
به گزارش اتلتیک، بر اساس منابع آگاه از اتفاقات هفته گذشته در جلسات سالانه مالکان، NFL در حال مذاکره با شرکت های رسانه ای برای فروش سهام NFL Films است. طبق گزارش ها، شاخص ترین شرکتی که به آن اشاره شد نتفلیکس بود.
اگرچه نتفلیکس نشان نداد که به زودی ورزش های زنده را پوشش خواهد داد، اما مسیری از مستندهای ورزشی و نمایش های واقعیت را آغاز کرد. این شامل عناوینی مانند “آخرین رقص”، “فرمول 1: رانندگی برای زنده ماندن” و همچنین مجموعههای واقعیت آینده پیرامون PGA میشود.
یکی از مقامات تیم که در اتاق ارائه حضور داشت، گفت: “اگر به فیلمهای NFL فکر میکنید… این یک کتابخانه قوی از قدرت مستند است… میتوانید Hard Knocks را ببینید و همه این موارد مانند فرمول یک یا PGA را مستقیماً به نتفلیکس بفروشید.” ورزشکاران. NFL به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد. نتفلیکس نظری نداد. هیچ نشانه ای جز گزارش The Athletic وجود ندارد که چنین بحث هایی صورت گرفته است. اما این یک ایده جالب برای بررسی است.
امروز هیچ بازی زنده ای در نتفلیکس وجود ندارد و همچنین محتوای ورزشی زیادی وجود ندارد. چنین حرکتی به سرویس استریم جایگاهی در عرصه ورزش در دنیای استریم می دهد.
طبق گزارش The Athletic، لیگ همچنین با آمازون، اپل، ESPN، Paramount، Peacock، Roku، Fubu و DAZN در مورد فرآیند NFL Media صحبت کرده است که همه آنها در اسلایدهای ارائه شده در جلسه ارائه شده اند. همه این شرکت های رسانه ای با ورزش زنده و مزایای پشت آن آشنا هستند.
این روند در نهایت می تواند منجر به فروش بخشی از NFL Films به طور جداگانه از سهام اقلیت قدیمی آن در NFL Media شود. علاوه بر این، NFL ظاهرا به دنبال شریکی است که بتواند در توزیع محتوا کمک کند.
همچنین این سوال وجود دارد که آیا لیگ سهامی در NFL Media یا NFL Films در بسته بازی غیر یکشنبه بلیط خواهد داشت یا خیر. اپل در حال حاضر رهبر NFL Media و همچنین Sunday Ticket است. با این حال، آمازون پنج شنبه شب فوتبال دارد، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که در نظر گرفته شود.
این تصمیم هنوز خیلی دور است، زیرا معامله DirecTV برای بلیط های یکشنبه یک فصل دیگر دارد و مهلتی برای سهم سرمایه وجود ندارد.
مشخص است که NFL معامله مالی محکمی دارد و عادت دارد که شرکای خود برای امتیاز تجارت با Big Shield حق بیمه بپردازند. ESPN (ABC، ESPN +)، فاکس (Tubi)، CBS (Paramount +)، NBC (Peacock) و Amazon Prime Video (شبکه NFL) هر کدام بیش از 2 میلیارد دلار در سال گذشته برای بسته های NFL برای حقوق پخش هزینه کردند. لیگ ملی فوتبال و به طور کلی لیگ های ورزشی برای شبکه ها ضروری است، زیرا موتور تبلیغات و تبلیغ است، ناگفته نماند یکی از دلایل عمده روی آوردن مخاطبان به تلویزیون به غیر از اخبار.
در حالی که این می تواند با شبکه ها انجام شود، NFL باید کمی بیشتر با استریمرها تلاش کند.
در حالی که نتفلیکس ممکن است مشکلی با قیمت هنگفت نداشته باشد، زیرا سال گذشته 17 میلیارد دلار در محتوا سرمایهگذاری کرده است، این سرویس با افزایش قیمتهای خود آن را نیز جبران کرده است. این شرکت برنامه استاندارد را به 15.49 دلار در ماه (قبلاً 13.99 دلار)، برنامه پایه خود را به 9.99 دلار در ماه (از 8.99 دلار) و سطح 4K اکنون 19.99 دلار در ماه است. 17.99 دلار افزایش داده است. آیا مشترکین قادر به پرداخت هزینه محتوای NFL جدید اضافه شده در نتفلیکس خواهند بود؟
NFL Films مستقر در ماونت لورل، نیوجرسی، توسط اد سابول به عنوان بلر موشن پیکچرز در سال 1962 تاسیس شد. سابول حق فیلمبرداری بازی قهرمانی NFL در سال 1962 را به دست آورد و کمیسر پیت راسل به اندازه کافی تحت تاثیر قرار گرفت تا شرکت تولیدی جدید را یک سال بعد خریداری کند. . پسرش استیو سابل تا زمان مرگش ده سال پیش این شرکت را اداره می کرد.
مردان سابل با هم با تغییر نگاه مردم به فوتبال به عنوان یک ورزش انقلابی در تلویزیون ورزشی ایجاد کردند. فیلم سینمایی آهنگی سرگرمکننده از بازیکنانی که فوتبال مارپیچی را در هوا ثبت میکنند، با داستانگویی دراماتیک، موسیقی شدید و جمعیت خشمگین، به افزایش تنش در یک ورزش جذاب کمک میکند.
ورزش به عنوان یک هنر بصری و صوتی یک مفهوم خارجی قبل از NFL Films بود که برنده بیش از 100 جایزه امی تحت عنوان Sabols شد که در تالار مشاهیر فوتبال حرفه ای ارائه می شود.
محبوب ترین مجموعه مستند NFL Films “Hard Knocks” است که در آن یک تیم NFL نشان داده می شود که قبل از فصل آینده فوتبال به کمپ تمرینی می روند. فصل نوزدهم Hard Knocks قرار است در آگوست 2022 پخش شود و شامل شیرهای دیترویت می شود.
اگرچه «تقهای سخت» میتواند توسط اچبیاو تولید شود، اما تصور اینکه نتفلیکس برنامهی واقعیتسازی مشابهی برای NFL دارد، چندان دور از ذهن نیست. البته، این سرویس Last Chance U را دارد، نسخه کمی آماتور که شامل تیمهای فوتبال کالج جوانی است که رویاهای خود را دنبال میکنند.
نتفلیکس برای کتابخانه محتوا ارزش متفاوتی با حقوق زنده قائل است که اصلاً تجربه ای در مورد آن ندارد. این سرویس با NFL Films که طیف وسیعی از محتوای ورزشی مانند تبلیغات متمرکز بر NFL، فیلمهای بلند، برنامههای تلویزیونی، مستندها، و رویدادهای مهم و جوایز را تولید میکند، به خوبی پیش میرود.
برخلاف سایر ویژگیهای خاص NFL مانند شبکه NFL (که در حال کاهش است) و NFL RedZone – که هر دو نیاز به انطباق استراتژیک بسیار بیشتری برای شرکتهای رسانهای و فناوری علاقهمند دارند – شرکت تولید مجبور نیست شریکی داشته باشد. به لیگ علاقه مند است.
نتفلیکس با تلاش بازی های ویدیویی خود در حال تبدیل شدن به یک مرکز سرگرمی گسترده تر است، بنابراین افزودن محتوای ورزشی بیشتر به این ترکیب کمک بیشتری به هدف آن برای دستیابی به یک مخاطب خاص خواهد کرد.
به روز رسانی 08.04.22، 15:24 ET با امتناع Netflix از اظهار نظر.