ایمیل خیلی زیاده؟ Gated را امتحان کنید، که از فرستندگان ناشناس می‌خواهد ابتدا کمک مالی کنند

ایمیل خیلی زیاده؟ Gated را امتحان کنید، که از فرستندگان ناشناس می‌خواهد ابتدا کمک مالی کنند

اگر این روزها در ایمیل غرق نمی شوید، یا حساب ایمیل ندارید، یا یک فرد بسیار جوان هستید که بازاریابان هنوز آن را پیدا نکرده اند (آنها خواهند یافت!).

برای دفع این حمله، یک استارت‌آپ 10 ماهه در منطقه خلیج به نام Gated رویکردی را ارائه کرده است که هم به دریافت‌کنندگان ایمیل شلوغ کمک می‌کند و هم امیدواریم به نفع جامعه به عنوان یک کل باشد. ایده بزرگ: وادار کردن فرستندگان ناشناس برای کمک به یک سازمان غیرانتفاعی که توسط گیرنده ایمیل انتخاب شده است تا وارد صندوق ورودی خود شوند. آیا می خواهید در مورد رویداد ماه آینده خود به غریبه ها بگویید، شرکت خود را معرفی کنید، دوست پسر خود را بفروشید؟ این خوب است، اما هزینه زیادی برای شما در بر خواهد داشت – شاید بسیار زیاد، بسته به اینکه به چه کسی می خواهید برسید.

Gated – که توسط Andy Mowat، یک سرمایه‌گذار فرشته، که اخیراً به عنوان معاون عملیات رشد در شرکت استارت‌آپ Engagement CultureAmp تأسیس شده است – با ایجاد یک پوشه جداگانه در حساب جی‌میل شخصی کار می‌کند. به گفته موات، این نرم افزار به طور خودکار فهرستی از فرستندگان مجاز را بر اساس کسانی که دارنده ایمیل قبلاً با آنها ارتباط برقرار کرده است ایجاد می کند. هنگامی که فرستندگان ناشناس تماس می گیرند، بلافاصله به این پوشه جداگانه منتقل می شوند، جایی که به آنها گفته می شود که تنها در صورتی می توانند به صندوق ورودی کاربر دسترسی داشته باشند که به یک موسسه خیریه به انتخاب خود کمک مالی کنند. فرد قیمت را تعیین می کند – که با حداقل 2 دلار برای هر ایمیل شروع می شود – پس از آن 70٪ از پرداخت به سازمان غیرانتفاعی (تأیید شده) می رسد. بقیه به Gated می رسد که نرم افزار آن رایگان است.

جای تعجب نیست که سرمایه گذاران خطرپذیر، که صدها اجرا را هر روز هدف قرار می دهند، این ایده را دوست دارند. در واقع، Gated اعلام کرد که 3.3 میلیون دلار سرمایه اولیه را به رهبری Corazon Capital، شامل Precursor Ventures، Burst Capital، Tuesday Capital و سایر وجوه در مراحل اولیه جمع آوری کرده است.

البته، تا آنجا که این مفهوم می تواند با کاربران بالقوه طنین انداز شود (موج زدن)، مسائلی را نیز مطرح می کند، از جمله، در وهله اول، حریم خصوصی.

گیتد به نوبه خود می گوید که هرگز محتوای هیچ پیامی را نمی خواند. موات گفت: «ما فقط به ابرداده، «به» و «از» نگاه می کنیم. با این حال، افراد زیادی هستند که از درخواست‌های کافی از سوی افراد غریبه غرق شده‌اند که فیلترهای جیمیل کافی نیستند. برخی از این افراد احتمالاً در نوع خود تأثیرگذار هستند و ممکن است دوست نداشته باشند که Gated روابط آنها را در طول زمان ترسیم کند.

چالش دیگر این است که همه از جیمیل استفاده نمی کنند، زیرا تنها پلتفرمی است که استفاده از نرم افزار Gated را تا کنون تایید کرده است. (موات می گوید که این شرکت در حال گذراندن “دور بعدی بررسی” با مایکروسافت است و اشاره می کند که برخی از پلتفرم های ایمیل “در گذشته برخی شرکای دیگر را سوزانده اند” بنابراین آنها “همه را تحت بازرسی امنیتی قرار می دهند.”)

Gated همچنین یک کسب و کار نوپا پردرآمد نیست، اگرچه مانند بسیاری از استارت آپ ها، مطمئناً می تواند تغییر کند. همانطور که Mowat به ما می‌گوید، بسیاری از درآمدی که Gated انتظار دریافت آن را دارد، در نهایت به هزینه‌های پرداخت اختصاص می‌یابد تا هزینه تمام این تراکنش‌ها را پوشش دهد. در حالی که او و تیم کوچکش از قبل به طرح‌های پرداخت خرد فکر می‌کنند تا Gated با هزینه‌های کارت اعتباری زنده نخورد، او هنوز رفته است.

در مورد چگونگی رشد Gated، جدا از مقالاتی مانند این، تیم برای انتشار این خبر در ابتدا به یک جزء ویروسی سنگین تکیه می‌کند. به گفته موات، با توجه به اینکه حتی دو هفته پیش، Gated در حال حاضر یک لیست انتظار 2500 نفری داشت، اگرچه هنوز برای عموم منتشر نشده است، این یک رویکرد معقول به نظر می رسد.

بعداً، Gated همچنین قصد دارد یک محصول تجاری-به-کسب و کار توسعه دهد که در آن بازاریابان با Gated همکاری می کنند تا بودجه ای را ایجاد کنند که به تیم های فروش آنها اجازه می دهد تا تعداد مشخصی ایمیل در ماه ارسال کنند.

به هر حال، اگر تعجب می‌کنید: گیرنده ایمیلی که از Gated استفاده می‌کند، لازم نیست به یک ایمیل پاسخ دهد، مهم نیست که شخص چقدر برای دریافت آن در حساب Gmail خود هزینه کرده است.

به گفته موات، نرخ پاسخی که شرکت با مشتریان اولیه خود می بیند، بالاتر از حد متوسط ​​است. او افزود: «40 تا 60 درصد از تمام ایمیل‌های اهدایی پاسخ داده می‌شود و برخی از کاربران به هر ایمیل پاسخ می‌دهند زیرا واقعاً از افرادی که به وقتشان احترام می‌گذارند قدردانی می‌کنند.» او افزود، برخی دیگر هنوز هم «بسیار به ندرت» پاسخ می‌دهند.

همچنین شایان ذکر است که “اهداکننده” برای همیشه به صندوق ورودی یک گیرنده ایمیل دسترسی نامحدود ندارد. موات گفت: «این یک نکته ظریف است، اما به طور کلی، اگر گیرنده به ایمیلی پاسخ دهد، فرستنده ایمیل به طور پیش فرض در گروه فرستنده های شناخته شده قرار می گیرد. با این حال، این فرستنده را می توان در هر زمان به این پوشه محدود بارگیری کرد یا در حالت بی صدا قرار داد.

موات می‌گوید: «این اساساً به این معناست که «ایمیل چالش‌برانگیز دیگری برای آنها نفرستید. اما همچنین آنها را در صندوق پست من قرار ندهید.