منو سایت

اینستاگرام بی سر و صدا گزینه “محدودیت زمانی روزانه” را محدود می کند.

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Log4Shell برای هک سرورهای VMWare استفاده می شود

RIP مارک زاکربرگ “وقت خوبی داشته باشید”؟ در اقدامی که به نظر می‌رسد همزمان با کندی رشد فیس‌بوک / متا است، به نظر می‌رسد اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس اینستاگرام به آرامی این امکان را برای کاربران تلفن همراه برای تنظیم یک یادآور برای محدودیت زمانی کمتر روزانه 30 دقیقه حذف کرده است.

در واقع، طراحی UX این برنامه افراد را تشویق می‌کند تا یک «محدودیت» سه ساعته را انتخاب کنند (عکس زیر را ببینید).

این تنظیم محدودیت روزانه به کاربر اطلاع می‌دهد که فعالیت برنامه‌اش به حد مطلوب خود برسد، و به او یادآوری می‌کند که از مدت زمانی که در برنامه صرف می‌کند آگاه باشد – و شاید انتخاب انصراف داوطلبانه از برنامه را برای او آسان‌تر کند.

زمان روز را برای اینستاگرام تنظیم کنید

تنظیم محدودیت زمانی روزانه اینستاگرام «3 ساعت» را در جایگاه برتر قرار می‌دهد – محدودیت‌های موجود پایین‌تر (Screengrab: TechCrunch)

پیش از این، این شرکت محدودیت تعریف شده توسط کاربر را برای اینستاگرام حفظ می کرد که می تواند حداکثر 15 دقیقه – یا حتی 10 دقیقه – در روز در هنگام افزایش روابط عمومی باشد، تا پیشنهاد کند که استفاده دقیق تر از خدمات آن ممکن است، به دلیل نگرانی ها در مورد اعتیاد به رسانه های اجتماعی افزایش یافته است.

اما به نظر می رسد غول تبلیغاتی جلب توجه اکنون از کاربران اینستاگرام می خواهد که زمان بیشتری را صرف فیدهای محتوا در پلت فرم اشتراک گذاری عکس و ویدیو کنند، جایی که می توانند با هدف قرار دادن آنها با تبلیغات درآمد کسب کنند. که ممکن است نتیجه فشار کسب و کار برای تحریک رشد باشد …

متا در درآمدهای خود در اوایل این ماه، استفاده یکسان از اپلیکیشن همنام خود (فیس بوک) در همان سه ماهه را گزارش کرد – و تقریباً رشد ثابتی را برای سایر برنامه های خود داشت، که به جای حذف اینستاگرام، نام مستعار “خانواده برنامه ها” را روی آن گذاشت. WhatsApp. و همکاران جداگانه استفاده کنید (کاربران فعال روزانه در این دسته از «سایر برنامه ها» از 2.81 میلیارد در سه ماهه سوم به 2.82 میلیارد در سه ماهه چهارم رسید؛ در حالی که کاربران فعال ماهانه از 3.58 میلیارد در سه ماهه سوم به 23.59 میلیارد در سه ماهه سوم افزایش یافت. سه ماهه، اما استفاده از فیس بوک به طور کامل یک چهارم بیشتر از سه ماهه باقی مانده است، در 1.93 میلیارد DAU و 2.91 میلیارد MAU.)

نتایج ناامیدکننده برای سه ماهه چهارم 20 درصد از ارزش شرکت را پس از رسیدن به آن پاک کرد – این ممکن است یکی از دلایلی باشد که تیم‌های رشد متا می‌توانند ببینند چه اهرم‌هایی را می‌توانند برای افزایش تعامل مشتریان فعلی تنظیم کنند.

TechCrunch در مورد تغییر تنظیمات اینستاگرام توسط مشاوری که اسکرین شات های حساب کاربری خود را به اشتراک گذاشته است (عکس های زیر را ببینید) هشدار داده شده است، که نشان می دهد این شرکت از آنها می خواهد تا “مقدار جدیدی را برای محدودیت روزانه خود تعیین کنند” – زیرا، به قول معروف، “محدودیت های روزانه موجود به عنوان بخشی از به روز رسانی برنامه تغییر می کند”. (تخمین کامل متا برای نوشتن جمله ای که حاوی هیچ توضیح معنی داری در مورد اینکه چرا تغییرات دلخواه را برای محدود کردن کنترل کاربر ایجاد می کند، نباشد.)

