مدیسون رید، که رنگ موی DTC را چیزی ساخت، اکنون در نظر دارد نقش بزرگتری در خرده فروشی داشته باشد

مدیسون رید، که رنگ موی DTC را چیزی ساخت، اکنون در نظر دارد نقش بزرگتری در خرده فروشی داشته باشد

مدیسون رید ثابت کرد که زنان به صورت آنلاین رنگ مو می‌خرند، اما در طول سال‌ها این شرکت که توسط امی ارت تأسیس شد، بیش از 60 بار در سراسر کشور راه اندازی کرد، با Ulta به صورت عمده حضور داشت و بعداً وارد معامله شد. Ulta با تارگت هنگام مدیریت وب سایت و فروش آمازون.

ما آخرین بار دو سال پیش ارت را بررسی کردیم، زمانی که او در مورد روبان های رنگ مو مدیسون رید، چگونگی تأثیر بیماری همه گیر بر تجارت و امکان ایجاد یک دسته رنگ مردانه بحث می کرد.

اکنون که هم مستقیم به مصرف‌کنندگان، هم نوارهای خرده‌فروشی ملی و هم نوارهای موی رنگی به خوبی کار می‌کنند، این کودک هشت ساله می‌خواهد با گسترش تعداد روبان‌های رنگی که در سراسر کشور فعالیت می‌کند و حضورش در خرده‌فروش‌ها، روابط محلی بیشتری با مشتریان برقرار کند. جایی که معمولا خرید می کنند این شرکت گفت که در روبان های رنگی، رنگ مو توسط یک متخصص دارای مجوز سریعتر و مقرون به صرفه تر از سالن های سنتی استفاده می شود.

Erett به TechCrunch گفت: «من مدتی است که این کار را انجام می‌دهم و فکر نمی‌کنم برندهای مصرف‌کننده بتوانند در یک کانال باشند و موفق شوند. ما به مصرف کنندگان خدمات می دهیم و آنها از همه جا خرید می کنند. ما متوجه شدیم که باید محل حضور مشتریانمان را ردیابی کنیم و سپس تجارت ما منفجر شد.

مدیسون رید که به سرعت در حال رشد است سپس به موهای مردانه نگاه می کند. “درهای این بازار را منفجر خواهیم کرد”

Eret گفت که با سرمایه گذاری جدید 33 میلیون دلاری، برنامه هایی برای اضافه کردن 20 مکان روبان رنگی دیگر و استخدام 850 رنگ پرداز جدید تا پایان سال در حال توسعه است. او پیش بینی می کند که این شرکت تا سال 2023 دارای 100 فروشگاه خواهد بود. این شرکت مناطقی از جمله نیویورک، فلوریدا جنوبی، کالیفرنیا، شیکاگو، واشنگتن، دی سی و تگزاس را هدف قرار داده است.

بودجه جدید، که تاکنون حدود 250 میلیون دلار به مدیسون رید کمک می کند، توسط Sandbridge Capital با شرکای Marcy Venture رهبری می شود.

ارت این بودجه را “بسیار فرصت طلبانه” توصیف کرد زیرا شرکت اکنون به طور فعال در حال جمع آوری پول است، اما وقتی با ساندبریج، سرمایه گذار در شرکت های زیبایی مانند ILIA Beauty و Youth to the People آشنا شد، احساس کرد که مصرف کنندگان و بازار را درک می کند. در مورد Marcy Venture، صندوق Jay-Z که در Savage X Fenty – همچنین به عنوان شرکت خواننده ریحانا شناخته می‌شود – سرمایه‌گذاری می‌کند و در کانال‌های رسانه‌ای نمایش داده می‌شود، همین‌طور است.

او گفت: “ما هیجان زده هستیم که هر دو را در کشتی داریم.”

علاوه بر نوارهای رنگی جدید، مدیسون رید بودجه جدید را در راه اندازی محصولات اضافی سرمایه گذاری خواهد کرد. متأسفانه، اررت درباره اینکه اینها چه هستند سکوت کرد، اما ما فقط می توانیم فرض کنیم که رنگ مردانه می تواند به میز بازگردد.

ما قبلاً در بانک سرمایه داشتیم، اما این به ما زرادخانه ای می دهد تا سرمان را پایین نگه داریم و اجرا کنیم. این جایی است که لاستیک با جاده برخورد می کند، “او افزود.

در همین حال Eret گفت که فرصت های بیشتری برای صنعت جهانی رنگ مو وجود دارد که انتظار می رود ارزش آن در سال 2023 به بیش از 40 میلیارد دلار برسد. این بخش تخمین می زند که 40 میلیون آمریکایی از محصولات رنگ مو دائمی در سال 2020 استفاده کرده اند.

به این ترتیب، مدیسون رید خاطرنشان کرد که حاشیه تولید ناخالص آن به بیش از 80 درصد افزایش یافته و درآمد در دو سال گذشته دو برابر شده است. Eret معتقد است که این شرکت در بازار داخلی پیشرفت کرده است و اکنون شروع به کسب سهم بازار در بازار سالن ها کرده است.

در همین حال، در ماه مارس، مدیسون رید خوزه زونیگا را به عنوان مدیر ارشد مالی خود استخدام کرد. زونیگا قبلاً با Dollar Shave Club کار می کرد و توسعه omnichannel شرکت را رهبری می کرد.

ارت گفت: «ما روی یافتن فردی با تجربه در زمینه کالاهای مصرفی بسته بندی شده متمرکز بودیم، اما نه به روش سنتی. “باشگاه Dollar Shave، صنعتی را نابود کرد که هیچ کس به آن توجه نکرد. زمانی که با خوزه آشنا شدم، او مدل مالی را درک کرد، قفسه های خرده فروشان را درک کرد و مهارت های محتوایی داشت. ما فکر کردیم که این برای فرهنگ عالی است.»

شاید به اندازه D2C جذاب نباشد، اما فناوری زیبایی پول بزرگی است