
تیم های فروش و کارکنان خدمات مشتری می توانند زمان زیادی را صرف جستجو، ثبت و تجزیه و تحلیل داده های مشتری و بازار کنند. این کار وقت گیر است، آنها را ملزم به بررسی منابع متعدد می کند و آشکارا در معرض خطای انسانی است. آنها معمولاً در نهایت به جستجوی گوگل، برون سپاری فروشندگان یا ارائه یک راه حل خودکار گران قیمت می پردازند.
Tactic مستقر در لندن معتقد است که پاسخی برای خودکارسازی تحقیقات مشتری و بازار دارد. اکنون 4.5 میلیون دلار بودجه جمع آوری شده است که توسط Index Ventures هدایت می شود، که توسط Visionaries Club نیز به آن ملحق شده است.
Tactic میگوید با استفاده از NLP و دادههای بزرگ، در زمان برای فروشندگان، بازاریابی و درآمد حرفهای که در غیر این صورت در موتورهای جستجو صرف میکنند، صرفهجویی میکند.
“هیچ شرکتی نمی خواهد به مردم پول بدهد تا زمان خود را برای تحقیق و وارد کردن داده ها هدر دهند. اما آنها انجام می دهند. رودی لای، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران تاکتیک در بیانیه ای گفت: ما می دانستیم که باید راه بهتری وجود داشته باشد. “حرفه ای ها نتایج جستجو نمی خواهند – آنها پاسخ می خواهند. جستجوی هوشمندی وجود دارد که قدرتمند و سازگار است و تاکتیک اینجاست تا آن را پر کند.»
تاکتیکها با اجازه دادن به فروشندگان و بازاریابها برای پرسیدن سؤالات به زبان ساده و اعمال فیلترها برای اولویتبندی و رتبهبندی نتایج، مشکل را ترسیم میکنند. این را می توان در نرم افزار CRM ارسال کرد.
تاکتیک در سال 2020 توسط جک هادکینسون، فیزیکدان تجربی متخصص در مواد کوانتومی و تجزیه و تحلیل داده ها تاسیس شد. و رودی لای، بانکدار سابق مورگان استنلی و بانک آمریکا مریل لینچ.
جان هامر، شریک Index Ventures که سرمایهگذاری را مدیریت میکند، گفت: «تاکتیک یکی از نسل جدید شرکتهایی است که از فرصت ایجاد شده توسط تغییرات لرزهای و بهبود فناوری پردازش زبان طبیعی استفاده میکنند». بنیانگذاران درک عمیقی از نقاط دردناک شرکتهایی دارند که باید صدها ساعت انسانی را در تحقیقات و جمعآوری دادهها غوطهور کنند.»
بودجه اولیه به Tactic اجازه می دهد تا محصول، رابط و تیم های مهندسی داده خود را توسعه دهد.