منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • شرکت تجارت اجتماعی هند DealShare 45 میلیون دلار از سازمان سرمایه گذاری ابوظبی جمع آوری کرده است

شرکت تجارت اجتماعی هند DealShare 45 میلیون دلار از سازمان سرمایه گذاری ابوظبی جمع آوری کرده است

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
شرکت تجارت اجتماعی هند DealShare 45 میلیون دلار از سازمان سرمایه گذاری ابوظبی جمع آوری کرده است


این دو روز پنجشنبه گفتند که اداره سرمایه گذاری ابوظبی از استارتاپ تجارت اجتماعی DealShare هند حمایت می کند و به فهرست سرمایه گذارانی ملحق می شود که در بازار تجارت الکترونیک هند در حال رشد سریع دو برابر شده اند.

یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به صندوق سرمایه گذاری دولتی عربستان سعودی در حال سرمایه گذاری 45 میلیون دلاری در DealShare است و دور جدید سرمایه گذاری سری E برای استارت آپ مستقر در جیپور را به 210 میلیون دلار افزایش می دهد. دایره ای که TechCrunch برای اولین بار در اواخر اکتبر اعلام کرد، ارزش DealShare را 1.7 میلیارد دلار ارزیابی کرد و افزایش مداوم آن را به 393 میلیون دلار افزایش داد.

DealShare، که Tiger Global و Alpha Wave Global را در میان سرمایه‌گذاران خود فهرست می‌کند، یک استارت‌آپ به اصطلاح تجارت اجتماعی را راه‌اندازی می‌کند که در بیش از 100 شهر و شهر هندی به مشتریان خدمات ارائه می‌دهد که آمازون و Flipkart مانند آن کمتر یا اصلاً ورود نکرده‌اند.

راجات شیخار، یکی از بنیانگذاران و مدیر تولید این استارت آپ، در مصاحبه ای با تک کرانچ گفت: برای دستیابی به توده ها، DealShare عناصر خرید را بازی و اجتماعی می کند. او گفت که این استراتژی ها شامل تشویق مشتریان به خرید گروهی و دعوت از دوستانشان و همچنین “مذاکره” قیمت ها است.

او گفت: «ما سطح بسیار بالایی از تعهد را به این پلتفرم ارائه می‌کنیم، زیرا به مشتریانی خدمات می‌دهیم که آنقدرها از فناوری آگاه نیستند و در گذشته خرید آنلاین انجام نداده‌اند.

او اضافه کرد که DealShare با تشویق مشتریان به جذب دوستان خود به این پلتفرم، هزینه های جذب مشتری و اجرای سفارشات خود را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. در این پلتفرم، مشتریان همچنین با سیستم درباره قیمت‌ها مذاکره می‌کنند و رفتاری را که در فروشگاه‌های فیزیکی معمول است، بازتولید می‌کنند.

او گفت که این استارت آپ همچنین با برندهای محلی کار می کند و همچنین اکوسیستم خود را از برچسب های خصوصی خود مدیریت می کند تا پیشنهادات خود را در دسترس مشتریان قرار دهد.

ما در تلاش هستیم تا با توسعه محصولات نوآورانه و راه حل های فناوری، خرید آنلاین را برای کاربران بهارات با خدمات و تجربه بی نظیر دموکراتیک کنیم. وینیت رائو، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل DealShare، گفت: این امر با ایجاد تیم های ما در سراسر کشور و استخدام استعدادهای جدید فناوری در همه سطوح پشتیبانی می شود.

دومین بازار بزرگ اینترنتی در جهان در خطر است، جایی که تجارت الکترونیک تقریباً هیچ تأثیری بر خرده فروشی کلی نداشته است.

تحلیلگران Sanford C. Bernstein در سال گذشته گفتند که انتظار می رود بازار تجارت اجتماعی به تنهایی تا سال 2025 به 20 میلیارد دلار برسد، که در سال گذشته حدود 1 میلیارد دلار به 1.5 میلیارد دلار افزایش یافته است. تجارت اجتماعی این پتانسیل را دارد که بیش از 40 میلیون کارآفرین کوچک را در سراسر هند فعال کند. مشتریان در گزارشی گفتند که امروزه 85 درصد از فروشندگانی که از تجارت اجتماعی استفاده می کنند، خرده فروشان کوچک و آفلاین هستند که از کانال های اجتماعی برای باز کردن فرصت های جدید برای رشد استفاده می کنند.

DealShare سفر خود را از روزی شروع کرد که والمارت Flipkart را تصاحب کرد. این استارت آپ به عنوان یک پلتفرم تجارت الکترونیک در واتس اپ شروع به کار کرد، جایی که صدها محصول را به مصرف کنندگان ارائه می دهد.

«اکوسیستم تجارت الکترونیک هند به سرعت در حال رشد است و DealShare با بخش کم خدمات و رو به رشد سروکار دارد. حمد شاهوان آل دهری، مدیر عامل بخش سرمایه گذاری خصوصی ADIA گفت: این سرمایه گذاری با رویکرد ما برای حمایت از مشاغل نوآور با مدل های کسب و کار متمایز که استراتژی های رشد آنها را اجرا می کنند، مطابقت دارد.