
اینستاگرام اعلام کرده است که برچسب گذاری محصول، که قبلا فقط توسط سازندگان و برندها قابل استفاده بود، اکنون برای همه کاربران آمریکایی با حساب های عمومی در دسترس است. اینستاگرام برای اولین بار این به روز رسانی را در ماه مارس اعلام کرد و گفت که در ماه های آینده در دسترس خواهد بود.

اعتبار تصویر: اینستاگرام
برای برچسب گذاری محصول پس از انتخاب عکس یا ویدیو و عبور از صفحه فیلتر و ویرایش، روی برچسب زدن افراد در صفحه پست جدید ضربه بزنید. “افزودن نشانک” را انتخاب کنید. ابتدا برند را برجسته کنید، سپس گزینه «محصولات» را در گوشه سمت راست پایین صفحه انتخاب کنید. سپس می توانید محصول را جستجو کنید، موردی را با مشخصات صحیح انتخاب کنید و برای افزودن برچسب روی عکس ضربه بزنید.

اعتبار تصویر: اینستاگرام
با لمس برچسب صفحه محصولی باز می شود که مصرف کنندگان می توانند کالا را خریداری کنند. آنها همچنین می توانند آن را در اینستاگرام خریداری کنند.

اعتبار تصویر: اینستاگرام
در حال حاضر، می توانید محصولات را در پست های نمایش تگ کنید – اینستاگرام در حال کار بر روی ارائه این ویژگی برای استوری ها است. برچسبگذاری محصول فقط روی حسابهای عمومی کار میکند، نه خصوصی.
این برنامه اخیراً تعدادی به روز رسانی اضافه کرده است. ماه گذشته، او چندین ویژگی جدید از جمله اشتراکگذاری موسیقی، پیامرسانی بیصدا و نظرسنجیهای چت گروهی را به پیامها اضافه کرد. اینستاگرام همچنین گزینه خوراک تایم لاین را در اپلیکیشن موبایل در دسترس قرار داده است که به کاربران امکان می دهد از فیدهای مرتب شده به صورت الگوریتمی خودداری کنند. گزینه سومی برای فید وجود دارد که به کاربران امکان میدهد پستها را از حسابهای مورد علاقه خود مشاهده کنند، همچنین بهصورت زمانی نمایش داده میشوند، اما فید الگوریتمی پیشفرض باقی میماند.