
پلتفرم دوستیابی Bumble به دنبال بهبود ویژگی های اجتماعی خود بدون جلسات با سرمایه گذاری اضافی در ویژگی Bumble BFF خود است که برای اولین بار در سال 2016 راه اندازی شد. این ویژگی دوست یابی در حال حاضر از همان مکانیک کشیدن و رها کردن برای ارتباط افراد استفاده می کند. ارتباطات افلاطونی، اما به زودی گسترش خواهد یافت و شامل گروههای شبکههای اجتماعی میشود، جایی که کاربران میتوانند بر اساس موضوعات و علایق و نه فقط «تصادفی» با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.
TechCrunch شنیده است که Bumble در حال ورود بیشتر به فضای رسانه های اجتماعی است و Bumble اخیراً در طول درآمدهای سه ماهه اول خود که در این ماه اعلام شد به این پیشرفت اشاره کرد.
این شرکت در فراخوان سود به «آزمون آلفا» Bumble BFF اشاره کرد که عملکرد خوبی داشت.
او این آزمون را به عنوان ارائه راههای جدیدی برای “افراد برای کشف و شناخت یکدیگر پیرامون شادیهای مشترک و مبارزات مشترک” توصیف کرد. ویتنی ولف هرد، بنیانگذار و مدیر عامل Bumble اضافه کرد که تا کنون، بیش از 40 درصد از «کاربران فعال» BFF به تجربیات جدید در حال آزمایش متعهد بوده اند و بیش از 75 درصد این ویژگی را برای یک ماه حفظ کرده اند.
با این حال، Bumble این محصول را با جزئیات زیادی توصیف نمی کند، به جز توجه به این که “فرمت گروهی جدید” را برای شبکه ارائه می دهد.
با درخواست اطلاعات بیشتر، شرکت اطلاعاتی محصول Watchful اطلاعات بیشتری در اختیار داشت. او از اسکرین شات هایی پرده برداری کرده بود که ویژگی «گروه اجتماعی» را با تمرکز بر زنان نشان می داد.
حدود 30 موضوع مختلف از جمله موضوعاتی مانند “زنان در تجارت”، “شبکه + مربیگری”، “یافتن رضایت”، “سلامت روان”، “مادران شاغل”، “مثبت بدن”، “مراقبت از خود”. «خوب غذا خوردن»، «دانشجویان فارغ التحصیل»، «مدیریت پول»، «ساخت دنیای بهتر»، «به تازگی فارغالتحصیل شدهاند»، «توانمندسازی زنان»، «زندگی مامان»، «جدایی بد است»، «خانواده»، نه تنها» “آموزش”، “هک های یادگیری + انگیزه”، “راهی برای والدین”، “والدین برای حیوانات خانگی”، “هوس سرگردانی” و دیگران.
کاربران میتوانند به گروهها بپیوندند و پستهای چندرسانهای ایجاد کنند یا به پستهای موجود پاسخ دهند، مانند چت گروهی با موضوعات یا یک محصول شبکه سبک. با توجه به اینکه گروه هایی برای دانش آموزان و همچنین مادران شاغل وجود داشت، به نظر می رسد موضوعات تا کنون از جمعیت کمی بیشتر از “بزرگسالان جوان” مراقبت می کند.
بامبل به ما تأیید کرد که این همان ویژگی است که در طول بردهای او مورد بحث قرار گرفت.
“ما در حال حاضر در حال آزمایش ویژگی های محصول جدید در جامعه Bumble BFF برای تعداد کمی از افراد هستیم. سخنگوی Bumble به TechCrunch گفت: “ما از بازخورد این آزمایش برای کمک به اطلاع رسانی راه حل های محصول نهایی ما قدردانی می کنیم.”

اعتبار تصویر: اسکرین شات Bumble از طریق Watchful
در طول مکالمه، Wolfe Herd همچنین پیشنهاد کرد که ویژگی جدید BFF به طور بالقوه می تواند به Bumble در کسب درآمد بیشتر کمک کند.
ولف هرد میگوید: «ما روی محصول، ساختن اکوسیستم، جوامع، و واقعاً وارد شدن به این قالب گروهی جدید و آزمایش ویژگیهایی که برای ایجاد آنها سخت کار کردهایم بسیار متمرکز هستیم. او ادامه داد: “همانطور که ما به درآمد آینده BFF نگاه می کنیم، در واقع ستون های فرصت زیادی وجود دارد – و یکی از آنها تبلیغات است.”
مدیر عامل شرکت گفت: “ما به دنبال کارکردهای پخت هستیم تا مقرون به صرفه تر باشد یا برای آینده تبلیغات آماده کنیم، اما انتظار درآمد کوتاه مدت از این کار را نداشته باشیم.”