این کاربر قبلاً محدودیت روزانه 10 دقیقه را مشخص کرده است. با این حال، اکنون به طور ناگهانی به آنها اطلاع داده می شود که این گزینه دیگر در دسترس نیست – و احتمالاً هر کاربری که هنوز محدودیت روزانه تعیین نکرده است یا محدودیت دیگری (بالاتر) انتخاب کرده است، بعید است که حتی متوجه شود که گزینه 10 دقیقه او بوده است. رد شد.

و ضمنا اطلاع رسانی اینستاگرام به کاربر در مورد این تغییر محدودیت روزانه درست بیان می کند که می توانند محدودیت 10 دقیقه ای فعلی خود را حفظ کنند، برنامه از الگوهای تاریک صریح استفاده می کند تا آنها را مجبور به تغییر آن کند – از جمله یک اعلان پاپ آپ درست بالاتر از محدودیت 10 دقیقه ای مشخص شده در “زمان در اینستاگرام” آنها، که بیشتر دستور می دهد: “این مقدار دیگر پشتیبانی نمی شود. لطفاً ویرایش کنید “- همه اینها به وضوح طراحی شده است تا آنها فکر کنند که واقعاً باید به یک حد بالاتر حرکت کنند.

مشاور به TechCrunch گفت: “انتخاب من از بین رفته است و اگر بخواهم آن را تغییر دهم، حداقل 10 دقیقه قبلی من سه برابر می شود و به 30 دقیقه به عنوان حداقل جدید می رسد.”

منبعی که ترجیح داد ناشناس بماند، این بخش بی‌صدا را به یک شرکت دخانیات تشبیه کرد که می‌گوید می‌توانید بسته‌بندی خود را در روز محدود کنید، زیرا بسته‌های کوچک‌تری مصرف می‌کند.

آنها اضافه کردند: “آنها نیازی به تغییر ندارند، اما اگر همانطور که او به شما می گوید وارد صفحه ویرایش شوید، باید به اجبار از برنامه خارج شوید تا بدون تغییر آن را خارج کنید.”

اخیراً دیدیم که فیس‌بوک / متا از چنین تاکتیک‌های دستکاری استفاده می‌کند تا هنگام تلاش برای به‌روزرسانی خط‌مشی کاربری واتس‌اپ در مواجهه با واکنش بزرگ T&C – که منجر به تحقیقات (در حال انجام) حفاظت از مصرف‌کننده در اتحادیه اروپا شد، شما را مطلع کند. اما این شرکت تاریخچه طولانی و حقیر در این نوع چیزها دارد. بنابراین هیچ کدام از اینها تعجب آور نیست. اما معمولا این کار نمی کند.

با این حال، به طور فزاینده ای برای شرکت هایی مانند متا به سختی می توان این موج را کنار زد. سرپرستان مدل های تاریک را قضاوت می کنند. به عنوان مثال، دوباره در اتحادیه اروپا، قانونگذاران در پارلمان را ببینید، که اخیراً با اکثریت قاطع از محدودیت صریح چنین تاکتیک‌های دستکاری در قوانین آتی، که به طور گسترده برای پلتفرم‌های دیجیتال اعمال خواهد شد، حمایت کردند.

بنابراین، به نظر می‌رسد دامنه پلتفرم‌هایی که از تنظیمات پیش‌فرض (یا تنظیمات «در دسترس») استفاده می‌کنند، در حال کاهش است.

پارلمان اروپا از محدودیت های شدید ردیابی تبلیغات حمایت می کند

جادوگر ما مطمئن نبود که دقیقاً چه زمانی گزینه 10 دقیقه ای که قبلاً انتخاب کرده بود متوقف شده است – اما به ما گفته شد که برنامه “هفته هاست که گیر کرده است” تا آنها را برای “ویرایش” تنظیمات فشار دهیم.

ما همچنین آنچه را که برای خودمان می بینیم بررسی کردیم تا تأیید کنیم که این تغییر بیشتر از یک کاربر اینستاگرام اعمال می شود – و متوجه شدیم که 30 دقیقه به نظر “هنجار” جدید برای کاربران برنامه است.

