
بنابراین، استارتآپ Technologies مستقر در کیگالی و لندن، که از دادهها و فناوریهای هوش مصنوعی برای تطبیق شرکتها با ارائهدهندگان خدمات حقوقی خارجی استفاده میکند، قرار است پس از جمعآوری 1.8 میلیون دلار سرمایه اولیه از موسسات مختلف و سرمایهگذاران فرشته، مکانیسم تطبیق دقیق خود را افزایش دهد. این مبلغ کل جمع آوری شده از زمان راه اندازی را به 2.6 میلیون دلار می رساند.
این استارتآپ که در سال 2020 تأسیس شد، از دادههای منابع مختلف برای تطبیق تیمهای حقوقی داخلی مشتریان خود با ارائهدهندگان خدمات حقوقی خارجی استفاده میکند – و به آن امکان میدهد وکلا را بر اساس ماهیت تکلیف، مکان و ملاحظات برای هزینهها توصیه کند.
“پیمایش گزینه های خارجی و قضاوت در مورد اینکه چه کسی ممکن است خوب باشد – با توجه به نیازهای شرکت، قیمت ها و انواع چیزها – واقعاً دشوار است. و بسیاری از راه حل های موجود چیزی شبیه به راه حل های بازار هستند که واقعاً می خواهند یک معامله اتفاق بیفتد. اما اگر نیازی به خرید مردم نداشته باشید چه؟ اگر فقط سعی کنید به مردم کمک کنید بفهمند چه چیزی برای آنها مفید است، چه؟ ما به طور خاص در این منطقه حفاری کردیم و محصولی ساختیم که به مردم کمک می کند وکلای مناسب را پیدا کنند. استیو هیت کمپ، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل، به TechCrunch گفت: واقعاً نقطه شروعی برای نیازهای آنهاست.
این استارت آپ پس از یک پروژه آزمایشی موفق شامل شرکت سرمایه گذاری مستقر در ایالات متحده Revantage و یک شرکت بیمه در لندن تأیید شد. برای مرحله بعدی رشد خود، حتی شرکت های بزرگتر با بودجه قانونی بزرگتر را هدف قرار داده است.
هایت کمپ، یکی از بنیانگذاران این استارت آپ با شان وست و آرون گفت: «ما با شرکت های بزرگ کار می کنیم، زیرا آنها در واقع یک بازار مستقل هستند، آنها قبلاً با وکلا و شرکت های حقوقی زیادی کار کرده اند. شانموگاناتان
Heitkamp گفت که آنها نیاز به ادغام داده ها (از جمله کیفیت) از مکان های مختلف، از جمله سیستم های صورتحساب مشتری، برای ایجاد سیستم های ارجاع دقیق برای کمک به شرکت ها در تصمیم گیری دارند.
“اطلاعات و داده های بسیار محدودی برای تصمیم گیری برای استخدام استفاده می شود. و ما احساس کردیم که شرکتها فرصت استفاده از دادهها را حتی از تجربه خودشان از دست میدهند. Heitkamp گفت: اگر یک شرکت 200 میلیون دلار در سال خرج کند، آنگاه شما این فرصت را دارید که چیزهای مختلف زیادی را پیدا کنید، مانند اینکه چه چیزی خوب است و چه چیزی خوب نیست.
سرمایه گذاران در این حلقه عبارتند از Daybreak Partners، Broad Creek Capital، یک مشارکت سرمایه گذاری خصوصی جهانی که توسط دو وکیل سابق، متیو راش و مایکل دبلیو. گرین، Daglar Boots و تعدادی دیگر از سرمایه گذاران فرشته راه اندازی شده است.
ما قصد داریم از بودجه برای توسعه تیم خود، به ویژه استعدادهای فنی، با کمی هزینه های بازاریابی بیشتر استفاده کنیم. هیت کمپ گفت: ما قبلاً فردی را استخدام کرده ایم که تجربه در زمینه بازاریابی و تجربه کار با شرکت های حقوقی داشته باشد.
بنابراین بخشی از اولین گروه ریخته گری سازندگان Palantir است که به آنها اجازه می دهد “با داده های حساس در یک محیط معتبر کار کنند”.
بنیانگذار Daybreak Partners، نیت دالتون، گفت: «… در نهایت ابزاری وجود دارد که به مشتریان اجازه میدهد از تصمیمگیری در مقیاس بزرگ، عمدتاً داستانی، به تصمیمگیری مبتنی بر شواهد تجربی، با بهبود مستمر پس از هر تعامل، حرکت کنند. . این دو سال گذشته آغاز دوره ای از تغییرات باورنکردنی در شیوه کار ما بوده است، و بسیار هیجان انگیز است که می بینیم تیم Hence از استعدادهای کیگالی و پلتفرم Palantir برای شروع به تحقق چشم انداز خود برای بهبود چشمگیر عملکرد جهانی استفاده می کند. بازارهای خدمات حرفه ای.”