منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • بسته بندی قابل استفاده مجدد 3.1 میلیون دلار برای مبارزه با بسته بندی یکبار مصرف

بسته بندی قابل استفاده مجدد 3.1 میلیون دلار برای مبارزه با بسته بندی یکبار مصرف

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Log4Shell برای هک سرورهای VMWare استفاده می شود


یک تست سریع پاپ: آیا بهتر است جعبه‌های مقوایی خود را بازیافت کنید یا از یک کیسه بسته‌بندی قوی‌تر استفاده کنید که بتواند بارها و بارها استفاده شود تا زمانی که دوباره سازنده خود را ملاقات کند؟ بازگشت آخرین شرط است و این شرکت به تازگی 3.1 میلیون دلار از Brand Foundry Ventures جمع آوری کرده است. با سرمایه گذاری اضافی از آزمایشگاه های XRC و دیگربه برای ادامه کار شرکت با Estée Lauder، New Balance، Rent the Runway، Walmart و دیگران – و گسترش بیشتر فعالیت های خود.

“و این یک سفر طولانی بود. ما در ابتدا به عنوان یک تجارت کیف خرید قابل استفاده مجدد شروع کردیم، که اتفاقاً جیمز راینهارد (هم بنیانگذار و مدیر عامل ThredUp) به عنوان مشتری خرید کیسه های خرید قابل استفاده مجدد را داشت. چالش او با ما این بود که آیا می توانیم یک کیف حمل و نقل معقول بسازیم؟ مایک نیومن، مدیر عامل Returnity به یاد می آورد که همه چیز از اینجا شروع شد. “ما از آن زمان در این سفر بوده ایم. ما این کیسه خرید قابل استفاده مجدد را داشتیم و به این نتیجه رسیدیم که واقعاً عالی است، اما واقعاً به جایی نرسید زیرا باید یاد می‌گرفتیم که بسته‌بندی واقعاً مربوط به سیستم‌ها است – نه یک محصول. اگر یک سیستم پشتیبانی بسته بندی قابل استفاده مجدد ندارید، آنها فقط بیانیه مطبوعاتی هستند. آنها مقیاس نمی کنند. تحمل نکن بیشتر سفر ما به عنوان یک تجارت – و من فکر می کنم برای مفهوم قابل استفاده مجدد به طور کلی – این بود که اگر گزینه های استفاده مجدد مقیاس پذیر و پایدار ایجاد نمی کردیم، هرگز در بسته بندی فرورفتگی ایجاد نمی کردیم. ”

این شرکت با یک چالش بزرگ روبرو است – بیش از 20 میلیارد بسته هر ساله در ایالات متحده ارسال می شود (100 میلیارد در سراسر جهان، روندی که طی پنج سال آینده دو برابر شده است) که منجر به هدر رفتن مقدار زیادی مواد می شود. بسته بندی قابل استفاده مجدد، به ویژه در صنایعی که الگوی حمل و نقل و بازگشت طبیعی وجود دارد، منطقی است. به عنوان مثال، صنعت مد برای اجاره، تحویل منظم غذا و سایر مشاغل با مدل های تحویل منظم یا پیکاپ. حالا، اگر به خاطر داشته باشید، برای مدتی کاهش زیادی در اندازه کسب‌وکار اجاره رخ داد – مردم لباس‌های مد روز را کرایه نمی‌کردند تا در اتاق نشیمن خود جدا بنشینند، و Returnity در سال 2020 بیداری بی‌رحمانه‌ای داشت. . .

ما برای رشد عظیم در سال 2020 آماده بودیم. و سپس 80 درصد از درآمد ما یک شبه به دلیل توقف همه گیری ناپدید شد. ما واقعاً نیاز داشتیم بفهمیم که چگونه خارج از تجارت دایره ای ذاتی مرتبط باشیم. نیومن گفت: اگر این کار را نمی‌کردیم، اینجا نبودیم. “این بخش بسیار دردناکی از سفر ما بود، اما ضروری بود زیرا ما را مجبور کرد با برخی از این سوالات اساسی در مورد نحوه کار ما برای برندها روبرو شویم.”

