منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • در این گزارش آمده است که NFL قصد دارد در تابستان امسال سرویس پخش خود را راه اندازی کند

در این گزارش آمده است که NFL قصد دارد در تابستان امسال سرویس پخش خود را راه اندازی کند

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
Log4Shell برای هک سرورهای VMWare استفاده می شود

بر اساس گزارشی که از نشست مالکان NFL در آتلانتا توسط مجله Sports Business Journal (SBJ) منتشر شده است، انتظار می رود که لیگ ملی فوتبال سرویس پخش خود را با نام NFL + در ماه جولای راه اندازی کند. طبق گزارش‌ها، این پلتفرم حدود 5 دلار در ماه هزینه خواهد داشت و شامل بازی‌های زنده روی تلفن‌های همراه و تبلت‌ها و همچنین محتوای احتمالی دیگر، از جمله رادیو، پادکست‌ها و انواع دیگر محتوای ایجاد شده توسط تیم خواهد بود.

پیش از این، این بازی ها بر روی لپ تاپ ها و تبلت ها به صورت رایگان از طریق Yahoo Sports و اپراتورهای مختلف تلفن همراه توزیع می شد، اما تمام این معاملات منقضی شد و به لیگ اجازه داد تا گزینه پخش خود را دنبال کند.

NFL از اظهار نظر در مورد TechCrunch خودداری کرد.

NFL + در کانون توجه است زیرا مردم همچنان به این فکر می کنند که آیا NFL سهامی در NFL Media یا NFL Films را در بسته بازار یکشنبه خود لحاظ می کند. آمازون و اپل رهبران NFL Media و Sunday Ticket هستند. بلیط یکشنبه سال‌هاست که با DirecTV استفاده می‌کند و پس از اتمام آن، قیمت معامله بیش از 1.5 دلار خواهد بود. بر اساس گزارش ها، میلیارد دلار خواهد بود و در محدوده 2.5 میلیارد دلار خواهد بود.

برخی حتی بر این باورند که معامله با اپل در حال حاضر حل شده است، اما این هنوز تایید نشده است. اگر Apple TV + دارای شبکه NFL، NFL.com، NFL RedZone و اکنون بالقوه NFL + بود، این یک مزیت بزرگ برای این پلتفرم خواهد بود.

NFL + قصد دارد به‌عنوان بخشی از NFL Media به‌طور مستقل عمل کند، که منابع می‌گویند داده‌های جدید NFL را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. بن فیشر از SBJ می نویسد، با این حال، از سوی دیگر، گزارش های دیگری نیز وجود دارد که نشان می دهد محصول استریم را می توان در یک بسته پخش بزرگتر جمع کرد.

علاوه بر این، The Athletic ماه گذشته اعلام کرد که NFL ممکن است به دنبال شریکی برای توزیع محتوا در NFL Media یا NFL Films باشد. اگرچه بعید است نتفلیکس هرگز ورزش های زنده را پوشش دهد، ما معتقدیم که به نفع آن خواهد بود، به خصوص که این شرکت قصد دارد یک گزینه پخش زنده برای این سرویس راه اندازی کند.

علیرغم چشم انداز هولناک استریم، هیچ چیز بهتر از NFL بینندگان را هیجان زده نمی کند و به نظر می رسد که لیگ تلاش می کند از وسواس آمریکا سوء استفاده کند.

NFL + آخرین اعلامیه یک سال برنده برای سرگرمی های ورزشی است و محصول پخش جریانی جدید می تواند به معنای نزدیک کردن رسانه های ورزشی به یکدیگر باشد. لیگ برتر بیسبال همچنین امیدوار است که در سال 2023 سرویس پخش خود را راه اندازی کند و فیفا ماه گذشته با انتشار FIFA + به رقیب استریم تبدیل شد.

جالب است که ببینیم آیا لیگ های دیگر در نتیجه پخش جریانی را می پذیرند و آیا بینندگان به سرعت در سرویس دیگری مشترک می شوند یا خیر. علاوه بر قراردادهای پخش با FOX، NBC، CBS و Amazon، NFL همچنین دارای یک شبکه NFL است که در بسیاری از بسته‌های خدمات کابلی، ماهواره‌ای و استریم گنجانده شده است. بنابراین ما باید ببینیم که آیا طرفداران مایل به پرداخت 5 دلار اضافی برای محتوایی هستند که قبلاً می توانند در جای دیگری پیدا کنند.

با شروع روز افتتاحیه مسابقات MLB و Masters، معاملات پخش جریانی برای این ورزش افزایش می یابد