
این شرکت روز سهشنبه اعلام کرد اینستاگرام در حال گسترش برچسبگذاری محصولات به همه افراد در ایالات متحده طی چند ماه آینده است. قبل از گسترش، فقط سازندگان اینستاگرام می توانستند محصولات شرکت ها را در پست های خود برچسب گذاری کنند. اکنون همه کاربران در ایالات متحده می توانند محصولات شرکت هایی را که برای خرید در اینستاگرام راه اندازی شده اند برچسب گذاری کنند. این شرکت میگوید که این گسترش، کشف محصولات افرادی را که دنبال میکنند و کسبوکارها میتوانند مخاطبان خود را در این پلتفرم افزایش دهند، برای مردم آسانتر میکند.
هنگامی که شخصی در اینستاگرام محصول خود را علامت گذاری می کند، صاحبان مشاغل یک اعلان دریافت می کنند. آنها همچنین می توانند تمام محتوای علامت گذاری شده در نمایه خود را در یک مکان مشاهده کنند. برندها همچنین میتوانند با مدیریت تنظیمات برگزیده برچسب محصول خود، کنترل کنند چه کسی محصولاتشان را برچسبگذاری میکند.
برای برچسب گذاری محصول در پست خود، باید یک عکس یا ویدیو را انتخاب کنید، یک توضیح اضافه کنید و سپس دکمه “بعدی” را انتخاب کنید. از آنجا، میتوانید روی «برچسبگذاری محصول» ضربه بزنید تا یک کسبوکار را جستجو کنید، سپس محصولاتی را که میخواهید برچسبگذاری کنید پیدا کنید و سپس آنها را به پست خود اضافه کنید. شما می توانید بیش از یک محصول را در یک پست تگ کنید.
“شما یک جفت گوشواره جدید کسب و کار کوچکی که دوست دارید برنده شدید؟ اینستاگرام در ایمیلی به TechCrunch گفت: “محصول را در پست فید خود علامت گذاری کنید تا دوستان و دنبال کنندگان شما بتوانند درباره گوشواره ها اطلاعات بیشتری کسب کنند و برای آنها خرید کنند.” «مردم برای به اشتراک گذاشتن و کشف روندها و الهام به اینستاگرام می آیند. برچسبگذاری محصول به همه این فرصت را میدهد تا از کسبوکارهای کوچک مورد علاقه خود حمایت کنند، نحوه شکلدهی ظاهر خود، همراه با محصولاتی که استفاده کردهاند و موارد دیگر را به اشتراک بگذارند.

اعتبار تصویر: اینستاگرام
اینستاگرام می گوید 1.6 میلیون نفر هر هفته حداقل یک برند را در اپلیکیشن تگ می کنند. این شرکت در چند سال گذشته برای ساده کردن خرید مصرف کننده در برنامه خود تلاش کرده است.
سال گذشته، این شرکت یک ویژگی جدید اضافه کرد تا به خریداران آنلاین کمک کند تا با محصولات موجود در برنامه در بالای بخش خرید ارتباط برقرار کنند، جایی که کاربران میتوانند آخرین راهاندازیهای محصول را کشف، مشاهده و خرید کنند و همچنین نسخههای آتی را مشاهده کنند. خریداران همچنین می توانند برای دریافت یادآوری محصولات مورد علاقه خود ثبت نام کنند و محصولات و مجموعه های پاییزهای دیگری را که اخیراً در اینستاگرام رخ داده است، مشاهده کنند.
در سال 2020، اینستاگرام بخش استور بازطراحی شده خود را راه اندازی کرد. فروشگاه اینستاگرام به عنوان مکانی برای مرور محصولات برندها و سازندگان مورد علاقه توصیف می شود. در بخش خرید می توانید بر اساس دسته بندی هایی مانند زیبایی و خانه فیلتر کنید و سپس مستقیماً در برنامه بررسی کنید.