
به گزارش Business Insider، اینستاگرام در حال آزمایش قالبها است، ویژگی جدیدی که به سازندگان Reels اجازه میدهد از همان فرمت ویدیوهای دیگر استفاده کنند.
این ویژگی در حال حاضر تنها برای گروه کوچکی از سازندگان در دسترس است و در مرحله آزمایش بتا است. این شبیه به قالبهای TikTok است که به کاربران اجازه میدهد عکسهای خود را در قالب از پیش تعریفشده قرار دهند.
“ما همیشه در حال کار بر روی روش های جدید برای آسان تر ساختن قرقره ها هستیم. سخنگوی متا در ایمیلی به TechCrunch گفت: «ما در حال آزمایش توانایی شما برای ساخت قرقره با استفاده از یک الگوی موجود از یک حلقه دیگر هستیم.
ساخته شده توسط الساندرو پالوزی من تکرار این ویژگی را دیدم در نسخه های مهندسی معکوس کد در ژانویه و ژوزفین هیل تأثیرگذار توییت ها برای عملکرد در ماه مارس
هیل به Business Insider گفت: «یک چیزی که به دنبال آن بودم، مخصوصاً با حلقههای اینستاگرام، چیزی بود که شبیه همگامسازی صوتی TikTok بود، جایی که ویدیوها کاملاً با آهنگ موسیقی مطابقت داشتند. او اضافه کرد که ابتدا برای کمک به ویرایش ویدیو به آموزشها روی میآورد، بهویژه وقتی صحبت از چیدمان ویدیو با صدا به میان میآید، و شکافهای اضافه کردن ویدیوهای شخصی شما برای هر قالب متفاوت است.
از آنجایی که سایر شرکتها – از جمله فیسبوک، یوتیوب و اسنپچت – سعی میکنند با استفاده از نسخه مخصوص برنامههای ویدیویی کوتاه خود با TikTok رقابت کنند، مخالفت با محبوبیت TikTok دشوار است. سازندگان اغلب به جای ایجاد محتوا در اینستاگرام، TikToks را در Reels آپلود میکنند، اما این میتواند راهی برای تغییر آن، یا حداقل یکسان کردن زمین بازی باشد. Reels ویژگیهایی شبیه به TikTok در گذشته معرفی کرده است، مانند Remixes که سال گذشته عرضه شد. در اوایل سال جاری، TikTok این ویژگی را گسترش داد تا کاربران بتوانند هر ویدیویی را که به صورت عمومی آپلود شده است، نه فقط Reels را دوباره میکس کنند.