منو سایت

مارک زاکربرگ می گوید NFT به زودی به اینستاگرام می آید

 تاریخ انتشار :
/
  اخبار استارتاپ
تصاویر پس زمینه از جولای 1401

متا از شما می‌خواهد که به متاورس برش دهید.

مارک زاکربرگ در مصاحبه ای با SXSW اعلام کرد که شرکت او قصد دارد NFT را در “آینده ای نزدیک” در اینستاگرام معرفی کند. اگرچه مدیرعامل و موسس متا جزئیات زیادی ارائه نکرد، اما او ادغام توکن‌های غیرقابل تعویض در برنامه اشتراک‌گذاری عکس و ویدیوی این شرکت را به عنوان چیزی در حال پیشرفت پس از حل برخی از چالش‌های فنی توسط تیم اینستاگرام توصیف کرد.

زاکربرگ به Diamond John’s Shark Tank گفت: “ما در حال کار بر روی معرفی NFT در اینستاگرام در آینده نزدیک هستیم.” “من حاضر نیستم دقیقاً امروز اعلام کنم که چه چیزی خواهد بود، اما در چند ماه آینده، فرصتی برای وارد کردن مقداری از NFT شما خواهد بود و امیدوارم به مرور زمان بتوانید چیزهایی در این محیط ایجاد کنید.

در ماه دسامبر، آدام موزری، مدیرعامل اینستاگرام تایید کرد که این شرکت یکی است “تحقیق فعال” NFT به منظور ارائه فناوری به مخاطبان گسترده تر. موصری در استوری اینستاگرام خود گفت: فکر می‌کنم این مکان جالبی است که می‌توانیم در آن بازی کنیم و همچنین امیدواریم بتوانیم به سازندگان کمک کنیم.

این برنامه‌ها قبلاً در حال انجام بودند: تابستان گذشته، اینستاگرام میزبان هفته خلاق بود، یک اجلاس مجازی فقط دعوت‌نامه‌ای که این شرکت در دعوت‌نامه‌های خود آن را یک رویداد خصوصی برای سازندگان NFT توصیف کرد.

علاقه اینستاگرام به NFT با دیدگاه گسترده‌تر متا از یک دنیای مجازی پرسود و به هم پیوسته پر از کالاهای دیجیتال همزمان است. زاکربرگ گفت: “امیدوارم لباسی که آواتار شما در دنیای متا می پوشد بتواند مانند NFT بریده شود و بتوانید آن را بین مکان های مختلف بپوشید.”

در حالی که برنامه‌های این شرکت برای NFT برای کسی که آرزوهای متا را دنبال می‌کند منحرف نیست، یکپارچه‌سازی می‌تواند برای برخی از توسعه‌دهندگانی که مستعد فناوری نیستند بسیار سرگرم‌کننده باشد.

توییتر در اوایل سال جاری تصاویر نمایه NFT را برای کاربران درجه یک فعال کرد – ادغامی که با آنچه متا در اینجا اشاره می کند مطابقت ندارد – اما بین تبلیغ رمزنگاری جک دورسی و جامعه NFT موجود پلتفرم، ویژگی های ضروری ممکن است در آنجا راحت تر از اینستاگرام باشد. .

نکته همچنین این است که تجربه متا با محصولات ارزهای دیجیتال تا کنون، حداقل می‌گوید، ناهموار بوده است. این شرکت در مواجهه با بادهای بانک‌های مرکزی و تنظیم‌کننده‌ها، برنامه‌های بزرگی را برای ارز دیجیتال خود کاهش داده است تا زمانی که شباهت چندانی به اظهارات اولیه‌اش در مورد نوآوری تکان دهنده صنعت نداشته باشد.

بر اساس نامه مدیر عامل، یوتیوب NFT را در نظر گرفته است

توییتر تصاویر پروفایل NFT را راه اندازی کرد – اما فقط برای مشترکین توییتر آبی

فیس بوک در حال تغییر نام تجاری خود به متا است