این شرکت مجموعه قابل توجهی از برنامه‌های آزمایشی و مطالعات موردی دارد که آن‌ها را نیز تجلیل می‌کند – از جمله برخی از آنها با برخی از مشتریان به شدت آسیب دیده. برای والمارت، این شرکت کیسه‌های قابل استفاده مجدد را بهینه‌سازی شده برای خدمات خواربار فروشی خانگی عرضه می‌کند و تمیز کردن و پر کردن مجدد بسته‌بندی را مدیریت می‌کند. برای New Balance، او اجرای بسته‌بندی‌های قابل استفاده مجدد را برای ابتکار New Balance Team Sports رهبری کرد و یک سیستم کارآمد و سازگار با محیط‌زیست برای تحویل نمونه‌ها به و از شرکا ایجاد کرد. این بسته بندی قابل استفاده مجدد جایگزین 10000 محموله جعبه های مقوایی یکبار مصرف می شود و شرکت ادعا می کند که این امر باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه ای تا 63 درصد می شود. او با Aveda کار می کند تا برنامه بازگشت فرستنده خود را به طور خاص برای بطری های یک لیتری Aveda ایجاد کند. برای بازگشت مبارک، این شرکت با شبکه بار بازگشت خود، نحوه جابجایی کالاها بین فروشگاه‌ها و انبارها را تغییر می‌دهد. این بدان معناست که خریداران می توانند اقلام تجارت الکترونیک را بدون چاپ، بسته بندی یا تماس شخصی مبادله و بازگردانند.

Log4Shell برای هک سرورهای VMWare استفاده می شود

Returnity راه حل های بسته بندی قابل استفاده مجدد را ایجاد می کند که از عبور مقادیر زیادی مقوا و پلاستیک از چرخه بازیافت جلوگیری می کند. اعتبار تصویر: برگشت

این سرمایه‌گذاری با افزودن پهنای باند برای توسعه حساب‌ها، بهبود بک‌اند، و بهبود محصول و بازاریابی به روش‌هایی که شرکت تاکنون نتوانسته است، در یک شب دو برابر شود. استانداردسازی فرآیند اجرا به این معنی است که شرکت آماده شروع رشد جدی است.

«ما هسه گروه از مشتریان وجود دارد. ما طیف وسیعی از مشتریان داریم که سال ها با ما بوده اند، مانند Happy Returns و Rent the Runway، که اغلب از آن استفاده می کنند و آن را دوست دارند. ما یک گروه دوم داریم که مانند Walmart یا Estée Lauder است که فقط در برنامه های آزمایشی هستیم و برای موج بعدی رشد آماده هستیم. در نهایت، لیست بلندبالایی از برندهای مرحله اولیه وجود دارد که می‌توانیم در ماه‌های آینده اعلام کنیم که این سفر را تازه شروع کرده‌ایم.» این دور به ما این امکان را می‌دهد که واقعاً این خط لوله را بسازیم و کار ما را برای شرکت‌هایی که می‌خواهند دوباره از آن به عنوان بخش مهمی از آینده خود استفاده کنند، اما هنوز نتوانسته‌اند شروع کنند، سرعت بخشیم.»

نکته سرمقاله: نسخه قبلی این مقاله XRC Labs را به عنوان بازگشت سرمایه گذار از دست داده است. مشارکت او در حلقه به مقاله اضافه شد. علاوه بر این، نسخه قبلی بر اساس پیش نویس بیانیه مطبوعاتی، اتحاد اقیانوس های پایدار را به عنوان یک شرکت کننده در این دور نشان می دهد. SOA تصمیم گرفته است که در Returnity سرمایه گذاری نکند و اشاره به آنها از این مقاله حذف شده است.