوند دادن آنها به شراکت های تبلیغاتی جدید از طریق اسنپ چت از زمان راه اندازی بازار سازندگان اسنپ در سال گذشته ارائه می دهد.

اعتبار تصویر: کلیک
اسنپ خاطرنشان میکند که در مرحله بتا، شرکت تشک با تعدادی از استعدادهای Cameo همکاری کرد و آگاهی تبلیغات را 8 امتیاز افزایش داد که دو برابر استاندارد برای این دسته است. کمپین تبلیغات اسنپ همچنین دارای نرخ بازدید ویدیویی 3 برابر میانگین خرده فروشی است. شرکت کنندگان در کمپین شامل چهره های عمومی، ورزشکاران و ستاره هایی مانند ارین اندروز، ماریو کانتون، کری والش جنینگ، خانواده مک فارلند، لیانا کیا، داوینا پوتراز، مری فیتزجرالد، جاناتان تیلور، رون هارپر و کلانتر اونیل بودند. با این حال، تعداد کمی از آنها در اسنپ چت یافت می شوند، در عوض پلتفرم هایی مانند اینستاگرام و تیک تاک را ترجیح می دهند.
اسنپ گفت، آزمایشهای دیگری توسط Kraft و Molson Coors نیز در طول نسخه بتا انجام شد.
یکی دیگر از اعلامیه های جدیدی که از NewFronts منتشر می شود، محصول جدید تبلیغات اسنپ، Snap Promote است. هدف این راه حل شرکای محتوای Discover است و راهی برای گسترش فراتر از دسترسی ارگانیک آنها با فید Snapchat For You در صفحه Stories ارائه می دهد. محصول تبلیغاتی که قبلاً با Ad Manager Snap ادغام شده است، اخیراً با NFL آزمایش شده است که به طور متوسط 7 برابر بیشتر کاربران Snapchat در حساب NFL’s Stories مشترک شده اند.
البته، NewFronts همچنین زمانی است که شرکت ها آخرین محتوای خود را به خریداران تبلیغات رسانه ای ارائه می دهند، نه فقط برنامه ها و ویژگی های خود را. در اینجا، اسنپ فهرستی از برنامههای واقعی جدید را اعلام کرد و اشاره کرد که بیش از 80 درصد از جمعیت Z ایالات متحده حداقل یک Snap Original را در سال گذشته تماشا کردهاند.

اعتبار تصویر: کلیک
از جمله برنامه های اعلام شده می توان به موارد زیر (به قول خود اسنپ) اشاره کرد:
- ARING SIMONE BILES – سیمون بیلز، برنده 32 مدال از مسابقات قهرمانی المپیک و جهان و یکی از بهترین ورزشکاران تمام دوران، خطرات کاملاً جدیدی را انجام می دهد و کارهایی را امتحان می کند که قبلاً هرگز انجام نداده است، از زنبورداری تا دی جی برای اثبات اینکه او بسیار نترس است. هنگام روشن بودن از فرش
- لارون هاینز، ستاره رسانه های اجتماعی و برنده جایزه تصویر NAACP، با یکی از اکانت های اسنپ که سریعاً در حال رشد است، با ویدیوهای سرگرم کننده خود “آیا باهوش تر از پیش دبستانی هستی” هیجان زده شده است و اکنون او باید راهی پیدا کند. برای تعادل زندگی خود در خانه با رویاهایش در لس آنجلس و افزایش سریع شهرت.
- بازیابی (ED) – اولین اسنپ اورجینال اسنپ کانادا در فرهنگ بومی امروزی با میزبانان Marika Sila و Cairin Potts غوطه ور شده است زیرا آنها سنت های فرهنگی و مسائل اجتماعی را در دیدگاه نسل Z بازسازی و بازسازی می کنند. از شرکت تولید Eagle Vision، متعلق به و تحت کنترل جمعیت محلی، این مجموعه مستند جدید، به رهبری سازندگان جمعیت محلی، شامل فهرستی از جذب استعدادهای محلی است.
- درخواست شغل (مستند) – این مجموعه مستند هشت نامزد سیاسی نسل Z و هزاره را دنبال می کند – از سراسر آمریکا، از سراسر راهرو و در سراسر طیف دفاتر محلی – در حالی که به دنبال انتخاب برای انتخابات اولیه و عمومی در سال 2022 هستند. با همکاری تولید شده است. با تیم خط مشی اسنپ و با الهام از موفقیت Snap’s Run for Office mini، که به Snapchatters کمک می کند تا برای دفاتر محلی در سراسر کشور کار کنند.
این شرکت اعلام کرد که Charli Vs را نیز تمدید می کند. Dixie با بازی ستارگان TikTok، همراه با نمایش The Me And You، که از فناوری Cameo خود اسنپ چت (با استفاده از Celeb اشتباه گرفته نشود) استفاده می کند تا کاربران اسنپ چت را به بازیگرانی در نمایش های سینمایی با دوستان تبدیل کند.
اسنپ همچنین گفت که پس از تماشای 205 میلیون نفر محتوای ورزشی در اسنپ چت در سال 2021، معاملات محتوای خود را با NFL، NBA و WNBA گسترش داده است. و برای اولین بار، NFL و NBA با اسنپ در تعدادی از چالش های Spotlight برای آن همکاری خواهند کرد. رقیب TikTok در برنامه Spotlight در سال آینده.
در میان نگرانیهای فزاینده در مورد جنبههای ایمنی برند محتوای رسانههای اجتماعی، اسنپ در حال تبلیغ وعده فعلی خود برای مشارکت به عنوان وسیلهای برای نشان دادن اینکه چرا پلتفرم آن باید در ذهن خریداران رسانه باشد، است.
اسنپ گفت که در تلاش است تا محتوای یک جامعه متنوع را در برنامه های اصلی خود برجسته کند. شرکای امیدوار متعهد به انواع ابتکارات دربرگیرنده، از جمله کارکنان مختلف در جلو و خارج از دوربین، و همچنین مشارکت های ارگانیک با گروه های مدافع هستند. از قبل برای این شرکای ثبت نام شده اند: Bunim-Murray Productions، Eagle Vision، Future Studios، Kids at Play، Leopard USA، Liquid Light، Maven، NEO Studios، Ovrture، Portal A، Propagate Content، LLC، Propagate Content’s Big Breakfast، Unanimous Media و 44 آبی پروداکشن، پیکان قرمز.

اعتبار تصویر: کلیک
این شرکت همچنین برخی از اطلاعیههای خرید AR در هفته گذشته را بررسی کرد، از جمله آزمایش مجازی آن در اپلیکیشنی به نام Dress Up، پیشرفتهای 3D Asset Manager، یک کیت دوربین خرید AR و موارد دیگر. اسنپ گفت که بیش از 250 میلیون اسنپ چتتر از ژانویه 2021 بیش از 5 میلیارد بار با لنزهای خرید AR درگیر شده اند، که راه دیگری برای شرکت برندها در پلتفرم آن است.