
لوک هاچیسون دقیقا نمی دانست که به عنوان یک دانش آموخته وست پوینت می خواهد چه کاری انجام دهد – او فقط می خواست به کشورش خدمت کند و مانند دو سال پس از حملات 11 سپتامبر در نیویورک فارغ التحصیل شد.
البته، او هرگز تصور راهاندازی یک پلتفرم مدیریت رویدادهای خصوصی برای رستورانها و مکانها را نداشت، اما این چیزی است که او ایجاد میکند و سرمایهگذاری خطرپذیر به اندازه کافی درباره این واقعیت فکر میکند که در ابتدا شرکت را با 3.6 میلیون دلار تامین مالی کرد.
جالب اینجاست که این ایده مربوط به پنج سال حضور هاچیسون در ارتش آمریکا به عنوان افسر پیاده نظام است. هرچقدر این پرش عجیب به نظر برسد، هاچیسون، که دو بار به افغانستان اعزام شده است، می گوید که “هر چه در درجات بالا می روید، اسناد بسیار بیشتری وجود دارد و کار با سربازان و انجام کارهای روی زمین بسیار کمتر است.”
در واقع، او میگوید، ایده راهاندازی آن – Perfect Venue – عمدتاً به دلیل زمان بین استقرار است، زمانی که معلوم شد هاچیسون رویدادهای اجتماعی را برای واحد خود سازماندهی میکند – و از این روند ناامید شده است. روزها طول می کشد تا از محل ها جواب بگیریم، سپس این پیشنهاد در ورد انجام شد و معمولاً برای پرداخت ودیعه باید چک می گذاشتم.
اگرچه زنجیرههای بزرگ و هتلها منابع لازم برای سرمایهگذاری روی نرمافزارهای عالی را دارند، اما هر چه هاچیسون بیشتر در مورد این مشکل صحبت میکرد، بیشتر مشخص میشد که اپراتورهای مستقل گزینهای ندارند، بنابراین او تصمیم گرفت ارتش را ترک کند و کار کند. اکنون تیم سه نفره او آنچه را که او به عنوان یک پلتفرم مدیریت رویداد همهجانبه و مبتنی بر اشتراک توصیف میکند توسعه دادهاند که به رستورانها – و بسیاری دیگر از صاحبان ساختمانها با فضای مناسب رویداد – اجازه میدهد به راحتی به پیامها پاسخ دهند. پیشنهادات سریع و حرفهای ارسال کنند و به طور ایمن پرداخت های آنلاین را جمع آوری کنید.
در واقع، Hutchison میگوید، Perfect Venue بسیار کارآمدتر از «صدها» فرآیندهای مختلف مشتری در اوایل زمان است که میگوید آنها ۱۲ ساعت در هفته صرفهجویی میکنند و بیش از ۴۰ درصد افزایش فروش را مشاهده میکنند زیرا میتوانند رزرو کنند. تجارت بیشتر با اصطکاک بسیار کمتر
برایان روتنبرگ، سرمایهدار مخاطرهآمیز که بودجه جدید Perfect Venue را به نمایندگی از Defy Partners مدیریت میکند، پیشنهاد میکند که این بازار بزرگتر از چیزی است که بتوان تصور کرد. تخمین زده می شود که کسب و کار رویدادهای خصوصی سالانه 80 میلیارد دلار در ایالات متحده درآمدزایی می کند و روتنبرگ – که قبلاً شش سال به عنوان معاون رشد در Eventbrite گذرانده بود – می گوید که Eventbrite مدت هاست که این فضا را “بسیار جالب. کاملاً جذاب” می بیند. “
او هرگز تولید محصولی را به پایان نرساند، به همین دلیل است که وقتی هاچیسون برای اولین بار ایده خود را در یک کنفرانس به روتنبرگ ارائه کرد، این دو با هم در ارتباط بودند.
اگرچه گزینه های مصرف گرا در بازار وجود دارد که در مکان های فردی کمک می کند – Peerspace یکی از آنهاست – Rothenberg می گوید که او رویکرد Perfect Venue را در ساخت رستوران ها و مکان های دیگر و تبدیل شدن به تامین کننده آنها برای مدیریت مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ترجیح می دهد.
هر دو نفر همچنین پیشنهاد میکنند که Perfect Venue – که حدود یک سال پیش در سانفرانسیسکو تأسیس شد – فضای کافی برای گسترش در سایر زمینهها را دارد زیرا کسبوکار امروزی را عمیقتر میکند.
هاچیسون میگوید: «ممکن است پتانسیل بیشتری برای کمک به افراد برای یافتن و رزرو مکان مناسب وجود داشته باشد، اما در حال حاضر ما فقط بر روی کمک لیزری به کسبوکارها تمرکز کردهایم که کسبوکارهای موجود خود را اداره کنند. وقتی به وب سایت یک رستوران می روید و فرم درخواست را پر می کنید، در واقع به فرم برچسب سفید ما می روید که یک مشتری بالقوه در سیستم آنها ایجاد می کند. از آنجا، رستوران ها می توانند با مهمانان ارتباط برقرار کنند، پیشنهادات را مشاهده کنند، پرداخت دریافت کنند – تمام کاری که باید در CRM انجام دهید.
سایر حامیان دور اولیه Perfect Venue عبارتند از Amity Ventures، Context Ventures، یکی از بنیانگذاران Caviar، شان کائو، بنیانگذار Dutchie سام الیس و یکی از بنیانگذاران Meritech، Paul Madera.
در بالا: تیم کوچک اما در حال رشد Perfect Venue، با Hutchison در سمت راست.