Tomorrow Farms یک قطار غذایی پایدار را با مواد تشکیل دهنده شارژ می کند تا محصولات کمد و یخچال اصلی را که امروزه می شناسیم به غذاهایی تبدیل کند که برای ما و حیوانات و کره زمین بهتر است.
این شرکت آماده است تا اولین محصول خود را در اواخر این ماه روانه بازار کند – بن برمن بنیانگذار و مدیر عامل شرکت مادر آنچه خواهد بود – تا حدی به لطف دور اولیه 8.5 میلیون دلاری به رهبری Lowercarbon Capital با بازی Maveron، Valor Siren Ventures، Simple Food Ventures، SV Angel و گروهی از سرمایه گذاران فرشته، از جمله ران کانوی، رایان تدر و مکس مولن. دور جدید کل بودجه 10.5 میلیون دلاری را برای مزارع فردا فراهم می کند.
برمن حدود یک سال پیش پس از فعالیت در زمینه غذا، مزارع فردا را راه اندازی کرد. در 18 سالگی، او یک کامیون مواد غذایی به نام Mainely Burgers داشت که به سه کامیون و 16 کارمند تبدیل شد. از آنجا، او پیتزا خوب را از آپارتمانش آزاد کرد و در طول همه گیری جهانی، پیتزاها را از پنجره های مردم بیرون آورد و در عین حال برای خیریه های محلی پول جمع آوری کرد. این تجارت اکنون بخشی از فیلاباندنس، یک سازمان امداد گرسنگی در فیلادلفیا است.
با سرمایه گذاری بسیاری که به آینده شرکت های مواد غذایی می رود، مزارع فردا. که در اوایل سال 2021 در صندوق سرمایه گذاری SALT انکوبه شد، ماموریت دارد که شریک پیشرو برای بسیاری از این شرکت های علوم غذایی با فناوری پیشرفته باشد که محصولات و مارک های جدید را می سازند.
برمن به TechCrunch گفت: «ما این موج از مواد غذایی، تخمیر دقیق و فناوری کشت سلولی را دیدیم، اما آنها برای تجاری سازی به کمک نیاز داشتند. ما همه تجاری سازی، نحوه رسیدن به بازار، خلاقیت و کار برند را برای آنها انجام می دهیم. ما همچنین به دنبال این هستیم که چه چیزی با مشتریان طنین انداز می شود و نسل بعدی غذاها باید چگونه باشند و در حال یافتن شرکت هایی برای تولید این غذاها هستیم.
همانطور که گفته شد، Tomorrow Farms در حال آماده شدن برای اولین محصول خود است و در حال همکاری با یک شرکت مواد تشکیل دهنده برای ساخت محصولی بر اساس فرمول آن شرکت است.
بودجه جدید صرف راه اندازی محصول و تدوین محصول دوم شد. این منجر به گسترش تیم، ایجاد روابط خرده فروشی و یافتن شرکای جدید در زمینه فناوری مواد غذایی می شود. برمن گفت که این شرکت در حال حاضر با چندین شرکت کار می کند که مواد تودرتو تولید می کنند که هر روز تعداد بیشتری از آنها ظاهر می شود.
وی افزود: «فعالیتهای زیادی در این فضا وجود دارد و این به ما کمک میکند تا آینده سیستمهای غذایی خود را بسازیم». “ما با این همه کار فرصت طلب هستیم که محصولات مناسب را پیدا کنیم. ما در تلاش برای ایجاد محصولات مد نیستیم، بنابراین زمان و سرمایه خود را صرف برندهایی می کنیم که می خواهیم راه اندازی کنیم.