
توییتر ابزار جدیدی را برای سازندگان به نام «داشبورد سازندگان» معرفی میکند اطلاعیه ها در سه شنبه غول رسانههای اجتماعی میگوید این ابزار جدید برای کمک به سازندگان در تحلیل نحوه کسب درآمد در توییتر و میزان درآمدی که از ویژگیهای درآمدی مانند Super Follows و Ticketed Spaces میکنند، طراحی شده است. سازندگان همچنین میتوانند از داشبورد برای جستجوی سابقه پرداخت خود و مشاهده اطلاعات مربوط به پرداختهای آتی خود استفاده کنند.
داشبورد جدید را میتوان از بخش درآمدزایی برنامه مشاهده کرد و برای سازندگان iOS در ایالات متحده که بیش از 10000 دنبال کننده دارند و در Ticketed Spaces و Super Follows شرکت میکنند، در دسترس است. ویژگی Super Follows این شرکت به سازندگان اجازه می دهد تا با ارائه محتوای دیواری پولی به مشترکانی که مشترک آنها هستند درآمد ماهانه ایجاد کنند، در حالی که ویژگی Ticketed Spaces به سازندگان و میزبانان اجازه می دهد برای نمایش های Spaces خود قیمت بلیط تعیین کنند.
داشبورد سازندگان فهرستی از دنبالکنندگان فوقالعاده جدید، فهرستی از فالوورهای فوقالعادهای که اشتراک خود را تمدید کردهاند و کل درآمد تخمینی شما را از طریق ویژگی درآمد نمایش میدهد. برای مکانهای بلیت، داشبورد اطلاعاتی درباره تعداد بلیط فروختهشده، فهرستی از افرادی که بلیتها را خریداری کردهاند، و کل درآمد تخمینی کسبشده برای هر یک از فضاهای بلیطتان را نشان میدهد.
یکی از سخنگویان توییتر در ایمیلی به TechCrunch گفت: «تویتر جایی است که مردم برای صحبت در مورد آنچه در حال وقوع است میروند و سازندگان به ادامه این مکالمه کمک میکنند. با داشبورد سازندگان، ما همچنان به افزایش تعهد خود به سازندگان در توییتر ادامه میدهیم و به آنها راهی شفاف برای درک بهتر درآمد پیشبینیشدهشان میدهیم.»
این شرکت می گوید که قصد دارد در آینده داشبورد را بهبود بخشد و اطمینان حاصل کند که این داشبورد مکانی برای سازندگان می شود تا راه هایی برای توسعه بیشتر جوامع خود و تجزیه و تحلیل پولی که از طریق این پلتفرم به دست می آورند، بیابند.
توییتر در سال گذشته چندین ویژگی و ابزار جدید را برای حمایت از سازندگان پلتفرم خود معرفی کرده است. اکتبر گذشته، این شرکت شروع به راه اندازی “توئیتر برای حرفه ای ها” برای مشاغل و سازندگان کرد. راهاندازی حساب جدید به کاربران ابزارهای اضافی برای متمایز کردن حساب خود، ترویج سریع محتوا از طریق تبلیغات و سود بردن از تلاشهای تجارت الکترونیک آینده توییتر میدهد. اگرچه توییتر گزینههای درآمدی را برای سازندگان معرفی کرده است، اما به طور گسترده انواع مختلف حسابهای تجاری را که رقبای خود در فیسبوک، اینستاگرام و تیک تاک برای مدتی دارند معرفی نکرده است.
همچنین در ماه اکتبر، توییتر برنامه جدیدی برای ایجاد فضاها به نام برنامه Spaces Spark توییتر راه اندازی کرد. این برنامه یک شتاب دهنده فصلی است که هدف آن پاداش دادن به فضاهای موفق در توییتر با پشتیبانی مالی، فنی و بازاریابی است.