منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • الکسا اکنون به شما اطلاع می دهد که کالاهای موجود در سبد خرید یا لیست آرزوهای آمازون شما در شرف فروش هستند

الکسا اکنون به شما اطلاع می دهد که کالاهای موجود در سبد خرید یا لیست آرزوهای آمازون شما در شرف فروش هستند

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
الکسا اکنون به شما اطلاع می دهد که کالاهای موجود در سبد خرید یا لیست آرزوهای آمازون شما در شرف فروش هستند

آمازون در حال معرفی یک ویژگی جدید الکسا است که به شما اطلاع می دهد که آیا کالایی در لیست آرزوها یا سبد خرید شما در شرف فروش است یا خیر. الکسا اکنون تا 24 ساعت قبل به کاربران اطلاع می دهد تا تراکنش را راه اندازی کنند و سپس در صورت تمایل آن را از طرف شما سفارش دهند. این ویژگی همچنین با مواردی که به عنوان “ذخیره شده برای بعد” در پلتفرم علامت گذاری شده اند، کار می کند. این ویژگی جدید اکنون برای مشتریان آمازون پرایم در ایالات متحده در تمام بلندگوهای هوشمند نسل بعدی Echo در دسترس است.

با رفتن به بخش «خرید در آمازون» در تنظیمات اعلان و انتخاب «توصیه‌های خرید»، می‌توانید این ویژگی را در اپلیکیشن الکسا فعال کنید.

هنگامی که این ویژگی فعال می شود، حلقه آمازون اکو شما زمانی که کالایی به فروش می رسد زرد می شود. می‌توانید از الکسا بخواهید که معامله را به شما یادآوری کند. همچنین می‌توانید بگویید «الکسا، برای من بخر» اگر می‌خواهید آن را بخرید. سپس الکسا از آدرس پیش‌فرض صورت‌حساب و ارسال در حساب آمازون شما برای پردازش خرید استفاده می‌کند. آمازون می گوید تا زمانی که سفارش شما موفقیت آمیز نباشد، هزینه ای از شما دریافت نمی شود. پس از ثبت سفارش، یک اعلان از طریق برنامه آمازون به همراه یک ایمیل تأیید با جزئیات سفارش دریافت خواهید کرد.

آمازون می‌گوید این ویژگی جدید برای راحت‌تر کردن کارهای روزمره طراحی شده است و ابزارهای خرید موجود الکسا را ​​تکمیل می‌کند، مانند ویژگی اعلان سفارش مجدد، که به شما امکان می‌دهد مهم‌ترین چیزهایی را که اغلب از آمازون می‌خرید را از دست بدهید.

این شرکت در یک پست وبلاگی در مورد این اعلامیه گفت: “چشم انداز ما این است که همه جنبه های خرید شما را ساده تر و راحت تر کنیم و به شما کمک کنیم پس انداز کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید.” “ما هیجان زده هستیم که به نوآوری در این فضا ادامه دهیم و راه های یکپارچه تری را برای مشتریان برای خرید با الکسا ارائه کنیم.”

راه اندازی این ویژگی جدید در حالی است که گزارش ها نشان می دهد که مصرف کنندگان خرید صوتی را به همان سرعتی که انتظار می رود درک نمی کنند. اگرچه مصرف‌کنندگان از آوردن بلندگوهای هوشمند به خانه‌های خود خوشحال هستند، اما همچنان بیشتر از آنها برای دستورات ساده – مانند پخش موسیقی یا دریافت اطلاعات – به جای خرید استفاده می‌کنند. اما به نظر نمی رسد آمازون از تلاش برای محبوبیت بیشتر خرید صوتی با انتشار این ویژگی جدید دست بکشد، در حالی که در آینده به موارد بیشتری اشاره می کند.

ویژگی های جدید الکسا به کاربران این امکان را می دهد که هوش مصنوعی را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنند