منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • اینستاگرام سیستم رتبه بندی خود را برای برجسته کردن بهتر محتوای اصلی بهبود می بخشد

اینستاگرام سیستم رتبه بندی خود را برای برجسته کردن بهتر محتوای اصلی بهبود می بخشد

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
اینستاگرام سیستم رتبه بندی خود را برای برجسته کردن بهتر محتوای اصلی بهبود می بخشد

رئیس اینستاگرام آدام موصری است اطلاعیه ها امروز، این شرکت الگوریتم رتبه بندی خود را به گونه ای تنظیم می کند که بر محتوای اصلی بیشتر در پلت فرم خود تأکید کند. پس از اعلام این خبر، سخنگوی این غول رسانه‌های اجتماعی در ایمیلی به TechCrunch گفت که اینستاگرام در حال ایجاد تغییراتی در الگوریتم رتبه‌بندی خود است تا به توزیع محتوای اصلی نسبت به محتوای منتشر شده مجدد در مکان‌هایی مانند بخش‌های Reels و Channel اولویت دهد.

موصری گفت: «این به طور خاص بر ایده اصالت متمرکز است در ویدئو روز چهارشنبه در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشت. “اگر چیزی را از ابتدا ایجاد کنید، باید اعتبار بیشتری کسب کنید تا اینکه چیزی را که از شخص دیگری پیدا کرده اید دوباره به اشتراک بگذارید. ما بیشتر تلاش خواهیم کرد تا از محتوای اصلی تر، به ویژه در مقایسه با محتوای بازنشر شده، قدردانی کنیم.”

اینستاگرام تصریح کرده است که این پلتفرم اکنون کمتر احتمال دارد که پست‌های مجدد Reels را که قبلاً در برنامه هستند توصیه کند. همچنین احتمال کمتری وجود دارد که این شرکت حساب‌هایی را توصیه کند که جمع‌آوری شده و با سایر کاربران به اشتراک گذاشته می‌شوند. اینستاگرام خاطرنشان می کند که از آنجایی که محتوای بیشتری را در برنامه توصیه می کند، معتقد است که اعتبار، توزیع، رشد و درآمدزایی به سازنده اصلی مهم است.

در پاسخ به الف توییت از مشاور رسانه های اجتماعی مت ناوار، موزری، خاطرنشان کرد که اینستاگرام در حال حاضر برای برجسته کردن محتوای اصلی کار می کند، اما بیشتر در این مسیر حرکت می کند و به این کار ادامه خواهد داد.

موزری در توییتی نوشت: «از آنجایی که ما بیشتر بر توصیه‌ها تمرکز می‌کنیم، مهم‌تر می‌شود که جمع‌آوری‌کننده‌ها را بیش از حد ارزیابی نکنیم، زیرا این امر برای سازندگان و در نتیجه برای اینستاگرام در درازمدت بد است.

اینستاگرام مملو از حساب‌های میم محبوب است که درام‌ها را مجدداً برای کاربران دیگر ارسال می‌کنند و اغلب تعداد زیادی تعامل و میلیون‌ها بازدید را به دست می‌آورند. تغییر جدید به این معنی است که این حساب‌ها ممکن است دیگر به اندازه فعلی دسترسی نداشته باشند، زیرا پلتفرم در عوض برای تقویت سازنده اصلی کار می‌کند.

موسری علاوه بر اعلام محتوای اصلی، به دو راه‌اندازی اخیر نیز اشاره کرد: برچسب‌گذاری محصول و بهبود برچسب‌گذاری. در اوایل این هفته، اینستاگرام اعلام کرد که برچسب گذاری محصول، که قبلاً فقط برای سازندگان و برندها در دسترس بود، اکنون برای همه کاربران در ایالات متحده با حساب های عمومی در دسترس است. اکنون همه کاربران در ایالات متحده می توانند محصولات شرکت هایی را که برای خرید در اینستاگرام راه اندازی شده اند برچسب گذاری کنند. این شرکت می‌گوید که این گسترش، کشف محصولات افرادی را که دنبال می‌کنند و کسب‌وکارها می‌توانند مخاطبان خود را در این پلتفرم افزایش دهند، برای مردم آسان‌تر می‌کند.

در مورد برچسب های بهبود یافته، اینستاگرام آنها را در اوایل این ماه منتشر کرد. هدف آنها این است که کسب اعتبار برای سازندگان را برای کارشان آسان تر کنند. اینستاگرام می‌گوید تگ‌های بهبود یافته به کاربران اجازه می‌دهند سهم خاص سازنده را در یک عکس یا پست ویدیویی به اشتراک بگذارند و مشاهده کنند. دسته نمایه خود انتصابی سازنده، که نقش او را نشان می‌دهد، روی برچسب نشان داده می‌شود. با این تگ‌های جدید، سازندگان می‌توانند خلاقیت‌های دیگر را در پست‌های خود علامت‌گذاری کنند تا به آنها در معرض دید بیشتری برای کارشان قرار دهند.

اینستاگرام تگ‌های جدیدی اضافه می‌کند تا اطمینان حاصل کند که سیاه‌پوستان و سازندگانی که کمتر به آن‌ها معرفی شده‌اند، اعتبار کار خود را دریافت می‌کنند

اینستاگرام یک ویژگی برچسب گذاری محصول را برای کاربران در ایالات متحده معرفی می کند