
فیس بوک در TikTok چه می کند؟ تعیین رقابت؟ چارلی دی ام؟ استخدام آزمایش کننده بتا؟ خرید تبلیغات؟ به زودی متوجه می شویم زیرا این شرکت شبکه اجتماعی حساب TikTok خود را راه اندازی کرده است، جایی که در زمان نگارش این مقاله حدود 15.1 هزار دنبال کننده به دست آورده است، اگرچه هیچ ویدیوی عمومی پست نکرده است. این پروفایل توسط TikTok تایید شده است و فیس بوک نیز قانونی بودن آن را تایید کرده است.
TikTok در فیس بوک (این اشتباه به نظر می رسد) چند روز پیش توسط یک مشاور رسانه های اجتماعی مشاهده شد مت ناوار.
حساب یک علامت تیک آبی دریافت کرده است که وضعیت تأیید شده را نشان می دهد. اما کمبود محتوا و بیوگرافی تا حدی عجیب…ما معتقدیم که مردم می توانند با هم بیشتر از تنهایی انجام دهند.” – چرا کاما؟! – هنوز هم ما را وادار به تعجب کرد که آیا این واقعاً یک حساب فیس بوک است یا نه. علاوه بر این، بیوگرافی حساب به برنامه فیس بوک در Google Play پیوند داده شده است، نه به وب سایت فیس بوک یا برخی از کانال های ارتباطی رسمی.
درضمن الان متا نیست؟؟
منظورم این است که فیس بوک قبلا او را کشته است Twitter.com/Facebook حساب. و هیچ Instagram.com/Facebook وجود ندارد. این Instagram.com/Meta است.
اما فیس بوک – متا اشتباه می کنید – به ما گفت که حساب TikTok واقعی است.
یکی از سخنگویان متا گفت: «برندها از کانالهای مختلفی از جمله برخی از پلتفرمهای رسانههای اجتماعی ما برای ارتباط با افرادی که هر روز از محصولات و خدمات آنها استفاده میکنند، استفاده میکنند. قصد ما برای ایجاد یک برند تجاری و ایجاد جامعه ای از پلتفرم هایی مانند TikTok یا سایرین تفاوتی ندارد.”

اعتبار تصویر: TikTok در فیس بوک
فیسبوک ممکن است بخواهد پایگاه کاربران نسل Z خود را با استفاده از TikTok (یا پلتفرم تبلیغاتی خود) گسترش دهد، پس از اینکه اخیراً رشد ماهانه ثابت کاربران فعال در سه ماهه آخر خود و اولین کاهش چشمگیر کاربران فعال روزانه را گزارش کرده است.
و در حالی که هست است درست است که برندهای بزرگ از کانالهای بازاریابی و ارتباطی مختلفی استفاده میکنند، با توجه به اینکه این شرکت اغلب از اپلیکیشن ویدیوی کوتاه این روزها به عنوان یک تهدید رقابتی بزرگ یاد میکند، دیدن ظاهر شدن فیسبوک در TikTok کمی خندهدار است.
در درآمد متا برای سه ماهه چهارم سال 2021، مدیرعامل مارک زاکربرگ در گفتگو با سرمایه گذاران این نکته را تکرار کرد.
زاکربرگ گفت: «مردم انتخابهای زیادی در مورد نحوه گذراندن وقت خود دارند و برنامههایی مانند TikTok بسیار سریع در حال رشد هستند. او بعداً اضافه کرد که “TikTok در حال حاضر به اندازه یک رقیب بزرگ است و همچنین با سرعتی بسیار سریعتر از یک پایگاه بسیار بزرگ به رشد خود ادامه می دهد.”
این شرکت اطلاعات اضافی درباره برنامههای خود برای TikTok، از جمله اینکه چه نوع محتوایی در فروشگاه وجود دارد یا اینکه آیا حساب تبلیغاتی نشان میدهد یا خیر، به اشتراک نمیگذارد. (اما دریغ نکنید برای من در DM بنویسید اگر آنها را دیدی!)
در همین حال…
@angiebhandal #howdoyoudofellowkids # 30rock #stevebusemi #meme ♬ صدای اصلی – Angie B