منو سایت

  • خانه
  • اخبار استارتاپ
  • لینکتری می گوید تنها 12 درصد از سازندگان تمام وقت بیش از 50000 دلار در سال درآمد دارند.

لینکتری می گوید تنها 12 درصد از سازندگان تمام وقت بیش از 50000 دلار در سال درآمد دارند.

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
تصاویر پس زمینه از جولای 1401

اگرچه اقتصاد سازندگان به سرعت در حال رشد و تغییر است، تحقیقات زیادی در مورد فضا وجود ندارد، که درک آنچه در پشت نور حلقه می گذرد را برای سهامداران دشوار می کند. بنابراین Linktree، اسب شاخدار با ارتباط با بیو، امروز گزارشی حاوی یافته‌های یک نظرسنجی از ۹۵۰۰ سازنده منتشر کرد که به برجسته کردن برخی از روندهای کلی در مورد چگونگی تلاش سازندگان برای انجام این کار در رسانه‌های اجتماعی کمک می‌کند.

تبدیل شدن به یک خالق آسان‌تر از همیشه است – طبق آمار Linktree، بیش از 200 میلیون نفر را می‌توان به عنوان خالق طبقه‌بندی کرد، که این شرکت به عنوان هر کسی که از نفوذ و خلاقیت خود برای کسب درآمد از مخاطبان خود استفاده می‌کند، صرف نظر از پلتفرم‌هایی که استفاده می‌کنند، تعریف می‌کند. اما این نظرسنجی نشان داد که 39 درصد از سازندگان – صرف نظر از سطح درآمدشان – گفته اند که باید گام های ثابتی برای کاهش استرس بردارند. در واقع، 13 درصد از سازندگان تمام وقت می گویند که به شدت استرس دارند.

تصاویر پس زمینه از جولای 1401

اعتبار تصویر: لینک تری

این تنش منطقی است. سازندگان فقط با لباس های زیبا در اینستاگرام ژست نمی گیرند و در TikTok رقص های احمقانه انجام نمی دهند. آن‌ها کسب‌وکارهای کوچکی را اداره می‌کنند که اغلب از آن‌ها می‌خواهند در هر زمانی از روز «درگیر» شوند، با جریان ثابتی از نظرات اینستاگرام، ایمیل‌های مشتریان و احتمالاً صورت‌حساب‌های عقب‌افتاده سروکار دارند، همانطور که هر کسی که تا به حال به‌عنوان فریلنسر کار کرده است، می‌داند که پرداخت در زمان یک تصادف است این فقط انتشار ویدئو نیست – فیلمنامه نویسی، فیلمبرداری، تدوین، بازاریابی، حسابداری و هر چیز دیگری که تجارت به آن نیاز دارد.

لینکتری گفت، اما یکی از افشاگری های تکان دهنده این گزارش این است که سازندگان پول روی میز می گذارند. تنها 12 درصد از سازندگان تمام وقت بیش از 50000 دلار در سال درآمد دارند، در حالی که 46 درصد از سازندگان تمام وقت کمتر از 1000 دلار در سال درآمد دارند (… که این سؤال را ایجاد می کند که افرادی که سالانه 1000 دلار درآمد دارند چه کسانی هستند. کار تمام وقت آیا تعداد آماتورها، بازنشستگان و افراد تأثیرگذار بیشتر از آن چیزی است که فکر می کنید؟). Linktree همچنین دریافت که هیچ ارتباط مستقیمی بین زمان صرف شده برای تولید محتوا و درآمد سالانه وجود ندارد. 32 درصد از سازندگانی که تا 10000 دلار در سال درآمد دارند بیش از ده ساعت در هفته را صرف تولید محتوا می کنند، در حالی که 52 درصد از سازندگانی که بین 50000 تا 100000 دلار درآمد دارند کمتر از ده ساعت در هفته را صرف ایجاد محتوای جدید می کنند.

