منو سایت

سه بهترین نتیجه از جلسه Nuro در TC Sessions: Mobility

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
تصاویر پس زمینه از جولای 1401

جیاجون ژو، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت ربات‌های خودمختار Nuro، روز چهارشنبه در جریان TC Sessions: Mobility به TechCrunch روی صحنه پیوست تا درباره اینکه چگونه هدف استارت‌آپ انقلابی کردن تحویل مستقل تجاری است، بحث کند.

این شرکت بیشتر به خاطر وسایل نقلیه خودران خود که در جاده ها حرکت می کنند، نه در پیاده روها، شناخته شده است و به طور خاص برای حمل پیتزا و بسته بندی طراحی شده اند، نه افراد. Nuro اخیراً از نسل سوم ربات تحویل الکتریکی خود به نام Nuro رونمایی کرد که در حال ساخت یک مرکز تولید جدید 40 میلیون دلاری و یک مسیر آزمایشی بسته در جنوب نوادا است.

Nuro که از زمان آغاز به کار خود در سال 2016 بیش از 2.13 میلیارد دلار جمع آوری کرده است، تعدادی از شرکای تجاری مانند Domino’s، Kroger، FedEx و 7 Eleven را مسدود کرده است و در چندین کشور در حال فعالیت و آزمایش است.

ویرایشگر TechCrunch مت برنز با جو در مورد مسیر تجاری سازی Nuro، فرصت ها و چالش های تحویل AV، و اینکه صنعت و Nuro در حال حرکت هستند، صحبت کرد.

در اینجا سه ​​یافته کلیدی از بحث آنها آورده شده است.

جو اشاره می کند که LA ممکن است بازار بعدی Nuro باشد

به گفته جو، Nuro در حال حاضر در کالیفرنیا، آریزونا و تگزاس با تمرکز بر هیوستون و منطقه خلیج سانفرانسیسکو به عنوان بازارهای اصلی شرکت مشغول به کار و آزمایش است. جو در پاسخ به این سوال که بعد از آن استارت آپ کدام بازارها را هدف قرار می دهد، گفت Nuro می تواند به زودی آن را اعلام کند، اما چیزی به ما می گوید که لس آنجلس ممکن است نزدیک ترین هدف باشد.

جو چهارشنبه گفت: “ما اخیراً اعلام کردیم که در لس آنجلس نیز در حال جمع آوری داده ها و نقشه برداری هستیم.” تمرکز ما در حال حاضر فقط این است که سعی کنیم خدمات را واقعاً، واقعاً خوب کنیم و مشتریان خود را در بازارهای موجود خوشحال و فوق العاده هیجان زده کنیم.»

Nuro اعلام کرد که نقشه برداری را در ماه آوریل در لس آنجلس آغاز کرده است و در یک نشریه Medium گفت که این شرکت به زودی آزمایش خودروهای خودران را در منطقه با استفاده از ناوگان تویوتا پریوس خود آغاز خواهد کرد.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد: طی چند ماه آینده، Angelenos می تواند انتظار داشته باشد که وسایل نقلیه Nuro را در جاده های عمومی ببیند، و اواخر امسال ما آزمایش رانندگی خودران را در محله های خاصی در شهرستان لس آنجلس آغاز خواهیم کرد. تا زمانی که به طور کامل در لس آنجلس قرار نگیریم، وسایل نقلیه نورو، که ساکنان می توانند ببینند، اساس خدمات تحویل مستقل ما را تشکیل می دهند.

به ایده Nuro به عنوان یک شرکت تحویل نگیرید

جو گفت: «نورو واقعاً یک شرکت روباتیک است. ما نورو را یک شرکت تامین کننده یا یک شرکت خودروهای خودران نمی بینیم. ماموریت ما بهبود زندگی روزمره از طریق روباتیک است.

زمانی که دیو فرگوسن، رئیس و یکی از بنیانگذاران نورو، و جو، نورو را تأسیس کردند، او متقاعد شد که طی 20 سال آینده، ربات ها در همه جا حضور خواهند داشت و به مردم کمک می کنند تا زندگی بهتری داشته باشند. انتخاب تمرکز بر تحویل، چندان به این احساس که تحویل مهم ترین مسیر است، مربوط نمی شد، بلکه بیشتر به این بستگی داشت که یکی از اولین ها باشد.

جو گفت: «ما به تمام این عمودهای مختلف نگاه کردیم و فکر کردیم که کدام یک بیشترین تأثیر را روی بسیاری از مردم خواهد داشت؟» “ما این تجربه و شایستگی منحصر به فرد را داریم که می توانیم چیزی بسازیم که به طور بالقوه بهتر از سایر شرکت ها باشد. کدام محصول می تواند این تاثیر را در یک زمان معقول داشته باشد، نه در 10 سال، بلکه چیزی که بتوانیم در یک زمان معقول ببینیم و استفاده کنیم؟

در حال حاضر، فرصت بازار برای حمل و نقل کالا از طریق خرده فروشی های مختلف به Nuro اجازه می دهد تا یک تجارت واقعی باشد، نه فقط یک آزمایش علمی. جو گفت آمریکایی ها سالانه 100 میلیارد سفر برای خرید و انجام سفارشات انجام می دهند. اتوماسیون، که به طور بالقوه می تواند در زمان زیادی برای بسیاری از افراد صرفه جویی کند. اما نورو راه های دیگری برای صرفه جویی در وقت مردم را رد نکرده است – جو گفت که او به ویژه به روبات های خانگی علاقه مند است.

او گفت: “من واقعاً می خواهم یک ربات در آینده لباس های من را تا کند.”

مزایای همکاری با تولید کنندگان ربات OEM خودرو

Nuro با BYD آمریکای شمالی برای آخرین نسل ربات تحویل خود شریک شده است و ژو گفت که برای تولید طراحی شده است.

جو گفت: “ما معتقدیم این اولین وسیله نقلیه با کیفیت خودرویی است که به تولید انبوه می رسد.” «بر اساس تمام بازخوردها و اطلاعاتی که آموخته ایم، فضای بار بسیار بیشتری دارد [from previous iterations]”

از آنجایی که Nuro برای سرعت بخشیدن به فناوری خودران خود تلاش می کند، توانایی تولید وسایل نقلیه با حمایت یک خودروساز بزرگ برای افزایش مقیاس و کسب سود بسیار مهم است.

مزیت دیگر قابلیت گنجاندن ویژگی های ایمنی و سرعت خودرو است. Nuro می تواند تا 45 مایل در ساعت رانندگی کند که به آن پوشش جغرافیایی زیادی می دهد، اما نیازی به رانندگی در بزرگراه را از بین می برد. همچنین دارای ویژگی های ایمنی مانند کیسه هوا در جلوی خودرو است، نه در داخل، بنابراین می تواند از کاربران آسیب پذیر جاده مانند عابران پیاده و دوچرخه سواران محافظت کند. جو گفت که Nuro دارای گرمایش و سرمایش فعال است، بنابراین می تواند پیتزای داغ و آبجوی سرد را همزمان تحویل دهد.

جلسات TC: Mobility 2022