منو سایت

بهبود کشف NFT باعث تقویت سازندگان و بازارهای دیجیتال می شود

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
بهبود کشف NFT باعث تقویت سازندگان و بازارهای دیجیتال می شود

چهار سال پیش، تیم من یک هدف بلندپروازانه را تعیین کرد: ساخت هوشمندترین پلت فرم توصیه در بازار. از آن زمان، الگوریتم‌های ما شرکت‌های مختلف را قادر می‌سازد تا توصیه‌های شخصی‌شده محصول و محتوا را بدون استفاده از کوکی‌ها یا استراتژی‌های تهاجمی ارائه کنند.

الگوریتم‌های ما آنقدر دقیق هستند که فقط می‌توانند از چند اقدام در محل توسط کاربر برای پیش‌بینی موارد دیگری که دوست دارند استفاده کنند. ظاهراً این یک پایان خوش به نظر می رسد.

اما NFT ها متفاوت هستند.

دو سال گذشته به ما نشان داده است که تأثیر NFT به سرعت در حال رشد است. NFT ها نه تنها برای خریداران، بلکه برای هنرمندان نیز پتانسیل زیادی دارند.

خرید NFT نه تنها منعکس کننده سلیقه خریدار است، بلکه به ما می گوید که چه چیزی می تواند یک سرمایه گذاری مالی معقول باشد.

با این حال، از این پتانسیل به طور کامل استفاده نمی شود. ناتوانی در پیش بینی آنچه خریداران NFT می خواهند یکی از مشکلات اصلی است که از محبوب شدن NFT و گسترش هنرمندان دیجیتال جلوگیری می کند. چالش در حل مشکل “شروع سرد” برای NFT نهفته است، جایی که تقریبا غیرممکن است برای برندها توصیه های دقیق برای کاربران جدید و ناشناس ارائه دهند.

اول از همه، خرید NFT مانند خرید چیز دیگری نیست که ما معمولاً آنلاین می خریم. هزاران NFT جدید هر هفته خرید و فروش می شوند، خریداران از کیف پول های متعدد استفاده می کنند و تمایل دارند کاملاً ناشناس باشند.

هر یک از این ویژگی ها با آنچه ما در خرید آنلاین انتظار داریم در تضاد است. به عنوان مثال، ما انتظار داریم تعداد محدودی شلوار جین وجود داشته باشد، نه یک انتخاب بی پایان. ما تمایل داریم که کارت اعتباری یا بدهی را به هم مرتبط کنیم، و در حالی که اکثر کاربران آنلاین امروزه در واقع ناشناس هستند، هنوز معمولاً این گزینه وجود دارد که به سایت اجازه دهد تنظیمات برگزیده شما را به خاطر بسپارد.