
توییتر امشب به محتوای دیجیتال NewFronts بازگشت تا مانند سالهای گذشته، محتوای ویدیویی ممتاز آینده خود را به تبلیغکنندگان ارائه دهد. اما این بار، این شرکت با گروهی از خریداران رسانه ای روبرو است که نگران آینده این شبکه اجتماعی به عنوان یک پلت فرم “ایمن برای برند” برای تلاش های بازاریابی خود هستند. همانطور که در گزارشهای مختلف اشاره شد، برخی از تبلیغکنندگان توییتر از قبل برنامهریزی کردهاند که چگونه در صورت تصاحب ایلان ماسک، این سرویس را به یک شبکه اجتماعی سمیتر و توهینآمیزتر تبدیل کند، هزینههای خود را در توییتر متوقف کنند.
تبلیغکنندگان میدانند که دیدگاه ماسک از توییتر بهعنوان یک پلتفرم «بیان آزاد»، لزوماً به نفع آنها نیست. از لحاظ تاریخی، برندها تمایلی به نمایش پیامهای خود در قالب سخنرانیهای توهینآمیز و تفرقهانگیز، سخنان نفرتانگیز و اطلاعات نادرست داشتهاند. و اگر ماسک کنترلهای موجود برای تعدیل محتوای توییتر را حذف کند، میتواند منجر به افزایش نوع محتوایی شود که برندها دوست دارند از رایجتر شدن آن در توییتر جلوگیری کنند.
توییتر در روزهای اخیر سعی کرده با ارسال نامه ای به آژانس های تبلیغاتی، ترس تبلیغ کنندگان را برطرف کند و به آنها اطمینان دهد که توییتر در آینده مکانی امن برای آنها باقی خواهد ماند و تبلیغات آنها را از هر گونه محتوای مضر جدا می کند. اما کسب و کار می داند که توییتر نمی تواند تغییراتی را که ماسک هنوز انجام نداده است، وعده دهد. توییتر نیز این را میداند – توییتر در ارسالی به SEC این هفته هشدار داد که از دست دادن دلارهای تبلیغاتی یکی از عوامل خطر مرتبط با خرید است.
در سالهای گذشته، ارائه توییتر در NewFronts جالبتر بود. این شرکت واقعاً در فضایی مشابه با استریمرهای بزرگتر و شرکت های رسانه ای مانند Roku، آمازون یا NBCU فکر نمی کند. و تمایل کمتری نسبت به شرکتهای رسانههای اجتماعی رقیب مانند اسنپ، متا و اکنون TikTok دارد – که همگی در این هفته معرفی شدهاند.
با این حال، این بار، توییتر نه تنها باید محتوای خود را ارائه می کرد، بلکه باید تبلیغ کنندگان را متقاعد می کرد که به اندازه کافی محتوای مرتبط و جالب دارد تا آنها را به عنوان شریک نگه دارد، علی رغم تغییرات آتی.
اگرچه این ارائه نتوانست «نمایش»ی باشد که منابع بلومبرگ وعده داده بودند، اما شامل موسیقی بسیار بلند و تشویق بلند مخاطبان برای هر پیام بود (که اصلا مشکوک نبود).
در اصل، توییتر قصد داشت تبلیغکنندگان را متقاعد کند که محتوای آنها به لطف مشارکتهای ویدیویی ممتاز آیندهاش، در یک منطقه امن برای برند در توییتر در دسترس خواهد بود.

اعتبار تصویر: توییتر
سارا پرسونت، مدیرعامل توییتر پس از روی صحنه آمدن به مخاطبان قول داد که سرمایه گذاری این شرکت در تجارت ویدئویی و تبلیغاتی خود ادامه خواهد داشت.
او ابتدا به محصول ویدیویی برتر توییتر اشاره کرد قبل از اینکه موفقیت برنامه تبلیغاتی آن را برجسته کند، گفت: “امیدوارم ببینید که ما به سرمایه گذاری در بخش هایی از تجارت خود ادامه خواهیم داد که محتوای توقف اسکرول را به جدول زمانی می آورد.”
او ادامه داد: “Twitter Amplify یکی از محصولات ما در سال گذشته بوده است که سریعترین رشد را داشته است و ثابت میکند که محصولات کلید در دست مانند این منجر به نتایج واقعی برای شما میشوند.”
“ما متعهد به افزایش مخاطبان خود هستیم. ما متعهد به سرمایه گذاری در نوآوری محصولات خود هستیم و متعهد هستیم که سرعت ارائه محصولات خود را افزایش دهیم. ما متعهد به تعمیق روابط با بهترین دارندگان حقوق و ناشران محتوای ممتاز و همچنین در سراسر کشور هستیم. این برای ما بسیار مهم است زیرا می دانیم که برای شما مهم است که بتوانید مارک های خود را با افرادی که برای شما مهم هستند مرتبط کنید. بنابراین امیدوارم امشب این تعهد را از ما دیده باشید.”
