بنیانگذار Revel، فرانک ریگ، یک سال بعد هدایت خودروهای الکتریکی را در شهرهای بزرگ به کار گرفت

بنیانگذار Revel، فرانک ریگ، یک سال بعد هدایت خودروهای الکتریکی را در شهرهای بزرگ به کار گرفت

تقریباً یک سال پیش، زمانی که Revel در آستانه گسترش در بسیاری از خطوط تجاری خارج از محدوده اصلی موتورهای برقی مشترک خود بود، با بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Revel، فرانک ریگ مصاحبه کردیم. امروز ما دوباره نگاه خواهیم کرد تا ببینیم این استارت‌آپ تا کجا پیش رفته است و مسافتی را که باید طی کند تا به هدف اعلام شده خود کمک کند تا شهرهای شهری به سمت حمل و نقل الکتریکی بروند.

Revel در سال 2018 تجارت موپد خود را در نیویورک آغاز کرد و از آن زمان به میامی، سانفرانسیسکو و واشنگتن دی سی گسترش یافته است. شرکت. طی سال گذشته، Revel بر ساخت مراکز شارژ سریع برای وسایل نقلیه الکتریکی تمرکز کرده است و اولین “Superhub” خود را در ژوئن گذشته در نیویورک راه اندازی کرد.

در طول راه، این شرکت همچنین یک سرویس اشتراک دوچرخه الکترونیکی را راه اندازی کرد (و بی سر و صدا متوقف کرد) و یک سرویس سواری تمام الکتریکی را در نیویورک راه اندازی کرد.

ریگ اخیراً به من گفت که این شرکت قصد دارد تا پایان سال جاری 200 پایه شارژ سریع در نیویورک بسازد، “و علاوه بر آن، ما در سال 2023 صدها پایه دیگر را ضبط خواهیم کرد.” او گفت که تجارت خودروی Revel که در حال حاضر 50 وسیله نقلیه تسلا در منهتن دارد، همراه با زیرساخت شارژ EV نیز گسترش خواهد یافت.

“طرز تفکر ما در مورد ایستگاه ها در مقیاس بزرگ است. Revel علاقه ای به شارژر در Walgreens ندارد. این هیچ کاری برای شهر ندارد و هیچ انتقالی را تسریع نمی کند. تنها راه برای تحریک پذیرش خودروهای الکتریکی در شهرها استفاده از یک شبکه واقعی زیرساختی است که در حال حاضر وجود ندارد. تا زمانی که شرکتی مانند Revel همه چیز را بسازد، این انتقال از EV فقط بازاریابی و صحبت های زیادی است.

با ریگ در مورد کسب و کار Revel، تامین مالی اخیر شرکت از Blackrock، نیاز به گنجاندن ثبات شبکه در مدل کسب و کار خود، و نحوه تفکر شرکت در مورد سودآوری صحبت کردیم.

این مصاحبه، بخشی از مجموعه‌ای در حال انجام با بنیان‌گذارانی که شرکت‌های حمل‌ونقل را می‌سازند، برای طولانی و وضوح ویرایش شده است.

TC: یک سال از مصاحبه ما می گذرد و Revel اکنون احساس می کند یک شرکت متفاوت است! در آن زمان به اشتراک گذاری موپد، تجارت اصلی شما بود، اما اکنون تمرکز بر زیرساخت شارژ EV است. آیا هنوز هم برنامه ای برای گسترش تجارت موتور سیکلت خود دارید؟

فرانک ریگ: ما 6000 موتور در چهار بازار داریم، بنابراین این یک تجارت قابل توجه است که درآمد قابل توجهی ایجاد می کند. در این مرحله، ما منتظر تکمیل رسمی کووید هستیم، تا زمانی که واقعاً شروع به فکر کردن در مورد گسترش ردپای خود در حرکت میکروبی کنیم.

با این حال، برخی از موتورسیکلت های ناوگان ما سه یا چهار ساله هستند. بنابراین، ما شروع به فکر کردن در مورد فناوری موپیدی بعدی می کنیم که می خواهیم استفاده کنیم. چگونه می خواهیم در مورد سرمایه گذاری مجدد در بازارها، در ناوگان خود فکر کنیم؟

شما اخیراً یک سری 126 میلیون دلاری سری B را که توسط Blackrock اجرا می‌شود، تکمیل کرده‌اید، و بیشتر آن به مراکز شارژ EV شما اختصاص می‌یابد. فکر کنم گفتی میخوای یکی دیگه تو نیویورک بسازی؟

ما در نیویورک چیزهای بیشتری می سازیم.

همه در مورد انتقال به EV صحبت می کنند. همه در مورد اینکه چگونه OEM های خودرو می گویند که دیگر خودروی گازسوز دیگری تولید نخواهند کرد، صحبت می کنند. آنها به درون خود می افتند تا از یکدیگر پیشی بگیرند. هیچ کس در مورد محل بارگیری این همه وسایل نقلیه صحبت نمی کند. این داستان نسبت به سال گذشته تغییر نکرده است. اگر هیچ چیز دیگری بدتر شد. به ویژه در برخی از این شهرهای بزرگ مانند نیویورک، زیرساخت به سادگی وجود ندارد.

نیویورک قانونی را تصویب کرده است که بر اساس آن تمام وسایل نقلیه فروخته شده پس از سال 2035 برقی می شوند و 20 درصد از وسایل نقلیه جدید فروخته شده تا سال 2025 الکتریکی خواهند بود. ما به معنای واقعی کلمه میلیون ها وسیله نقلیه داریم که باید برقی شوند. شارژ قابل مشاهده، جایی که استراتژی ما وارد عمل می شود.