
مدیریت خطوط هوایی صنعت دشواری است و بسیاری از شرکتها برای بقای خود یا در حال ادغام با رقبا هستند. مسافر خط هوایی بودن پیاده روی در پارک نیست به دلایلی که هر کسی که تا به حال به فرودگاه رفته است می تواند به راحتی آنها را فهرست کند.
ثابت، یک کودک چهار ساله از فورت کالینز، یک شرکت حمل و نقل مستقر در کلرادو، معتقد است راهی برای ایجاد تجربه بهتر برای خطوط هوایی و مسافران آنها پیدا کرده است. ایده بزرگ؟ با رسیدگی به افراد در مراکز بسیار کوچکتر، نزدیکتر به خانه هایشان، فرآیند ورود را توزیع کنید، مدتها قبل از رسیدن به دروازه خروج.
اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، مشتریان او در نهایت تنها با پریدن، پریدن و پریدن از هواپیمایی که قرار است سوار شوند آزاد می شوند.
البته، ایدههای بزرگ اغلب با ایدههای کوچکتر شروع میشوند، و اکنون خطوط ثابت، که توسط شهردار استنفورد، دیوید ساند، تأسیس شده است، عمدتاً یک سرویس اتوبوس است که مردم را از مراکز منطقهای به فرودگاههای اصلی منتقل میکند. او پس از گذراندن نزدیک به چهار سال با تیم هوانوردی Surf Air ظاهر شد، جایی که او برخی از چالشهای پیش روی خطوط هوایی منطقهای را دید، از عملیات گرانقیمت آنها گرفته تا کمبود خلبان.
با این حال، خط ثابت در حال حاضر بیشتر از خرید بلیط برای مسافران انجام می دهد. این شرکت قبلاً با American Airlines، United Airlines و Sun Country Airlines همکاری کرده است، که مسافران آنها ناآگاهانه یک سفر را با خطوط ثابت رزرو می کنند که به عنوان یک سرویس دارای برچسب سفید عمل می کند. در مورد مسافران، آنها سوار اتوبوس American Airlines – اگر ارائه دهنده آن باشد – پر از برنامه ها و جلسات AA می شوند، و این سفر به فرودگاه از مرکز، نزدیکتر به خانه آنها، فقط در کل قیمت بلیط آنها لحاظ می شود.
در همین حال، به لطف این مشارکتها، خط ثابت میتواند هم مسافران و هم چمدانهایشان را چک کند، بنابراین وقتی آنها به فرودگاه میرسند، آخرین مرحله باقیمانده عبور از امنیت فرودگاه است.
البته آخرین مرحله هم کم نیست. بدترین بخش تجربه بیشتر مسافران، خطوط امنیتی طولانی است. اما تلفن ثابت نیز روی آن کار می کند. در واقع، ساند داوطلبانه میگوید که «بازی را تغییر میدهد» و میگوید که نهتنها خطوط ثابت اولین شرکت حملونقل زمینی در کشور خواهد بود که از برکت اداره امنیت حملونقل برخوردار میشود، بلکه انتظار دارد تأییدیه آن نیز به دست آید.
“در حال حاضر مجوزهای نظارتی برای خطوط هوایی منطقه ای وجود دارد. برای ما، وقتی این اتفاق بیفتد، ابتدا یک صنعت خواهد بود، که واقعا عالی است، “ساند گفت. من همیشه می خواهم به TSA احترام بگذارم و آنها وقت خود را صرف می کنند. ما برای مدت طولانی با آنها کار کرده ایم. اما من به آن خوشبین هستم. ما با موفقیت وارد چیزهای پیچیده تری شده ایم.”
احتمالاً استارتآپ – که هدفش در پایان رساندن مسافران به دروازه نزدیک است – از سرمایهگذار تاسک ونچرز کمک میگیرد، سازمانی که خود را بهعنوان نوعی متخصص در تلاقی فناوری و سیاست قرار میدهد. (موسس بردلی تاسک قبلاً در سیاست کار می کرد و مشاور اولیه اوبر بود.)
سایر حامیان تلفن ثابت عبارتند از Upfront Ventures، Matchstick Ventures، Wildcat Capital و Drive Capital که به تازگی دور 28 میلیون دلاری شرکت را رهبری کردند که این هفته به پایان رسید و کل بودجه آن را به 38 میلیون دلار رساند.
در همین حال، این شرکت هر کاری که ممکن است انجام می دهد تا زیرساختی ایجاد کند که آن را روی پایه محکمی برای آینده قرار دهد. به عنوان مثال، در حالی که گواهی حمل و نقل زمینی خود را دارد، الزامات بیمه و ایمنی را نیز دارد که یک شرکت هواپیمایی منطقه ای به آن نیاز دارد.
حالا با سرمایه جدیدش می تواند به اصطلاح پدال را روی فلز بگذارد. اگرچه او در 9 شهر در ویسکانسین، مینه سوتا و کلرادو کار می کند، اما در اسرع وقت به آنها اضافه خواهد شد.
او همچنین از بخشی از این 28 میلیون دلار برای اضافه کردن به تیم 100 نفری خود استفاده خواهد کرد که تقریباً یک چهارم آنها در عملیات کار می کنند. (بسیاری از بقیه رانندگانی هستند که کارمندان تمام وقت شرکت محسوب می شوند.) Sunde می گوید که این شرکت به ویژه بر روی ایجاد تیم توسعه نرم افزار خشکی خود برای کار بر روی یک محصول خانه به خانه متمرکز است. ، جایی که مسافران حتی مجبور نیستند تا نزدیکترین مرکز رانندگی کنند، اما می توان آنها را به خانه برد.
این یک تجارت خیلی جذاب نیست، اما یک فرصت را می توان نادیده گرفت، به خصوص با توجه به وضعیت شلوغ فرودگاه ها در حال حاضر، و همچنین ناامیدی مشتریان از اکثر خطوط هوایی.
ساند گفت: “آینده تجارت اتوبوس عمدتاً این ایده است که فرودگاه دیگر نباید در باند فرودگاه باشد.” «این می تواند در زیرزمین ساختمان یا در یک مرکز خرید باشد. و ما میتوانیم ورود و بار را از مکانهایی که بهبود زیرساختها واقعاً سخت است، دور کنیم.»
وی افزود: من این را 100 درصد در آینده خود روزی می بینم.