Linktree تخمین می زند که 66٪ از سازندگان فعالیت های آنلاین را به عنوان یک کار جانبی می بینند، در حالی که 36٪ از سازندگان محتوا را فقط در یک سال یا کمتر تولید می کنند. از بین سازندگانی که Linktree آنها را به عنوان “مبتدی” طبقه بندی می کند، تنها 6 درصد بیش از 10000 دلار درآمد داشته اند. 35 درصد درآمد کسب کرده اند اما به اندازه کافی درآمد ندارند تا بتوانند امرار معاش کنند، در حالی که 59 درصد هنوز آن را به دست نیاورده اند.

تصاویر پس زمینه از جولای 1401

اعتبار تصویر: لینک تری

گزارش قبلی در مورد اقتصاد سازندگان توسط Influencer Marketing Hub و Neoreach نشان داد که معاملات علامت تجاری منبع اصلی درآمد برای سازندگان است. اما Linktree می گوید که این درست نیست. به گفته Linktree، 70 درصد از سازندگان کمتر از 10 درصد از کل درآمد خود را از مشارکت برند به دست می آورند، که نشان می دهد معاملات برند نه منبع درآمد قابل اعتماد هستند و نه ثابت. علاوه بر این، 12٪ از سازندگان برای همکاری با یک نام تجاری کمتر از 100 دلار درآمد کسب می کنند (لطفا بیشتر از این هزینه کنید!).

شاید این بدان معناست که سازندگان از درآمد تبلیغات YouTube، عضویت Patreon، فروش کالا، سرمایه سازندگان و موارد دیگر درآمد کسب می کنند. علاوه بر این، شایان ذکر است که این مطالعه یک برند خاص از افراد با نفوذ نیست. این نظرسنجی از 9500 کاربر Linktree در فضای سازنده است. بنابراین در حالی که Instagrammer برای دستور العمل ها می تواند با شرکت نودل بدون گلوتن مورد علاقه شما شریک شود، YouTuber می تواند به پول خوب و خوب AdSense پایبند باشد.

اریک جکس، مدیر ارشد استراتژیک Collab, Inc. که با Linktree در این مطالعه شریک بود، گفت: “68٪ از سازندگان پاره وقت کمتر از 1K درآمد دارند.” «این مطالعه حیاتی نشان می‌دهد که خالق بودن چقدر می‌تواند دشوار باشد و یافتن شرکا، پلتفرم‌ها و خدماتی که فرصت‌های درآمدی را ساده می‌کنند برای سازندگان چقدر مهم است.

بر اساس این یافته‌ها، Linktree توصیه می‌کند که سازندگان جایگاه خاصی را بیابند، با استناد به این که 37 درصد از سازندگان طاقچه برنده همکاری برند شده‌اند، در مقایسه با 26 درصد از سازندگان عمومی‌تر. به هر حال، رقابت در «آشپزی» بیشتر از «هک های پخته شده برای وگان ها» است که متأسفانه به سویا حساسیت دارند و بنابراین نمی توانند توفو یا تمپه یا نیش مرغ یخ زده بخورند.

در نهایت، این مطالعه نشان داد که داشتن یک مخاطب بسیار درگیر و کوچکتر به سازندگان کمک می کند تا درآمد بیشتری نسبت به یک مخاطب بزرگ و کم درگیر داشته باشند. این منطقی است، زیرا بسیاری از برندها به شرکای تأثیرگذار بالقوه نیاز دارند تا اطلاعاتی را در مورد میزان درگیری مخاطبان به اشتراک بگذارند، نه فقط تعداد فالوورهایشان.

این داده‌های جدید به ما کمک می‌کنند تا وسعت اقتصاد سازندگان و مشکلاتی که شرکت‌کنندگان در آن با آن روبرو هستند را بهتر درک کنیم. اما، البته، هیچ راهنمای سازنده ای برای همه جهانی نیست – آیا شما به VTuber و جوکر در TikTok توصیه مشابهی می کنید؟

هزینه یک ملک “اتصال در بیو” چقدر است؟ برآورد جدید Linktree می گوید 1.3 میلیارد دلار

هر استارتاپی با اقتصاد خلاق برای سازندگان طراحی نشده است