
Slope که به کسب و کارها راه آسانی برای ارائه خدمات برای خرید در حال حاضر ارائه می دهد و بعداً هزینه خدمات را پرداخت می کند، شش ماه پرمشغله داشت. این یک تعجب بزرگ نیست، با توجه به اینکه حجم خرید در بازار در حال حاضر، بعداً در سال 2021 16 میلیارد دلار برآورد شد و آماده است تا سال 2029 تقریباً شش برابر شود.
فناوری API آن میتواند کسبوکارها را برای BNPL در چند ثانیه تأیید کند تا بتوانند مشارکتهای خود را ارائه دهند. هنگام پرداخت، مشتریان شرایط پرداخت را انتخاب می کنند که برای آنها مناسب است. Slope وام، استقراض و جمع آوری بدهی را مدیریت می کند و پس از ارسال محصول یا خدمات، کسب و کار را بازپرداخت می کند.
پس از دور اولیه 8 میلیون دلاری اعلام شده در نوامبر گذشته، بنیانگذاران شرکت آلیس دنگ و لارنس موراتا می گویند بزرگترین اتفاقی که افتاده رشد است. دن به TechCrunch گفت: در طول آن دوره شش ماهه، آنها شاهد رشد 121 درصدی در ماه در طول ماه بودند و مشتریان شرکتی کافی برای رشد بیش از 20 برابر در سه ماهه ثبت کردند، در حالی که لیست انتظار آن به صورت هفتگی افزایش می یافت.
“ما از یک محصول با حداقل کارایی به سمت افزایش شرکای شرکتی حرکت کرده ایم، بنابراین می خواهیم افزایش زیادی در استخدام ایجاد کنیم، کاری که قبلا انجام نداده ایم، بنابراین می توانیم چیزهایی بسازیم تا مشتریان بیشتری بتوانند به آنها دسترسی پیدا کنند. دخیل است.” او افزود.

فرآیند شیب. اعتبار تصویر: شیب
اکنون برای بیش از 2500 کسب و کار در ایالات متحده و مکزیک بودجه تامین می کند و شرکای تجاری B2B شامل PlastiQ، Frubana، Meru.com، Blue Pallet و Go4U هستند. آنها می گویند که مشتریان شاهد افزایش میانگین سفارشات 168 درصدی هستند، تقریباً سه برابر اندازه سبد. شیب حدود 26 درصد از کل ارزش ناخالص کالاهای موجود در بازار را به خود اختصاص می دهد، که دان آن را “اعداد بسیار امیدوارکننده” و “نقطه عطف” نامید، بنابراین ما می خواهیم خود را برای مقیاس بندی آماده کنیم.
آنها همچنان شاهد بادهای جانبی همه گیر جهانی در تجارت تغییر مسیر پرداخت های آنلاین هستند و مشتریان آنها در پرداخت با این روش راحت تر می شوند. یکی از زمینههایی که موراتا میگوید Slope با سایر ارائهدهندگان مالی متفاوت است، تمرکز آن بر روی یک رویکرد توسعهدهنده است، جایی که دیگران رویکردی مالیمحور دارند و «ادغام و اعتبار گرفتن در نتیجه آن بسیار بد است». .
از همان ابتدا، آنها گفتند که Slope فرآیندی را می خواهد که در آن شرکت ها مجبور نباشند یک فرم 20 سوالی را پر کنند یا چند روز منتظر بمانند تا برای خرید تأیید شوند و بعداً پرداخت کنند. در عوض، فرآیند تصاحب کاملاً خودکار است و چند ثانیه طول میکشد، در حالی که یکپارچهسازی فناوری چند دقیقه در مقابل ماهها طول میکشد.
علاوه بر رشد، این شرکت امروز دور جدیدی از بودجه، 24 میلیون دلار سرمایه در سری A، با همکاری Union Square Ventures و Monashees، با حضور Tiger Global Management، Global Founders Capital و گروهی از بنیانگذاران و مدیران عامل شرکت، اعلام کرد. از جمله Dropbox، DoorDash، Opendoor، Plaid، Rappi، Deel، Brex، Faire، Affirm، Adyen و Checkout.com. سرمایه گذاری جدید مجموعاً 32 میلیون دلار بودجه به شرکت می دهد.
همانطور که گفته شد، Slope قصد دارد بیشتر بودجه جدید را برای استخدام و مقیاس بندی استفاده کند. او در حال حاضر یک تیم کوچک 8 نفره دارد و قصد دارد در پنج ماه آینده آن را به 30 نفر برساند.

آشیش جین، مدیر مالی شرکت Slope. اعتبار تصویر: شیب
یکی از کارمندان جدیدی که در حال حاضر مشغول به کار است، آشیش جین است که به عنوان مدیر ارشد مالی وارد کار شده است. قبل از آن، جین اخیراً معاون ارشد C2FO بود که بر بازار سرمایه، محصولات کارت و توسعه شرکت نظارت داشت. او همچنین رئیس بازار سرمایه در SoFi بود و کار خود را در دویچه بانک در سال 2003 آغاز کرد.
یکی از دلایلی که جین را به این شرکت جذب کرد این بود که بنیانگذاران نسبتاً سریع خود را با بازار محصول وفق دادند و طی بررسی های لازم، بسیاری از بازارهایی که با آنها صحبت کرد از محصول “خوشحال و خوشحال” بودند.
جین افزود: از آنجایی که بازار B2B سریعتر از بازار B2C رشد می کند – تا سال 2023 به 2 تریلیون دلار خواهد رسید و B2C به 1.2 تریلیون دلار خواهد رسید، داده های زیادی برای تجزیه و تحلیل وجود دارد. “قاب و طبقه همکف آنجا هستند و آنها برای ایجاد فرهنگ و استعداد بزرگ هیجان زده هستند. ما در مورد B2B با خرید اکنون تصمیم می گیریم، بعداً برای محصولی که فناوری های نوظهور را به بازار می آورد و به سرمایه برای رشد دسترسی پیدا می کنیم، هزینه می پردازیم. به طور کلی، ما در درجه اول و مهمتر از همه در حال ساخت فناوری برای مشتریان هستیم که به دسترسی دموکراتیک به اقتصاد دیجیتال کمک می کند.
ربکا کادن، شریک مدیریت اتحادیه اسکوئر ونچرز، درباره این سرمایهگذاری گفت: «ما شاهد تحول عظیمی در تجارت آنلاین، بهویژه در دوران کووید بودهایم، بنابراین باید زیرساختهای اساسی وجود داشته باشد. “ما معتقد بودیم که این در رده B2B وجود ندارد. به علاوه، Slope از رشد در دو سطح سود می برد – با افزایش مشتریان، با آنها افزایش می یابد و در طول مسیر مشتریان جدیدی به دست می آورد. محصول Slope سریعتر و آسانتر اجرا می شود، که مزیت این دسته است و نرخ رشد نشان دهنده آن است.