
فیس بوک امروز اعلام کرد که ویژگی های جدیدی را برای کمک به مدیران گروه فیس بوک برای حفظ ایمنی جوامع خود، مدیریت تعاملات و کاهش اطلاعات نادرست معرفی می کند. به ویژه، این شرکت گزینه ای را برای مدیران اضافه کرده است که به طور خودکار پست های دریافتی را که توسط تأیید کنندگان شخص ثالث حاوی اطلاعات نادرست شناسایی می شوند، رد کنند. فیس بوک می گوید ابزار جدید به مدیران کمک می کند تا از انتشار اطلاعات نادرست در گروه خود جلوگیری کنند.
این شرکت همچنین در حال گسترش ویژگی “بی صدا” خود و به روز رسانی آن به “وقفه” است تا مدیران بتوانند به طور موقت شرکت کنندگان را از ارسال پست، نظر دادن، واکنش، شرکت در چت های گروهی و موارد دیگر منع کنند. ویژگی جدید طراحی شده است تا مدیریت تعاملات در گروه های خود را برای مدیران آسان تر کند و شرکت کنندگان بد را محدود کند.

اعتبار تصویر: هدف
علاوه بر این، اکنون مدیران میتوانند بهطور خودکار درخواستهای عضو را بر اساس معیارهای خاصی که تعیین میکنند، تأیید یا رد کنند، مانند اینکه آیا به سؤالات اعضا پاسخ دادهاند یا خیر. صفحه “مقام اصلی” گروه نیز به روز شده است تا شامل بخش بررسی دسکتاپ باشد تا بررسی سریع مواردی که نیاز به توجه دارند را برای مدیران آسان تر کند. اطلاعات انبوه جدیدی در دستگاه های تلفن همراه وجود دارد تا به مدیران کمک کند تا رشد و تعهد گروه های خود را درک کنند.
فیس بوک همچنین ابزارهای جدیدی را برای کمک به مدیرانی که می خواهند گروه های خود را گسترش دهند و افراد مناسب برای پیوستن به جوامع خود بیابند، معرفی می کند.
این شرکت گزینه ای را برای مدیران برای ارسال دعوت نامه ایمیلی برای دعوت از افراد برای پیوستن به گروه خود اضافه کرده است. کدهای QR نیز اضافه شدهاند که مدیران میتوانند آنها را بهصورت آفلاین دانلود و به اشتراک بگذارند. وقتی شخصی کد QR را اسکن میکند، به صفحه «درباره» گروه هدایت میشود، جایی که میتواند بپیوندد یا درخواست عضویت کند.
تغییرات جدید برای همه کاربران در سراسر جهان معرفی شده است.

اعتبار تصویر: هدف
اطلاعیه امروز زمانی منتشر شد که گروههای فیسبوک در چند سال گذشته در مورد استفاده روزافزون از آنها توسط کسانی که میخواهند محتوای مضر و اطلاعات نادرست منتشر کنند، تیتر خبرها شدهاند. گروههای فیسبوک، به دلیل ماهیت اغلب خصوصیشان، به بستری برای تولید طیف وسیعی از محتوای خطرناک، از جمله اطلاعات غلط بهداشتی، جنبشهای ضدعلمی و تئوریهای توطئه تبدیل شدهاند. ویژگیهای جدیدی که امروز اعلام شدهاند، بر مقابله با برخی از این مسائل و دادن کنترل بیشتر به مدیران بر جوامع خود تمرکز دارند، اما در نبرد با اطلاعات نادرست آنلاین، سالها دیر وارد میشوند.
این اولین باری نیست که فیس بوک به مدیران کنترل بیشتری بر گروه های خود می دهد.
ژوئن گذشته، این شرکت مجموعه جدیدی از ابزارهای طراحی شده برای کمک به مدیران گروه فیس بوک را برای مدیریت بهتر جوامع آنلاین خود معرفی کرد. در میان ابزارهای جالبتر، ویژگی مبتنی بر ماشین بود که به مدیران از مکالمات ناسالم احتمالی که در گروه آنها انجام میشود هشدار میدهد. یکی دیگر از ویژگیها به مدیران این امکان را میدهد تا با محدود کردن تعداد دفعاتی که اعضای گروه میتوانند پست بگذارند، سرعت یک مکالمه داغ را کاهش دهند. در آن زمان، فیس بوک اعلام کرد که “ده ها میلیون” گروه دارد که توسط بیش از 70 میلیون مدیر و ناظر فعال در سراسر جهان اداره می شود.
فیسبوک در کنار تلاش برای اطمینان از اینکه مدیران ابزارهای مورد نیاز برای مدیریت گروههای خود را دارند، بر بهبود کلی محصول گروههای خود نیز تمرکز دارد. در نشست اجتماعی فیس بوک خود در ماه نوامبر، این غول رسانه های اجتماعی مجموعه ای از به روز رسانی ها را برای گروه های فیس بوک، از جمله ابزارهایی که برای کمک به مدیران برای توسعه بهتر فرهنگ گروه طراحی شده اند، و همچنین چندین مورد جدید مانند زیر گروه ها و زیرگروه های پولی بر اساس اشتراک، واقعی اعلام کرد. – زمان چت برای مدیران، پشتیبانی از جمع آوری کمک های مالی در جامعه و غیره. این شرکت گفت که تغییرات در انتظار نحوه ایفای نقش Groups در برنامه های آتی متا برای “metaverse” است که در حال ساخت است.