منو سایت

اقدام دولت در زمینه نوآوری فناوری خبر خوبی برای استارت آپ ها است

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
تصاویر پس زمینه از جولای 1401

پروژه امور جهانی TechCrunch به بررسی رابطه متقابل رو به رشد بین بخش فناوری و سیاست جهانی می پردازد.

در این زمینه مطالب زیادی در مورد تلاش های وزارت دفاع برای استفاده از نوآوری دره سیلیکون نوشته شده است – و شرکت های فناوری در تپه شیب دار باید صعود کنند تا در نهایت قراردادهای وزارت دفاع را به دست آورند و از دره مرگ عبور کنند. خبر خوب این است که دولت ایالات متحده درخواست‌های سیلیکون ولی برای کاهش تشریفات اداری و ترویج روش‌های جدید تجارت را شنیده و در حال اقدام است.

4Cهای حیاتی

در طول سال گذشته، هماهنگی قوی و دو حزبی بین قوه مجریه و مقننه بر سر مجموعه اقداماتی با هدف پر کردن شکاف ها و رفع موانع موفقیت که بهترین آنها را “4Cهای حیاتی” می نامند، پدیدار شده است: فرهنگ، مذاکره، کنگره چرخه های بودجه و قهرمانان.

بیایید با قهرمانان شروع کنیم. مردم آمریکا خوش شانس هستند که دو تا از بزرگترین قهرمانان در سیلیکون ولی، مانند معاون وزیر کاتلین هیکس و معاون وزیر تحقیقات و مهندسی (R&E) و (CTO) هایدی شو را دارند. آنها، همراه با دیگر قهرمانان پنتاگون، چالش را کاملاً درک می کنند و گام های ملموسی را از بالا به پایین برای آماده سازی سیستم وزارت دفاع برای نوآوری برداشته اند.

به عنوان مثال، هیکس و پادشاه نرم افزار سابق او در سال 2021 سخت کار کردند تا استراتژی نوسازی نرم افزار وزارت دفاع آمریکا را ارائه کنند، که هدف آن سازماندهی بهتر فرآیندهای داخلی پنتاگون برای پذیرش فناوری های نرم افزاری جدید در سازمان است. در عمل، این استراتژی همچنین “سیگنال جستجوی” سیاسی رسمی را برای گسترش فناوری های دره سیلیکون در وزارت دفاع تولید می کند.

هیکس همچنین به طور مشهودی به CTO، گروه راهبری آن و گروه مدیریت نوآوری موظف شد تا تلاش‌های نوآورانه پنتاگون را ترسیم کنند، رویه‌های هماهنگی و اکتساب آن را مطالعه کنند و صادقانه با آن تعامل داشته باشند – و دیدگاه‌های ذینفعان کوچک‌تر صنعت فناوری را در حال حرکت به جلو بگنجانند. وزارت دفاع همچنین برنامه های جدیدی را برای جذب و پرورش استعدادهای فناورانه ایجاد کرده است، بنابراین طیف وسیع تری از قهرمانان فناوری دفاعی را جذب و حفظ می کند. این به یک کلید دیگر “4C” می رسد: ایجاد یک فرهنگ – و فناوری محور – در وزارت دفاع.
از پروژه امور جهانی TechCrunch بیشتر بخوانید

تحت رهبری شو، یک مدیر ارشد باتجربه تامین و اکتساب با مدرک ریاضی و مهندسی، پنتاگون تلاش‌های زیادی برای کمک به او برای “سریع‌تر رفتن” انجام می‌دهد. به عنوان رئیس بخش تحقیقات و مهندسی، شو به هماهنگ کردن صدها دفتر نوآوری و تلاش در وزارت دفاع کمک می کند. این کشور برای تقویت موقعیت نوآوران کوچک تکنولوژیک و کاهش موانع کار با وزارت دفاع اقدام ملموسی انجام می دهد.

