منو سایت

رانندگان اوبر و لیفت می گویند مالیات بر سوخت “توهین به رانندگان” است

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
رانندگان اوبر و لیفت می گویند مالیات بر سوخت "توهین به رانندگان" است

بر اساس مطالعه ای که با TechCrunch به اشتراک گذاشته شده است، علیرغم اضافه شدن مالیات موقت سوخت به تعرفه های این شرکت های حمل و نقل، تقریبا نیمی از رانندگان Uber و Lyft در ایالات متحده به دلیل قیمت بالای بنزین ناشی از جنگ روسیه در اوکراین، کمتر را ترک کرده یا کمتر رانندگی کرده اند.

هری کمپبل، بنیانگذار و مدیر عامل The Rideshare Guy (RSG)، یک وبلاگ و یک پادکست که به کمک اختصاص داده شده است، می گوید: “چهل و سه درصد از رانندگان Uber و Lyft هنوز می گویند که با وجود مالیات های جدید بر سوخت، کمتر رانندگی می کنند یا کلاً منصرف می شوند.” TechCrunch گفت رانندگان rideshare پول بیشتری کسب می کنند و از اخبار صنعت به روز می مانند. این در مقایسه با 53 درصد از رانندگانی است که قبل از اعلام مالیات بر سوخت همین حرف را می زدند.

Rideshare Guy در ابتدا از رانندگان درباره احساس آنها در مورد افزایش قیمت بنزین نظرسنجی کرد و 325 پاسخ از رانندگان Uber و Lyft را بین 7 مارس و 11 مارس از طریق ایمیل و رسانه های اجتماعی جمع آوری کرد. هنگامی که هزینه های اضافی در اواسط ماه مارس اعلام شد – کارمزدی بین 0.45 تا 0.55 دلار برای هر سفر برای مشتریان Uber و 0.55 دلار برای مشتریان Lyft که مستقیماً به رانندگان مراجعه کنند – RSG نظرسنجی دیگری را بین 22 و 24 مارس ارسال کرد، این بار جمع آوری کرد. 252 پاسخ.

کمپبل گفت: “بسیاری از رانندگان می گویند که هزینه اضافی سوخت کافی نیست و ترجیح می دهند به جای پرداخت هزینه ثابت، مالیات مایل اضافی را برای افزایش مصرف سوخت در سفرهای طولانی مشاهده کنند.”

یک راننده Lyft در اورلاندو، فلوریدا، به TechCrunch گفت که 0.55 دلار هزینه اضافی در سفر “توهین به رانندگان” است.

محاسبه میانگین تعداد سفر به ازای هر راننده در روز دشوار است، اما برای در نظر گرفتن هزینه های اضافی سوخت، اگر راننده به طور متوسط ​​​​15 تعرفه در روز داشته باشد، 8.25 دلار اضافی در روز با هزینه اضافی دریافت می کند. 0.55 دلار بر اساس گزارش انجمن خودرو آمریکا، میانگین قیمت گاز در ایالات متحده در روز دوشنبه 4246 دلار است. یک سال پیش، میانگین 2859 دلار بود.

هم Uber و هم Lyft شاهد رشد سالانه درآمد از سال 2020 تا 2021 بودند که به گفته آنها هر دو تا حدودی به دلیل افزایش سفر به فرودگاه ها با افزایش سفرهای همه گیر بوده است. سفر فرودگاهی محرک خوبی برای رشد درآمد است زیرا معمولا طولانی تر است و بنابراین هزینه بیشتری دارد. با این حال، رانندگان می گویند که سفرهایی مانند این به بیش از هزینه استاندارد 0.55 دلار نیاز دارند.

راننده آنجلا رایان، که به RSG گفت که به دلیل قیمت بالای بنزین کاملاً رانندگی را متوقف کرده است، به اوبر و لیفت پیشنهاد کرد که برای سفرهای کوتاه‌تر و برای سفرهای طولانی‌تر، هزینه‌های اضافی را ارائه کنند. . به عنوان مثال، هزینه اضافی برای پیاده روی که در آن رانندگان مجبور به حمل چمدان، مواد غذایی یا چیز دیگری هستند که به وزن خودرو اضافه می کند، یا سفرهایی که نیاز به رانندگی در محله های تپه ای یا کوهستانی دارند، که بنزین بیشتری مصرف می کند.

رایان گفت: «ما واقعاً باید با افزایش قیمت بنزین و فقدان انعام جبران بیشتری کنیم، زیرا سواران هیچ ایده‌ای در مورد هزینه‌های اضافی که از خط پایانی ما نیز حاصل می‌شود، ندارند. تا زمانی که کمک بهتری ارائه نشود یا قیمت ها کاهش پیدا نکند، رانندگی نمی کنم. فقط درآمد نیست، الان منفی است.»

