
TikTok امروز اعلام کرد که یک محصول تبلیغاتی جدید به نام “Brand Mission” راه اندازی می کند که به سازندگان اجازه می دهد با برندها ارتباط برقرار کنند و احتمالاً جوایزی برای ویدیوها دریافت کنند. با محصول جدید تبلیغاتی، تبلیغکنندگان میتوانند محتوا را از سازندگان جمعآوری کنند و مؤثرترین ویدیوها را به تبلیغات تبدیل کنند. تبلیغکنندگان میتوانند کمپینهای برند راهاندازی کنند و سازندگان را به مشارکت تشویق کنند. مارکها میتوانند با تشویق آنها به شرکت در مأموریتهای برند، یک جلسه توجیهی تهیه کنند و آن را برای جامعه سازندگان منتشر کنند. سپس سازندگان TikTok می توانند تصمیم بگیرند که در کدام ماموریت های برند شرکت کنند.
تمام سازندگانی که به سن 18 سالگی رسیده اند و حداقل 1000 دنبال کننده دارند، واجد شرایط شرکت در ماموریت مارک هستند. TikTok میگوید سازندگان واجد شرایطی که ویدیوهایشان توسط مارکها انتخاب شدهاند، «از پرداختهای نقدی و افزایش ترافیک سود خواهند برد». در هر صفحه ماموریت مارک دار، سازندگان می توانند ببینند در صورت انتخاب ویدیویشان، چقدر پول بالقوه برای کسب درآمد دارند.
Branded Mission در حال حاضر در مرحله آزمایش بتا است و برای برندها در بیش از ده ها بازار در دسترس است. TikTok می گوید محصول تبلیغاتی جدید در اواخر سال جاری در بازارهای دیگر در دسترس خواهد بود.
این شرکت میگوید این شکل جدید تعامل دو طرفه بین برندها و سازندگان به جامعه TikTok اجازه میدهد تا در تبلیغاتی که بخشی از کمپین برند هستند، دستی خلاقانه داشته باشد. TikTok خاطرنشان میکند که همیشه به دنبال راههای خلاقانه برای حمایت از سازندگان و کمک به برندها برای دسترسی به کاربران در پلتفرمهای خود با محتوای مرتبط است.
این شرکت در بیانیه ای گفت: «سازندگان در قلب خلاقیت، فرهنگ و سرگرمی TikTok هستند. “با ماموریت برند، ما هیجانزده هستیم که حتی سازندگان بیشتری را به اکوسیستم محتوای مارکدار جذب کنیم و راههایی را برای پاداش دادن به سازندگان نوظهور و تثبیت شده کشف کنیم.”
TikTok و برندها در حال حاضر از سازندگان برای تبلیغات در این پلتفرم استفاده میکنند، اما محصول تبلیغاتی جدید Branded Mission به سازندگان، بهویژه افراد جدیدتر، راه جدیدی برای مشارکت با برندها و افزایش مخاطبانشان میدهد.
اعلام امروز زمانی منتشر شد که تیکتوک اخیراً روش جدیدی را برای جذب تبلیغکنندگان به پلتفرم خود معرفی کرده است که به آنها امکان میدهد محتوای برندهای خود را به بهترین ویدیوها در TikTok ارائه دهند. TikTok TikTok Pulse را راهاندازی کرده است، یک راهحل تبلیغات متنی جدید که تضمین میکند تبلیغات برند تا 4 درصد بالای همه ویدیوها در TikTok قرار میگیرد. به طور خاص، راه حل اولین محصول تبلیغاتی است که شامل سهمی از درآمد با سازندگان می شود.
سازندگان و ناشران با حداقل 100000 دنبال کننده TikTok واجد شرایط برنامه اشتراک درآمد در مرحله اولیه برنامه TikTok Pulse خواهند بود.