یک خبرنگار TechCrunch مستقر در ایالات متحده دریافت که برنامه آنها تنها 30 دقیقه را به عنوان کمترین محدودیت روزانه ارائه می دهد.

مانند جادوگر، بهترین گزینه ای که این کاربر در لیست ساعات موجود با آن ارائه شد – و بنابراین گزینه ای که به احتمال زیاد از نظر طراحی UX متوجه آن خواهد شد – “3 ساعت” (همچنین به عنوان 6×30 دقیقه شناخته می شود) بود. .

یکی دیگر از TCer مستقر در بریتانیا که برنامه خود را آزمایش کرده است نیز می تواند تنها 30 دقیقه را به عنوان کمترین محدودیت روزانه اعلان در اینستاگرام خود انتخاب کند.

جالب اینجاست که این عکس در اپلیکیشن موبایل فیسبوک متفاوت به نظر می رسید. در آنجا، گزینه‌های ارائه شده به یک خبرنگار فرانسوی TechCrunch از نظر فنی شامل «0 ساعت، 0 دقیقه» می‌شد – اگرچه این گزینه در هنگام انتخاب کار نمی‌کرد. با این حال، آنها موفق به انتخاب یک محدودیت 5 دقیقه ای (افزایش در مراحل 5 دقیقه پس از آن) شدند، بنابراین به نظر می رسد که حداقل 30 دقیقه ممکن است برای اپلیکیشن موبایل فیس بوک متا (هنوز) اعمال نشده باشد.

ما همچنین توانستیم تأیید کنیم که یکی دیگر از کاربران بریتانیایی برنامه تلفن همراه فیس بوک می تواند حداقل 5 دقیقه برای این برنامه انتخاب کند.

ما از متا خواستیم تا هرگونه تغییری را که در تعیین محدودیت‌های روزانه در اینستاگرام ایجاد کرده است – و همچنین پرسیدن تعدادی سؤال مرتبط دیگر – تأیید کند، اما در زمان نگارش این مقاله، این شرکت پاسخی نداده است.

فیس بوک مطبوعات زیادی را جمع آوری کرد در سال 2018 زمانی که با افزایش نگرانی در مورد تأثیر پلتفرم های رسانه های اجتماعی بر سلامت روان نوجوانان، آن را اطلاعیه ها به کاربران اینستاگرام و فیسبوک “ابزارهای مدیریت زمان” جدیدی داد – که شامل قابلیت تنظیم زمان (نرم) روزانه برای استفاده بود.

کاربران همچنین می توانند میانگین زمان صرف شده روزانه در برنامه تلفن همراه را بر اساس استفاده هفتگی مشاهده کنند.

آمیت رانادیو، مدیر مدیریت محصول در اینستاگرام و دیوید گینزبرگ، مدیر تحقیقات فیسبوک، هنگام رونمایی از مجموعه مدیریت زمان نوشتند: «ما می‌خواهیم زمانی که مردم در اینستاگرام و فیس‌بوک می‌گذرانند، متفکر، مثبت و الهام‌بخش باشد.

ما امیدواریم که این ابزارها به افراد کنترل بیشتری بر زمانی که در پلتفرم‌های ما می‌گذرانند، بدهد و همچنین گفتگو بین والدین و نوجوانان را در مورد عادات آنلاینی که برای آنها مناسب است تشویق کند.»

راه اندازی این عملکرد با تقویت گسترده تری برای شرکت همراه بود – از حدود سال 2017 – زمانی که به نظر می رسد به طور عمومی درگیر نگرانی در مورد تأثیر منفی رسانه های اجتماعی است. با این حال، فیس‌بوک این کار را با تلاش برای بازنویسی داستان انجام داد، و نشان داد که همه مسائل استفاده در حال رشد و مدیریت هستند (به‌عنوان مثال، به جای وجودی برای کسب‌وکار جلب توجه‌اش) – تا زمانی که کاربر «ابزارهایی» برای پشتیبانی از آنچه او نامیده است داشته باشد. “تعاملات اجتماعی” معنادار

به همین دلیل است که ناوگان تنظیمات و «کنترل‌ها» فیس‌بوک/متا به اعلامیه‌های خود ادامه می‌دهد – برای رفع نگرانی‌های رسانه‌های اجتماعی به منظور جلوگیری از ترک این عادت کاربران، «اصلاحاتی» را ارائه می‌دهد.

