TechCrunch با هیجان اعلام می کند که شش شرکت نیز به صورت حضوری در TC Sessions Mobility 2022 حضور خواهند داشت. از ایالات متحده و سراسر جهان تبریک می گوییم، بنیانگذاران به مدت چهار دقیقه در صحنه اصلی حضور خواهند داشت و پس از آن پرسش ها و پاسخ های شدید با ما ارائه خواهند شد. هیئت کارشناسی داوران
داوران این مسابقه یون چوی (Muirwoods Ventures)، مار هرشنسون (Pear VC)، گابریل Scheer (Elemental Excelerator) در روز اول خواهند بود. Sven Stroband (Khosla Ventures)، Victoria Beasley (Prelude Ventures)، جان دو (GM Ventures) در روز دوم. در زیر می توانید جزئیات بیشتری در مورد هر یک از داوران بیابید.
خب خب. من می دانم که می خواهید ببینید چه کسی این برش را انجام داده است. چهارشنبه 18 و پنجشنبه 19 می به ما بپیوندید تا این بنیانگذاران شگفت انگیز را روی صحنه تماشا کنید
راه اندازی استارتاپ ها در صحنه اصلی
روز 1 – چهارشنبه، 18 مه: 13:10 – 13:45 PDT
Koop Technologies (پیتزبورگ، PA، ایالات متحده آمریکا) – مجری: سرگئی لیتویننکو، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل
“تکنولوژی های Koop نیز وجود داردپلت فرم بیمه برای وسایل نقلیه خودران و روباتیک. پلتفرم Singularity اساساً ترکیبی از 3 ابزاری است که Koop ساخته است: Koop API، Portal By Koop و Insurability Sufficiency Framework (ISF). Koop بیمه استقلال خود را از طریق جمع آوری داده ها و تجزیه و تحلیل خود در UX / UI ارائه شده توسط پورتال ارائه می دهد.
Boston Materials (Billerica، MA، USA) – مجری: Anvesh Gurijala، بنیانگذار و مدیر عامل
Boston Materials یک شرکت مواد با کارایی بالا است که به تولیدکنندگان محصولات صنعتی و مصرفی اجازه می دهد تا مبادلات خود را با مواد جدید قطع کنند. فیبر محور Z ثبت اختراع این شرکت
Swyft Cities (Mountain View, CA) – مجری: Geral Posky، مدیر عامل
“Swyft شکل جدیدی از تحرک شهری است که از کابین های مستقل بر روی زیرساخت های کابلی سبک وزن برای حل مشکلات حمل و نقل در مناطق متراکم توسعه یافته، از جمله پردیس های شرکتی، فرودگاه ها، دانشگاه ها و مناطق توریستی استفاده می کند. Swyft با اضافه کردن یک لینک جدید، ظرفیت سایت را با جایگزینی جذاب برای خودروها افزایش می دهد. این به ظرفیت منطقه می افزاید و امکان توسعه تراکم بیشتر و سود بیشتر را فراهم می کند. همچنین هزینه های پارکینگ و کاهش ترافیک را کاهش می دهد. در برخی مناطق، ارائه پیوندها در سایت می تواند به ارزش بالایی منجر شود.”
روز 2 – پنجشنبه، 19 مه: 13:15 – 13:45 PDT
Beyond Aero (پاریس / تولوز، فرانسه) – مجری: الوا گیوتین، بنیانگذار و مدیر عامل
«Beyond Aero هواپیماهای الکتریکی دوربرد را با استفاده از نیروی محرکه هیدروژنی امکان پذیر می کند. اولین هواپیما یک هواپیمای خصوصی بدون آلایندگی (6-9 صندلی) است که برای رانش هیدروژنی طراحی شده است و 1000 مایل در برد پرواز می کند.
MeterFeeder (پیتزبورگ، PA، ایالات متحده آمریکا) – مجری: جیم گیبس، بنیانگذار و مدیرعامل
MeterFeeder پرداخت پارکینگ، داده و مدیریت را برای افراد، ناوگان و شهرداری ها فراهم می کند. «MeterFeeder به کاربران این امکان را می دهد که صرفاً از طریق موقعیت جغرافیایی پرداخت کنند، ناوگان را سازگار نگه دارند و در صورت نیاز به سرعت پرداخت کنند. MeterFeeder نرم افزار پشتیبان، دستگاه های کاربردی و پلت فرم پرداخت را ارائه می دهد که مقرون به صرفه هستند.
DIMO (بروکلین، نیویورک، ایالات متحده آمریکا) – مجری: اندی چتم، یکی از بنیانگذاران
DIMO اجازه می دهد تا کلاس جدیدی از برنامه های تحرک توسط توسعه دهندگان بر اساس داده های دنیای واقعی ساخته شود. DIMO مبتنی بر شبکهای از رانندگان و ناوگان است تا دادههای مربوط به وسایل نقلیه خود را جمعآوری و به اشتراک بگذارد تا در مورد وسیله نقلیه خود اطلاعات بیشتری کسب کنند، در پول خود صرفهجویی کنند و برنامههای کاربردی حرکتی بهتری ایجاد کنند.
هیئت کارشناسی داوران
روز 1
یون چوی – Muirwoods Ventures
مار هرشنسون – گلابی وی سی
مار یک کارآفرین سریالی موفق با افتخارات متعدد در صنعت است. مار در سال 2000 دکترای مهندسی برق را از دانشگاه استنفورد به دلیل کار پیشگامانه خود در اتوماسیون طراحی مدار دریافت کرد.
گابریل شیر – برتر عنصری
روز 2
ویکتوریا بیزلی – Prelude Ventures
Sven Stroband – Khosla Ventures
او قبلاً شش سال را در Mohr Davidow Ventures گذراند، جایی که مراقبت فنی زیرساختهای فناوری اطلاعات و شیوههای پایداری را رهبری کرد و برای جذب استعدادهای فنی، انجام آزمایشهای انطباق با بازار و توسعه استراتژیهای جذب سرمایه با این مجموعه کار کرد.
استروباند همچنین نخست وزیر فولکس واگن بوده است، مدیریت خودروی خودمختار استنفورد ریسینگ، استنلی، یکی از بنیانگذاران متامایند و عضو هیئت مدیره شرکت های مختلف است. او دارای مدرک لیسانس از دانشگاه پردو و دکترا از دانشگاه استنفورد است.
جان دو – جی ام ونچرز
قبل از GM، Doo در اوایل سال 1993 چندین سمت در شرکت اینتل داشت و در سال 2001 توسعه تجارت پردازنده شبکه اینتل در چین را رهبری کرد. به عنوان مدیر مرکز تحقیقات چین اینتل.
جان دکترای مهندسی برق را از مؤسسه فناوری پکن در سال 1989 و مدرک MBA اجرایی را از مدرسه بین المللی تجارت چین اروپا در سال 2010 دریافت کرد.