از جمله چشم انداز فناوری است که در فوریه راه اندازی شد، که اولویت های اصلی تمرکز پنتاگون مانند هوش مصنوعی قابل اعتماد، فضا، محاسبات پیشرفته و نرم افزار را دارد. معاون وزیر شو همچنین از کنگره خواست تا نوآوران کوچک را از طریق یک فرآیند کمک هزینه توسعه یافته نوآوری و تحقیقات کسب و کارهای کوچک (SBIR) برای توسعه برنامه های آزمایشی و افزایش شانس آنها برای تبدیل شدن به برنامه های رکورد شکنی توانمند کند. این یکی از بسیاری از تلاش‌ها برای کاهش موانع سیستمی برای “مذاکره C” تا برنامه‌های امیدوارکننده است.

در آخرین بودجه کنگره C، دولت بایدن در بودجه سال 2023 خود افزایش 9.5 درصدی نسبت به سطح بودجه بیست و دومین سال مالی برای تحقیقات، توسعه، فناوری و مهندسی وزارت دفاع را پیشنهاد کرد. اگر کنگره تصویب کند، بر اساس اقدامات تصویب شده توسط کنگره در قانون مجوز دفاع ملی (NDAA) برای سال مالی 22 و بودجه برای سال مالی 22، تلاش قابل توجهی برای پیشبرد نوسازی و پذیرش فناوری خواهد بود.

قانون برای سال مالی 22 به طور خاص برنامه های وزارت دفاع را برای کاهش موانع پذیرش فناوری مجاز و تأمین مالی کرد و بودجه اضافی برای نرم افزار و برنامه های SBIR فراهم کرد. به عنوان مثال، بخش 833 NDAA برای سال مالی 22 به وزارت دفاع دستور داد تا یک برنامه آزمایشی برای اجرای مکانیسم های منحصر به فرد برای دستیابی به فناوری های نوظهور ایجاد کند. در همین حال، بخش 834 خواستار عرضه و تحویل سریع فناوری پیشرفته است – هر دو برای مقابله با سرعت و کاهش درد “C” قراردادی طراحی شده‌اند، زیرا انتظار می‌رفت سطح بودجه در سال مالی 23 افزایش یابد.

اعضای کنگره همچنان از استارت‌آپ‌های سیلیکون ولی درباره کمبود بودجه برنامه‌ریزی‌شده در پایان چرخه‌های تأمین مالی SBIR می‌شنوند، اما آنها می‌گویند که چالش کنگره ایجاد توازن بین موفقیت سریع نوآوری با نظارت و پاسخگویی برای چنین بودجه‌ای است. مالیات دهندگان چک های سفید نمی نویسند. به همین دلیل است که درخواست معاون وزیر شو از کنگره برای تمدید چرخه SBIR مهم است.

عواقب غیر قابل پیش بینی

همانطور که کنگره و پنتاگون به رسیدگی به چالش های 4C ادامه می دهند، باید از ایجاد چالش های جدید اجتناب کنند. برای مثال، زمانی که هزینه‌ها و اختیارات گسترده‌تری بر روی نرم‌افزار و فن‌آوری‌های جدید اتخاذ شد، کنگره الزامات گزارش‌دهی جدیدی را برای توضیح نحوه استفاده از پول ایجاد کرد که در برخی موارد باعث بی‌انگیختگی نوآوری می‌شود. همانطور که یکی از مدیران وزارت دفاع آمریکا گفت، “اکنون باید گزارش های پیشرفت کمی و کیفی سه ماهه ارائه کنم تا شامل مقایسه چنین برنامه هایی باشد. ممنون، اما می مانم [traditional programs] و به جای گزارش دادن بر روی ارائه محصولات تمرکز کنید. “بار گزارش‌دهی جدید می‌تواند بر قصد سایه انداخته و آنتی‌بادی‌های فرهنگی برای انجام کارهای جدید در میان مدیران محترم برنامه ایجاد کند. باید تعادلی بین “نظارت” و “رایگان برای همه وجود داشته باشد.” این فضا را تماشا کنید. .