با این حال، محتوای توییتر – که امسال شامل تراکنش های تصویری و صوتی بود، به لطف فضای مجازی – تفاوت قابل توجهی با نوع تراکنش های مورد انتظار برای این شبکه اجتماعی نداشت.
این شرکت از گسترش همکاری خود با Condé Nast برای رویدادهای زنده مانند فرش قرمز در ووگ در مت گالا، فرش قرمز مراسم اسکار Vanity Fair و جشنواره موسیقی Pitchfork خبر داده است. او گفت که شامل محتوای دیگری از Wired، Bon Appetit و The New Yorker، به علاوه نکات برجسته، لحظات توییتر و تعدادی فضاهای توییتر (رویدادهای صوتی) در ماه خواهد بود.
توییتر همچنین در حال گسترش همکاری خود با Essence و WNBA است. اولی نکات برجسته رویدادهایی مانند جشنواره فرهنگ ذات و مجمع جهانی اقتصاد سیاه را به نمایش خواهد گذاشت. فیلم های هفتگی از مجموعه هایی مانند “دریافت ها” و “ذات آشکار”؛ و فضاهای ماهانه WNBA و Twitter تمدید چند ساله همکاری شش ساله خود را اعلام کردند که شامل 12 بازی زنده در فصل 2022 خواهد بود. برای اولین بار، حساب @WNBA همچنین در طول فصل و همچنین در طول WNBA میزبان Spaces خواهد بود. رویدادهای چادری و فراتر از فصل.
E! در همین حال، News یک برنامه زنده توییتری با نام “While You Were Streaming” به میزبانی دانیل رابی راه اندازی خواهد کرد. این برنامه برنامه های تلویزیونی محبوبی مانند “چیزهای عجیب”، “اوبی وان کنوبی”، “خانه دارهای واقعی” و موارد دیگر را به نمایش می گذارد، جایی که رابی به مجموعه چرخشی از مهمانان، کارشناسان و ستاره های گذشته خواهد پیوست.

اعتبار تصویر: توییتر
توییتر همچنین با Revolt همکاری خواهد کرد تا موسیقی، سبک زندگی، سرگرمیهای شهری، ورزش و محتوای عدالت اجتماعی از جمله Drink Champs، پادکست هیپهاپ را به این پلتفرم بیاورد. اجلاس شورش؛ لیگ خدمه، که در آن هنرمندان در زمین بسکتبال به رقابت می پردازند. مجموعه سواد مالی “دارایی بیش از بدهی”؛ و هفته نامه اخبار سیاه شورش.
این شرکت همچنین گفت که اولین شریک اجتماعی خواهد بود که ادغام با شریک صدور گواهینامه ویدئویی بین پلتفرمی NBCU، iSpot را آزمایش می کند. تبلیغکنندگانی که حمایتهای مالی Amplify را از NBCUniversal خریداری میکنند، اطلاعات بیشتری درباره مخاطبان رو به رشد ایجاد شده توسط کمپینهای رسانهای توییتر خود با این معامله دریافت خواهند کرد.
در نهایت، توییتر اعلام کرد که یک برنامه آزمایشی راه اندازی خواهد کرد که رویدادهای جهانی را در زمان واقعی در این پلتفرم به ارمغان می آورد. این برنامه به تبلیغکنندگان اجازه میدهد تا صفحات رویداد زنده را با نکات برجسته تبلیغ کرده و پیشنمایش کنند، که به کاربران توییتر امکان میدهد محتوا را در جدول زمانی خود و در بخش تحقیقات پیدا کنند.
“در قلب تبلیغات نه تنها میل به دستیابی به مصرف کنندگان، بلکه همچنین برقراری ارتباط با آنها پیرامون چیزی است که مورد علاقه آنها است. رابین ویلر، معاون توییتر و رئیس جدید خدمات مشتریان ایالات متحده، در بیانیه ای که قبل از این رویداد به اشتراک گذاشته شد، گفت: Twitter Amplify به برندها کمک می کند تا به آنجا برسند. زمانی که تبلیغکنندگان از محتوای ویدیویی پریمیوم توییتر استفاده میکنند، با موضوعاتی همسو میشوند که مخاطبان منحصربهفرد ما قبلاً به آن وسواس دارند. محتوای درجه یک و ایمن برای نام تجاری که در خدمت جوامع مختلف است، امروز بیش از هر زمان دیگری مهم است. ویلر افزود: «ما سپاسگزاریم که راههای جدیدی برای گسترش این موجودی در توییتر پیدا کردهایم و به تبلیغکنندگان و بازاریابان خود مکانی برای افزایش دسترسی و نتایج را میدهیم.
پرسونت ارائه امشب را با تشکر از برندهایی که با توییتر کار می کنند (هنوز؟) به پایان رساند.
“همکاری شما ما را هر روز بهتر می کند. و ما از این که با ما هستید بسیار سپاسگزاریم … “، او گفت.