البته، این کنترل ها نادر هستند – اگر اصلا وجود داشته باشد – در حقیقت مصرف کنندگان را تحت کنترل قرار دهد.

علاوه بر این، الگوریتم‌های رتبه‌بندی محتوای اساسی به طور فعال استقلال مصرف‌کننده را با بهینه‌سازی تعامل حداکثر سود تضعیف می‌کنند – همانطور که فرانسیس هاگن، خبرچین فیس‌بوک در چند ساعت شهادت مفصل به قانون‌گذاران در سال گذشته به جزئیات پرداخت.

به عنوان مثال، محدودیت زمانی روزانه اینستاگرام از همان ابتدا بسیار بیشتر از یک کنترل معنی‌دار متمرکز بوده است – زیرا به کاربران اطلاع داده شده است که اگر / زمانی که به زمان مورد نظر روزانه خود برسند، به جای اینکه برنامه اقدامات سخت گیرانه‌تری انجام دهد و در واقع آنها را قفل کند. تا روز بعد

همانطور که هاوگن شهادت داد، فیس بوک بی میلی سیستماتیک برای چشم پوشی از بخش های کوچک سودآوری در خدمت یک کالای بزرگتر (که به عنوان رفاه کاربران / جامعه نیز شناخته می شود) نشان داده است – تا و از جمله، اکنون به نظر می رسد، اجازه دادن به اینستاگرام کاربران 10 دقیقه محدودیت نرم در استفاده خود را انتخاب کنند. که باعث می شود تبلیغات کمتری در مقایسه با حداقل 30 دقیقه نمایش داده شود – که به معنای سود کمتر برای متا …

بنابراین ادعای این شرکت مبنی بر اینکه تلاش می‌کند «زمان خوبی» را در پلتفرم‌های خود سپری کند به نظر منسوخ شده است: یک ترفند تبلیغاتی خالی دیگر برای خرید زمان در Fb در حالی که تیم‌های رشد آن هک‌های UX جدیدی را ارائه می‌کنند تا چشمان شما را مشغول نگه دارند.

(از طرف دیگر، جالب است که محبوبیت اخیر بازی ویروسی Wordle را در نظر داشته باشید، که سازنده آن پیشنهاد کرده است که هنگام صحبت با آن فقط سه دقیقه در روز بازی کنید. بی بی سی ماه گذشته – در حالی که خود برنامه به شدت بازی را به یک پازل در روز محدود می کند.)

در هر صورت، بحثی در مورد تنظیم پلتفرم های فناوری قدرتمند وجود دارد آنها از سال 2017 پیشرفت قابل توجهی داشته اند و غول های فناوری مانند متا اکنون با چشم انداز محدودیت های شدید در مورد نحوه عملکرد آنها از طریق مقررات ورودی مانند قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا روبرو هستند. یا کد طراحی متناسب با سن بریتانیا، که به دنبال محافظت از رفاه کودکان با اعمال استانداردهای سختگیرانه و محرمانه و اعمال محدودیت‌های دیگر، مانند محدودیت زمانی برای زمانی که پلتفرم‌ها می‌توانند برای کاربران کودکان پیام ارسال کنند.

بنابراین اگر راز رشد پلتفرم تبلیغاتی شما طراحی مدل‌های تاریک و پیام‌های دستکاری شده است – نه اینکه نظارت ضد رقابتی را ذکر کنیم – سرمایه‌گذاران شما مطمئناً دلیلی برای نگرانی دارند.

در مورد “تقابلات نظارتی” متا و گزارش حریم خصوصی Adtech

فیس بوک می داند که اینستاگرام به نوجوانان آسیب می رساند. اکنون برنامه او برای باز کردن برنامه کودکان بدتر از همیشه به نظر می رسد

فیس بوک در تلاش برای بازگرداندن سمیت اینستاگرام به نوجوانان، اسلایدهای حاشیه نویسی را منتشر می کند.