شکاف ها باقی می ماند

یک گزارش اخیر توسط شرکت مشاوره Mitre نشان می دهد که چرا صرف پول بیشتر و گسترش آزادی در فرآیند کمک مالی SBIR یک راه حل ناقص برای مشکل پذیرش سریع فناوری است. به طور خلاصه، همه خریدهای دفاعی ریشه در فرآیند الزامات رسمی، فرآیند طولانی پنتاگون در فرمول‌بندی نیازهای ارتش و چرایی آن، و فرآیندهای اکتساب مرتبط و بودجه دارند که تعیین می‌کنند چقدر، چگونه و چه زمانی می‌توانند بخرند. اگر یک فناوری جدید خاص در این الزامات و فرآیند بودجه نباشد، تأمین مالی و پذیرش آن برای پنتاگون دشوار خواهد بود.

فرآیندهای فعلی اغلب مدیران برنامه و مقامات قراردادی را در برابر تیم‌های نوآوری و کاربران نهایی که اکنون به دنبال فناوری پیشرفته هستند قرار می‌دهد – پویایی که حفظ وضعیت موجود را آسان‌تر می‌کند. برای تحقق پذیرش فناوری، این فرآیندهای رسمی نیاز به تعمیرات اساسی دارند تا پیشرفت در جهت درست حرکت کند. توسعه یا آزمایش یک فناوری جدید یک چیز است، در نظر گرفتن آن یک نیاز دشوار و گنجاندن آن در چرخه خرید رسمی برای گسترش آن به بزرگترین، پیچیده ترین نیروی جنگی جهان و شبکه های آن چیز دیگری است.

مجوز (ATO) یک مانع مهم برای استارت آپ ها و کاربران نهایی است. اگر نرم افزار یا سخت افزار یک شرکت در یک شبکه نظامی امن تلقی می شود، چرا آن را در شبکه دیگر ایمن نمی کنیم؟ اغلب، شرکت ها باید برای هر دفتر، شعبه یا آژانس پنتاگون فرآیندهای تایید جداگانه ای را طی کنند. این را می توان بدون اینکه پذیرش فناوری به خودی خود به عنوان یک آسیب پذیری امنیتی تبدیل شود، از جمله از طریق استفاده کارآمدتر از منابع ابری، ساده کرد. واضح است که اگر بخواهیم فناوری‌های جدید به سرعت‌ها و سطوحی که رهبری پنتاگون می‌خواهد مقیاس‌بندی شوند، به کار بیشتری برای رسیدگی به چالش‌های ATO نیاز است.

دولت ایالات متحده به وضوح امنیت ملی و الزامات مالی قوی را برای اتخاذ سریع نوآورانه ترین و امکان پذیرترین راه حل های تجاری / با استفاده دوگانه در سیلیکون ولی به رسمیت می شناسد. اما به قول معروف «رم در یک روز ساخته نمی‌شود» و برای پر کردن شکاف‌ها و کاهش پیامدهای ناخواسته به تلاش‌های مداوم نیاز است. استارت‌آپ‌ها باید به تعامل فعالانه با پنتاگون و کنگره ادامه دهند تا نمونه‌های عینی از «نقاط دردناک» خود را به اشتراک بگذارند و ایده‌های سازنده ارائه دهند، در حالی که با فرهنگ تجارت، تبعیت و مذاکره بسیار متفاوت از فرهنگ The Valley سازگار شوند. با همکاری یکدیگر برای موفقیت، پنتاگون و دره سیلیکون واقعاً قادر به هر کاری هستند، از جمله دفاع از جهان آزاد در برابر بدترین تهدیدات وجودی.

از پروژه امور جهانی TechCrunch بیشتر بخوانید