دستگاه سرگرمی در خودروی «Car Thing» اسپاتیفای اکنون به صورت عمومی در دسترس است

دستگاه سرگرمی در خودروی «Car Thing» اسپاتیفای اکنون به صورت عمومی در دسترس است

سیستم سرگرمی داخل خودرو Spotify با نام عجیب “Car Thing” پس از شروع آزمایش اولیه در سال 2019 اکنون در دسترس عموم قرار گرفته است. دستگاه فعلی با قیمت 89.99 دلار – افزایش 10 دلاری نسبت به عرضه عمومی محدود آن در اکتبر. – عمدتاً برای دارندگان وسایل نقلیه ای طراحی شده است که سیستم اطلاعات سرگرمی داخلی برای دسترسی آسان به Spotify مانند CarPlay اپل یا Android Auto ندارند.

Car Thing به برنامه تلفن همراه Spotify تلفن شما متصل می شود، سپس از سیگنال تلفن همراه (یا Wi-Fi در صورت وجود) برای پخش موسیقی یا پادکست های شما از طریق سیستم صوتی خودرو استفاده می کند. خود دستگاه با USB، بلوتوث و Aux کار می کند.

این شرکت ابتدا آزمایشات خود را با Car Thing آغاز کرد تا در مورد نحوه متعهد شدن کاربران Spotify به خدمات درون خودروی خود اطلاعات بیشتری کسب کند. در طول سال ها، طراحی سخت افزاری و صنعتی دستگاه از یک آیتم کوچکتر موجود در فندک خودرو به محصولی کاربرپسندتر با دکمه بزرگ، صفحه نمایش لمسی رنگی، ویژگی های کنترل صدا و بسیاری از گزینه های مختلف اتصال و نصب تبدیل شده است. .

اعتبار تصویر: Spotify

امروزه Car Thing به کاربران امکان می دهد با سرویس Spotify تعامل داشته باشند یا با گفتن “Hey Spotify”، صفحه لمسی را لمس کنند، دیسک را بچرخانند یا از یکی از چهار دکمه از پیش تعیین شده در بالای پخش کننده استفاده کنند که می تواند شما را به هنرمندان مورد علاقه خود متصل کند. ایستگاه ها، لیست های پخش یا پادکست ها.

در طول آزمایش‌ها، Spotify دریافت که کاربران Car Thing را به تجربه قبلی رسانه‌ای داخل خودرو ترجیح می‌دهند و از این فرصت برای استفاده از دستورات صوتی Spotify برای تعامل با رسانه‌های خود لذت می‌برند. در نتیجه، این شرکت اعلام کرد که کاربران بیش از پیش شروع به گوش دادن به Spotify در ماشین خود کرده‌اند، اگرچه شرکت از به اشتراک گذاشتن هر شاخص خاصی برای نشان دادن بیشتر این نکته در صورت درخواست خودداری کرد. (این امکان وجود دارد که این پروژه حداقل تا حدودی موفقیت آمیز باشد تا Spotify بتواند پخش کننده را در دسترس عموم قرار دهد.)

زمانی که دنیل اک، مدیرعامل اسپاتیفای، طی یک تماس سه ماهه سوم اسپاتیفای گفت که هر چند ماه یکبار بیش از 2 میلیون کاربر در لیست انتظار Car Thing ثبت نام کرده اند، این شرکت دریچه ای به تقاضای مصرف کنندگان برای این محصول ارائه داد.

نسخه عمومی Car Thing مانند قبل است، اما به زودی چند به روز رسانی نرم افزاری کوچک اضافه خواهد شد. این دستگاه یک ویژگی حالت شب دریافت می کند که باعث کاهش روشنایی صفحه در هنگام عصر می شود، مشابه نحوه عملکرد برنامه های ناوبری. همچنین یک فرمان صوتی “افزودن به صف” را معرفی می کند که به شما امکان می دهد موسیقی یا پادکست را با صحبت کردن به صف خود اضافه کنید. Spotify می گوید که آنها با به روز رسانی های بعدی Car Thing منتشر خواهند شد.

اعتبار تصویر: Spotify

تا قبل از امروز، Car Thing فقط برای کاربران منتخبی در ایالات متحده که به لیست انتظار ملحق شده بودند و یک حساب Premium داشتند (طرح فردی، خانوادگی یا دانشجویی) در دسترس بود. شرط Premium باقی می ماند، اما لیست انتظار حذف می شود. با این حال، Car Thing هنوز یک محصول تنها در ایالات متحده است. (قیمت 89.99 دلاری شامل هزینه حمل و نقل است، به گفته Spotify.)

تنها تغییر دیگر در بسته بندی Car Thing است. قبلاً، جعبه صورتی اکنون سایه ای از سبز است – البته یک نسخه نعنایی بسیار بیشتر از آنچه در مارک Spotify یافت می شود، به عنوان نماد برنامه آن. تصویر جعبه همچنین رابط کاربری را در عمل نشان می دهد.

در حالی که Spotify’s Car Thing می تواند برای مشترکینی که می خواهند تجربه شنیداری Spotify خود را در ماشین بهبود بخشند مفید باشد، این دستگاه در نهایت به عنوان راهی برای Spotify برای جمع آوری داده های دست اول در مورد نحوه تعامل کاربران با Spotify در هنگام راه است. علاوه بر این، با توجه به نیاز پخش کننده به استفاده از هندزفری در حین رانندگی، به Spotify نیز امکان دسترسی به داده های صوتی کاربران را می دهد که می تواند به آنها در بهبود خدمات خود در طول زمان کمک کند.