در حالی که اوبر و لیفت جریان‌های درآمد خود را متنوع کرده‌اند، با تمرکز فزاینده اوبر بر حمل‌ونقل و تحویل، و اجرای موفقیت‌آمیز برنامه‌های اشتراک‌گذاری دوچرخه در سراسر کشور، هر دو شرکت عمدتاً رشد درآمد مربوطه خود را به سال سفر نسبت می‌دهند، که به معنای حفظ رانندگان در رتبه اول است. اولویت.

این چیزی است که اوبر درک می کند، حتی اگر در گذشته برای شرکت هزینه داشته باشد. آوریل گذشته، اوبر یک بسته محرک 250 میلیون دلاری را منتشر کرد تا رانندگان را تشویق کند تا پس از شیوع بیماری همه‌گیر، رانندگان را به صورت دسته جمعی به برنامه بازگردانند.

اوبر سال 2021 را با رشد درآمد قوی و سودآوری تعدیل شده بالاتر به پایان رساند

زمانی که Lyft درآمد سال 2021 خود را در اوایل فوریه گزارش داد، مدیر عامل شرکت لوگان گرین گفت که این شرکت در سه ماهه چهارم بهبودی راننده را حفظ کرده است و رانندگان فعال به اوج جدیدی در بیماری همه گیر رسیده اند که انتظار می رود شرکت علی رغم نوع Omicron حفظ کند. این ظاهرا قبل از افزایش قیمت بنزین بود، اگرچه Lyft به TechCrunch گفت که در ماه مارس نسبت به ژانویه کاهشی در تعداد رانندگان روی پلت فرم یا ساعات رانندگی آنها مشاهده نکرده است. اوبر به موقع به این انتشار پاسخ نداد.

نتایج مطالعه نشان می دهد که هزینه های اضافی حداقل توسط برخی از رانندگان بازپرداخت شده است. قبل از پرداخت هزینه های اضافی، 36 درصد از رانندگان گفتند که به همان میزان رانندگی کرده اند، در حالی که پس از پرداخت هزینه های اضافی، این تعداد به 43 درصد افزایش یافت. پس از هزینه های اضافی، 30 درصد و 13 درصد به ترتیب گفتند که کمتر رانندگی می کنند یا به دلیل قیمت بنزین منصرف شده اند، در حالی که قبلا 38 درصد و 15 درصد بود.

کمپبل گفت: “ما می بینیم که رانندگان Uber به طور کلی کمی از هزینه های اضافی نسبت به رانندگان Lyft خوشحال بودند، که جالب است زیرا هزینه های اضافی قابل مقایسه بود و Lyft همچنین گزینه های بازپرداخت اضافی را هنگام خرید بنزین برای این رانندگان اضافه کرد.” با استفاده از کارت بدهی Lyft، “Campbell گفت. با اشاره به ابتکار Lyft برای اعطای 4 تا 5 درصد افزایش نقدینگی به رانندگان آمریکایی با کارت بدهی مستقیم Lyft تا 30 ژوئن.

با این حال، به طور کلی، رانندگان از این هزینه اضافی راضی به نظر نمی‌رسند. این نظرسنجی نشان داد که 39٪ از رانندگان Uber و 42٪ از رانندگان Lyft گفتند که از مالیات بر سوخت ناراضی هستند. تنها 28 درصد از رانندگان از مالیات سوخت اوبر و 21 درصد از لیفت راضی بودند. حدود یک سوم رانندگان Uber و Lyft بی طرفانه به این سوال پاسخ دادند.

بسیاری از رانندگان پرسیدند که چه چیزی اینقدر طول کشید – چرا Uber (و سپس Lyft) ارتباطات خود را کاهش داد و سپس اجرای آن را کاهش داد، در حالی که مشکل برای هفته ها بیداد کرده بود؟ گفت کمپبل. “برخی دیگر گفتند که مالیات بر سوخت اضافی برای ایجاد تفاوت کافی نیست – برخی گفتند که تورم سریعتر از آنچه مالیات سوخت پوشش می دهد افزایش می یابد، برخی دیگر گفتند که افزایش گاز در شهرهایشان را پوشش نمی دهد.

کریستوفر پاتریک گفت عادات رانندگی خود را تغییر نداده است، اما انتظار کاهش قیمت سوخت را نداشت. اگرچه او معتقد است که Uber و Lyft باید این هزینه اضافی را دو هفته زودتر اضافه می‌کردند، اما او می‌گوید که این گامی در جهت شناخت هزینه‌های رو به رشد انجام تجارت برای رانندگان است.

“کاهش [Uber/Lyft’s] پاتریک گفت: «آن را به عنوان یک TNC در نظر بگیرید یا جبران خسارت در هر مایل/زمان را افزایش دهید، الزامات بلندمدتی برای حفظ رانندگان در دسترس در این زمان‌های تورم بالا هستند.