منو سایت

لیوان بعدی کلکته چای شامل طعم تامین مالی پرخطر است

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
تصاویر پس زمینه از جولای 1401

توسط برادران تأسیس شد آنی و آیان سانیل، کلکته چای می خواهد “مکانی برای درست کردن چای خوب” در ایالات متحده باشد. این یک بازار بزرگ است. برادران سانیال تخمین می زنند که بازار چای ملی 12.7 میلیارد دلار در سال است.

برای تعقیب او، این دو به TechCrunch گفتند که کلکته در شرف آغاز فصل جدیدی در تجارت خود است: پس از گذراندن سال‌ها برای کسب درآمد از تجارت نمایندگی‌شان، کلکته چای برای اولین بار سرمایه خارجی را جذب می‌کند.

این استارت‌آپ اخیراً یک میلیون دلار از سرمایه‌گذاران از جمله بنیانگذاران Boba Guys، اندرو چاو و بین چن، شریک 500 استارت‌آپ، پل سینگ، مدیرعامل برندهای شارما، نیک شارما، مدیرعامل Immi Eats، کوین لی و بنیان‌گذاران Vice Media، سروش، جمع‌آوری کرده است. .

راه های ساده تری برای ایجاد یک کسب و کار نسبت به شکستن یک فنجان چای ماسالا هندی وجود دارد. این نوشیدنی بسیار شخصی است: هیچ دو خانه ای یک لیوان سرو نمی کنند و هرکسی ترجیحات خود را برای نسبت زنجبیل و هل دارد.

اما آنچه چای در فناوری نیاز دارد، عاشق هم می شود: این یک زبان اصلی و مشترک در فرهنگ هند است. بنابراین، تعجب آور نیست که با توجه به اهمیت فرهنگی آن، همراه با محبوبیت فزاینده چای در کشورهای غربی، یک سری شرکت مستقیماً برای مصرف کنندگان ظاهر شده اند که ترکیبات چای ماسالا، نوشیدنی های بطری شده و کافه های خود را راه اندازی می کنند.

تصمیم کلکته برای اتخاذ این سرمایه گذاری ممکن است این روزها مانند یک انتخاب بحث برانگیز به نظر برسد، به خصوص در مشاغل بزرگ جامعه که مصرف کنندگان به آن علاقه دارند. آیا کیفیت با مشوق های ریسک مانند مبارزه خواهد کرد؟ آیا چای نیاز به خیساندن دارد؟ کلکته چای بر اساس سفرهای تابستانی برادران سانیال به کلکته به عنوان یک محل اقامت در نیویورک آغاز شد. این به عنوان یک درک بی معنی از اصالت مشخص شده است، بنابراین هر گونه تهدیدی برای این اخلاق می تواند به تجارت آسیب برساند.

آنی سانیال به TechCrunch گفت: «شما می توانید هر تعداد که بخواهید شروع کنید، اما محدودیت هایی وجود دارد. پس از دو سال پیمایش COVID-19، ما تمام مسیرهای ممکن را به پایان رساندیم. اما در عین حال، من فکر می‌کنم که در مورد روشی که سرمایه خود را افزایش می‌دهیم، عمدی داریم.»

در واقع، این استارتاپ می‌گوید به‌عمد دور جدید سرمایه‌گذاری را از افرادی با ارزش خالص بالا در قالب یک حلقه حزبی به‌جای صندوق‌های سرمایه‌گذاری یا صندوق‌های سنتی افزایش داده است. سانیال ادامه می دهد که دلیل آن این است که آنها “سرمایه صبور” می خواهند.

کلکته چای مسیر تامین مالی جمعی را آغاز نکرد، بلکه رهبران و بنیانگذاران کلیدی در صنعت خود را انتخاب کرد که فضای غذا و نوشیدنی را که می توانند از آن اطلاعات بیشتری کسب کنند، از جمله در مورد بودجه بندی، می دانند. آیان سانیال اضافه کرد که استارت‌آپ می‌خواهد تا زمانی که کسب‌وکار در مکانی است که در آن احساس راحتی می‌کنند تا برنامه‌های آینده را به اشتراک بگذارند و درک کنند که ترکیب درآمد بلندمدت ممکن است چگونه باشد، صبر کند.

(سفر کلکته شبیه سفر Boba Guys است، یک برند چای محبوب که از تامین مالی ریسک سنتی نیز اجتناب می کند.)

کلکته چای امیدوار است که این پول به او کمک کند تا از یک کسب و کار با اثبات مفهومی به برندی که مطابق با آن باشد، حرکت کند. در 9 ماه اول DTC، کسب و کار استارتاپ حدود 160000 دلار درآمد ایجاد کرد و به آن کمک کرد تا از طریق یک بیماری همه گیر، یک تجارت سودآور ایجاد کند. بر این اساس کلکته معتقد است که آینده او بیشتر در دنیای تجارت الکترونیک است. او فروشگاه خود را در نیویورک نگه می دارد و از پاپ آپ ها به عنوان ابزار بازاریابی استفاده خواهد کرد.

در نهایت، برادران می‌گویند، این شرکت می‌تواند از طریق خرید گسترش یابد و حتی از طریق محتوا و رسانه‌ای که مخاطبان اولیه آن را افزایش می‌دهد، رشد کند. اگرچه این برند با آموزش به مردم شروع کرد که “چای چای” یک توصیف تکرار شونده است که توسط استارباکس جاودانه شده است، اما می خواهد به موضع تند تری ادامه دهد.

Sanyal می گوید: «ما یک برند درجه یک برای هزاره ها و جمعیت خود با منابع بسیار کم ساخته ایم. “من فکر می کنم ما واقعاً می توانیم همه این جهان های مختلف را پوشش دهیم، و مهمتر از آن، نه تنها این [build] محصولات و چیزها برای مردم جنوب آسیا، اما واقعاً پلی بین فرهنگ ما و دنیای بزرگتر غرب باشد.

تصاویر پس زمینه از جولای 1401

اعتبار عکس: نصرت چاودوری