منو سایت

بازار B2B TradeDepot برای تسریع رشد خود در غنا، Green Lion را خریداری کرد

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Log4Shell برای هک سرورهای VMWare استفاده می شود

TradeDepot، یک بازار B2B که خرده‌فروشان را با توزیع‌کنندگان و تولیدکنندگان FMCG مرتبط می‌کند، Green Lion، رقیب خود در غنا را به مبلغ نامشخصی خریداری کرد و راه را برای رشد و ارائه خدماتش در سراسر کشور غرب آفریقا هموار کرد.

این خرید شامل تصرف کامل دارایی های Green Lion، روابط با غنا و کارمندان آن است. Green Lion راه‌حل‌های فین‌تک را برای دسترسی خرده‌فروشان به امور مالی، و یک ثبت دیجیتال Wysr که خرده‌فروشان برای نظارت بر موجودی و حسابداری استفاده می‌کنند، توسعه داده است. شیر سبز یکی از بنیانگذاران خورخه دو روخاس، انریکه مورنو د لا کووا و میگل دی روخاس در سال 2018 است.

Green Lion تاکنون 29854 تراکنش با 4404 مشتری انجام داده است که آن را به یکی از بزرگترین پلتفرم های تجارت الکترونیک B2B در غنا تبدیل کرده است. تا سپتامبر سال گذشته، او در چهار شهر حضور داشت و قصد داشت پس از افزایش بودجه بدهی از Global Social Impact Investments، بیشتر وارد شود. همچنین تلاش کرد تا پایان سال جاری تعداد مشتریان خود را به 15000 برساند. قبل از خرید Green Lion، TradeDepot فقط در آکرا، پایتخت غنا فعال بود.

TradeDepot اکنون قرار است با تکیه بر دستاوردهای Green Lion و استفاده از داده ها، فناوری و شبکه لجستیکی خود برای اتصال بیشتر خرده فروشان محله با تامین کنندگان، سرعت رشد خود را در سراسر کشور افزایش دهد و در عین حال به آنها امکان دسترسی به گزینه های تامین مالی مانند وام یا حمایت از BNPL را بدهد. پیشنهاد BNPL در پلتفرم ShopTopUp تعبیه شده است.

غنا یک بازار کالاهای مصرفی قابل توجه در آفریقا است و ما هیجان زده هستیم که تیم شیر سبز را برای تقویت رشد و شکوفایی بیشتر خرده فروشان و توزیع کنندگان در این کشور مشارکت دهیم. ما مشتاقانه منتظر تعمیق روابط خود با بازار و همکاری با شرکای بیشتری برای به حداکثر رساندن فرصت‌های موجود در غنا و فراتر از آن هستیم.»

TradeDepot که در سال 2016 تأسیس شد و اخیراً 110 میلیون دلار از بودجه سری B جمع آوری کرد، از انبارها و پارک های راننده خود برای توزیع کالاهای سریع در شبکه خرده فروشان خود در نیجریه، غنا و آفریقای جنوبی استفاده می کند. دایره B-Series یکی از بزرگترین پلتفرم های تجارت الکترونیک B2B در آفریقا است.

در نیجریه با توزیع شیر در خرده‌فروشان کوچک شروع شد و سپس به سایر کالاهای مصرفی پرسرعت تبدیل شد. طبق مصاحبه قبلی، این استارتاپ اکنون به بیش از 100000 خرده فروش خدمات ارائه می دهد. رقبای اصلی آن Sokowatch و Marketforce هستند، مقیاسی که زنجیره خرده فروشی غیررسمی را نیز منتقل می کند.