
جنرال موتورز پس از برداشتن 14000 پیچ و مهره به دلیل خطر آتش سوزی، از مشتریان ایالات متحده می خواهد که بدانند شورلت دوباره وارد کار شده است. Chevy بازگشت سدان تمام الکتریکی و خودروی کاربردی بولت را با یک جفت کمپین تبلیغاتی ملی اعلام می کند که قرار است روز پنجشنبه همزمان با روز افتتاحیه لیگ برتر بیس بال عرضه شود.
جنرال موتورز اعلام کرد که تولید خردهفروشی بولت EV و SUV از روز دوشنبه پس از هشت ماه بیکاری آغاز شد و به نمایندگیها چراغ سبز برای فروش آنها داده شد. شوروی تولید بولت را در آگوست گذشته با تکرار کوتاهی در ماه نوامبر متوقف کرد تا بر روی جایگزینی ماژولهای باتری از مدلهای 2017 تا 2022 تمرکز کند.
اکنون که تولید در حال انجام است، کار سخت آغاز می شود – بازگرداندن اعتماد مشتریان.
استیو مایوروس، معاون بازاریابی شورولت در یک جلسه توجیهی گفت: «ما آسیب چندانی به اعتبار خود نمی بینیم. “ما قطعا متواضع خواهیم ماند. ما فکر میکنیم که محصول فوقالعادهای داریم و فقط سعی میکنیم آمریکا را متقاعد کنیم که این ماشین الکتریکی مناسب در زمان مناسب است.»
به عنوان وسیله نقلیه رسمی لیگ برتر بیسبال، این برند تبلیغاتی را در هر بازی MLB در سراسر کشور نمایش می دهد. به عنوان بخشی از این تغییر، Chevy به خریداران مدل های 2022 نصب رایگان 240 ولتی در خانه ارائه می دهد.
به گفته Majoros، این تبلیغات برای اطمینان بخشیدن به خریداران احتمالی است. او گفت: «راستش را بخواهید، آنها برای انواع افرادی که ما باید به آنها دسترسی داشته باشیم احساس مناسبی می کنند. ما در مورد جذب پذیرندگان اولیه صحبت کردیم، اما آن روزها به پایان رسیده است، بنابراین باید حجم زیادی داشته باشیم.
اما باید دید که آیا دو پخش تلویزیونی سنتی با هدف دستیابی به طرفداران بیسبال، میتوانند هم مشتریان را متقاعد کنند که به Chevy بازگردند و هم خریداران جدید خودروهای برقی را در بخش شلوغی که در اواخر سال جاری منتظر مدلهای جدید با برق قابل شارژ هستند، جذب کنند.
وهله اول تاکید می کند که مسافت پیموده شده بولت 247 مایلی از تماس تلفنی مادر 20 ساله راننده بیشتر است.
مکان دوم ارتباط نامناسب بین یک مادر باردار عصبی و یک تکنسین را نشان می دهد که در حال تکمیل نصب خانه خود است. این تکنسین می گوید: «اوه، نگران نباشید، این فقط یک تکه کیک است.
گزارش های فروش سه ماهه آینده نشان خواهد داد که آیا تبلیغات به جذب مشتریان به بولت کمک کرده است یا خیر.
تصمیم این برند در تابستان گذشته مبنی بر تمرکز بر برداشت به جای فروش جدید، “ایمنی مشتریان خود را در اولویت قرار داد و به ما این امکان را داد که با افزایش تولید، تمام انرژی خود را صرف توان باتری محدودی که در آن زمان داشتیم. باتری ها کنیم.” . “این واقعاً یک کار هرکولی بود.”
او از اظهار نظر در مورد سرعت تعویض باتری شورلت خودداری کرد، اما گفت که هنوز سفارشات زیادی از سوی فروشندگان و مشتریان برای اجرا وجود دارد. وی افزود: اولویت با مشتریان دارای سفارش مدل سال 2022 است. این برند قصد دارد در ماه جولای به مدل های 2023 روی بیاورد.