اعتبار تصویر: اسکرین شات Bumble از طریق Watchful
در ابتدا، ویژگی Bumble BFF برای کمک به Bumble ایجاد شد تا به مخاطبان رو به رشد خود از مجردهای جوانتر خدمت کند که اغلب به دنبال دوستان جدیدی برای بیرون رفتن هستند، نه فقط بیرون رفتن. این شرکت در طول راه اندازی خود در سال 2016 توضیح داد که این ایده را نه تنها بر اساس بازخورد کاربران دریافت کرده است، بلکه به این دلیل است که افرادی را مشاهده می کند که از برنامه دوستیابی آن برای دوست یابی استفاده می کنند – به خصوص زمانی که به تازگی به یک شهر جدید نقل مکان کرده اند یا از یک شهر دیدن کرده اند. مکان برای مدت زمان محدود، مانند تعطیلات.
Bumble BFF همچنین به شرکت اجازه داد تا از برخی از همان فناوری هایی که برای ایجاد مسابقات عاشقانه استفاده می کند – برای مثال الگوریتم های مبتنی بر علاقه – استفاده کند و از آنها برای کمک به کاربران در ایجاد روابط افلاطونی استفاده کند.
اما در سالهایی که از راهاندازی آن میگذرد، جستجوی دوستان به دستهبندی برنامههای کاربردی خاص خود تبدیل شده است، بهویژه در میان جمعیتشناسی نسل جوان Z، که بیشتر به صورت آنلاین هزینه میکنند، از جمله گروههای ویدیویی زنده، صوتی و مبتنی بر چت. اپلیکیشن های پلتفرم اسنپ چت، همانند برنامه پخش زنده Gen Z Yubo، نمونه خوبی از این روند در عمل هستند. سپس بزرگترین سود غول دوستیابی Match Group با قرارداد 1.73 میلیارد دلاری سال گذشته برای Hyperconnect بود، شرکتی که بیشتر بر رسانه های اجتماعی متمرکز بود تا قرار ملاقات.
علاوه بر این، تجربیات اجتماعی تخصصی برای پاسخگویی به گروه جمعیتی اصلی بامبل از زنان جوان و حرفه ای، از جمله اپلیکیشن Peanut که بر مادری تمرکز دارد، پدید آمده است. شبکه رهبری برای زنان حرفه ای، رئیس؛ پلت فرم برای خالق برای زنان، Sunroom; شبکه آنفولانزای کالج برای زنان 28 ردیف; جامعه متمرکز هی! شراب؛ و دیگر.
در مجموع، این عوامل میتواند برای Bumble مشکلساز باشد، بهویژه اگر کاربران جوانتر نسل Z تمایل کمتری به استفاده از برنامههای دوستیابی سنتی مبتنی بر کشیدن داشته باشند، یا وقتی این کار را انجام میدهند، آشنایی با افراد جدید آسانتر است، نه شرکا.
از این میان، به نظر میرسد بادام زمینی بیشتر با آنچه بامبل میسازد همپوشانی دارد – که جالب است، زیرا Peanut توسط میشل کندی، معاون مدیر عامل سابق Badoo تأسیس شد، که بینش او را در مورد مفاهیم برنامههای دوستیابی آنلاین به ارمغان آورد. (امروز، Bumble، Inc. Bumble، Badoo و آخرین خرید خود، Fruitz را مدیریت می کند.) اکنون مفاهیم Peanut به Bumble بازگشته است.
کندی در پاسخ به سؤالی درباره آخرین پیشرفتها، گفت: «بهطور کامل بازاری را تأیید میکند» که Peanut سالهاست در آن کار میکند – بهویژه از زمانی که گروههای فعلی روی زنان تمرکز کردهاند.
“این چیزی است که ما همیشه به آن اعتقاد داشته ایم. ما همیشه می دانستیم که این یک فرصت عالی است. ما همیشه این را دیده ایم. و بامبل گفت: «بله، ما موافقیم.» بزرگ! او گفت: “او نمی تواند خوشحال تر باشد.”
بامبل نگفت که چه زمانی انتظار دارد عملکردهای اجتماعی را برای عموم مردم منتشر کند.
این شرکت به تازگی یک سه ماهه اول قوی را منتشر کرده است که درآمد آن 211.2 میلیون دلار است که بالاتر از برآورد اجماع 208.3 میلیون دلاری و افزایش 7.2 درصدی در پرداخت به مشتریان در طول سه ماهه است. پیشبینی درآمد بامبل برای سال مالی 2022 بین 934 تا 944 میلیون دلار پیشبینی میشود که بالاتر از حد انتظار قبلی است.