
فروش محصولات تجاری بسیار پیچیده شده است و همه گیری کمکی نکرده است. تیم های فروش اغلب به دلیل دشواری ایجاد اعتماد در محصول خود با مشکل مواجه می شوند، به خصوص در دنیای ترکیبی که بیشتر تعاملات مجازی است. ابزارهای فروش ارثی مانند Highspot، Seismic و Showpad نیز در دوره های مختلف ساخته شدند.
Workbounce مستقر در بریتانیا بر این باور است که ممکن است با اجازه دادن به حجم وسیعی از محتوای محصولات پیچیده برای جستجوی پاسخهایی که فروشندگان برای برنده شدن در معاملات نیاز دارند، پاسخی وجود داشته باشد. این کار را با مستقل بودن از پلتفرم و اتصال به ابزارهایی مانند Google Drive، Slack و Notion انجام می دهد. این شرکت آن را محصول “Google Meeting Slack” برای تیم های فروش می نامد.
او اکنون 2.7 میلیون دلار برای تأمین مالی Index Ventures در مراحل اولیه و گروهی از سرمایه گذاران فرشته جمع آوری کرده است. تامین مالی به موقع است. بر اساس گزارش Crunchbase، سرمایه گذاری در ابزارهای پشتیبانی فروش طی پنج سال گذشته 22 برابر شده است، از 21 میلیون دلار در سال 2017 به 477 میلیون دلار در سال 2021.
Workbounce که در اوایل سال 2021 توسط روآن بیلی و آدام اسمیت (که از اولین کارمندان Peakon Employee Feedback بودند که توسط Workday به مبلغ 700 میلیون دلار در مارس 2021 خریداری شد) تأسیس شد، میگوید که به عنوان یک نقطه ورودی واحد به تمام مراکز دانش مختلف عمل میکند. تیم های فروش استفاده می کنند.
آدام گفت: «روشی که شرکتها از طریق تیمهای فروش و خدمات مشتری با مشتریان خود درگیر میشوند در حال تغییر است – و این به دلیل افزایش انتظارات مشتری و تغییر در روش کار ما است.» اسمیت، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل در بیانیه. “نسل بعدی روابط B2B در مورد همکاری در راه حل ها خواهد بود، نه فقط فروش محصولات و خدمات.”
Workbounce می گوید اولین ساختار راه دور آن برای دنیای پس از همه گیری ساخته شده است.
Hannah Seal، شریک Index Ventures افزود: «Workbounce این پتانسیل را دارد که به ابزاری کلیدی برای دسترسی به دانش فروش و بهبود روابط با مشتری B2B تبدیل شود. با تغییر محل کار، یافتن اطلاعات مناسب در زمان مناسب به طور فزاینده ای دشوار می شود. Workbounce این مشکل را حل میکند و به تیمهای فروش کمک میکند تا با مشتریان تعامل داشته باشند و معاملات انجام دهند.»