
برای اولین بار، صرافی رمزارز با یک تیم NFL در یک رابطه طولانی مدت و انحصاری که می تواند منجر به نمایش بیشتر دارایی های دیجیتال برای مخاطبان انبوه شود، همکاری می کند.
شراکت بین Blockchain.com و Dallas Cowboys روز چهارشنبه در مقر NFL در فریسکو، تگزاس توسط جری جونز، مالک، رئیس و مدیر کل تیم فوتبال به همراه پیتر اسمیت، بنیانگذار و مدیر عامل Blockchain اعلام شد. com. . به گفته بروکس والاس، رئیس بخش ارتباطات Blockchain.com، قوانین NFL از افشای قیمت یا مدت معامله جلوگیری می کند.
این اولین قرارداد ملی ورزش حرفه ای برای این شرکت رمزنگاری است که از سال 2011 وجود دارد و شامل برندسازی، تبلیغات، محتوا و فرصت های رویداد خواهد بود. با این حال، حقوق نامگذاری ورزشگاه کابوی ها را که همچنان به عنوان استادیوم AT&T باقی خواهد ماند، شامل نمی شود.
والاس گفت که استادیوم آن 80000 نفر گنجایش دارد و یک کد QR را در هر جایی اضافه می کند که به وب سایت Cowboys پیوند می خورد و نمونه کارهای Blockchain.com را برجسته می کند تا طرفداران بتوانند در مورد کریپتو بیشتر بیاموزند.
اسمیت به تککرانچ گفت: «کاوبویها یکی از با ارزشترین و با ارزشترین برندها را در آمریکا ساختند، و یکی از دلایلی که ما میخواستیم با آنها شریک شویم، همکاری برای ساختن نام تجاری خود با هم بود». ما اکثراً افرادی با فناوری هستیم، نه افرادی با یک برند، بنابراین یادگیری از بهترین ها چیزی است که ما واقعاً در مورد آن هیجان زده ایم.»
اسمیت گفت، میلیونها طرفدار کابوی در این فصل فوتبال درباره رمزارزها یاد خواهند گرفت. “بازی شکرگزاری پربیننده ترین بازی تلویزیونی است و ما در این بازی شکرگزاری حضور خواهیم داشت.”
علاوه بر این، این مشارکت به طرفداران Cowboys این فرصت را می دهد تا از طریق تبلیغات رسانه های اجتماعی در مجموعه Blockchain.com هم با IRL و هم به صورت آنلاین درگیر شوند. در این بیانیه آمده است که پیشنهادات از سفرهای VIP به خارج از کشور تا رویدادهای سازماندهی شده توسط بازیکنان متغیر است. این مشارکت همچنین با هدف آموزش طرفداران در مورد دارایی های دیجیتال و میزبانی یک نشست آموزشی برگزار می شود تا مردم بتوانند بیشتر بیاموزند.
جونز در بیانیهای گفت: «آنها وال استریت را با دسترسی به داراییهای دیجیتال برای هر کسی، در هر کجای جهان، به خیابان اصلی میآورند – و این برای میلیونها طرفدار جهانی ما یک موفقیت است».

پیتر اسمیت، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل Blockchain.com، و جری جونز، مالک، رئیس و مدیر کل Dallas Cowboys. اعتبار تصویر: ریچارد رودریگز / گتی ایماژ
این همکاری چند هفته پس از آن صورت می گیرد که NFL در 22 مارس اعلام کرد که تیم ها دیگر از امضای قراردادهای حمایت مالی با صرافی های مبتنی بر بلاک چین یا شرکت های نمونه کار منع نخواهند شد. با این حال، باشگاههای منفرد در امضای تراکنشهای مجوز NFT محدود هستند و فقط میتوانند کلکسیونهای دیجیتالی را «آنطور که در ارتباط با مشارکتهای سطح لیگ NFT مجاز است» منتشر کنند.
سه رهبر لیگ ماه گذشته در یادداشتی نوشتند: «لیگ کسبوکارهای مرتبط با بلاک چین را شناسایی کرده است که به اعتقاد ما میتوانند در روابط تبلیغاتی لیگ و باشگاه بدون ریسک بیش از حد نظارتی یا برند شرکت کنند. در حال تبلیغ به طور مقتضی بازرسی شده است.»
علیرغم قوانین NFL، بازیکنان حرفهای – مانند تام بریدی، مدافع تیم تامپا بی باکانیر، که با صرافی ارزهای دیجیتال FTX شریک شده است، هنوز هم وارد ارزهای دیجیتال خارج از میدان میشوند.
“من فکر می کنم شما چند NFL خواهید دید [and crypto] اسمیت گفت: معاملات در راه است. “این اولین معامله از بسیاری از معاملات در NFL خواهد بود.”
اسمیت گفت: Blockchain.com قصد دارد با Cowboys و NFL همکاری نزدیک داشته باشد تا استفاده از ارز دیجیتال را در طول زمان در تجربه استادیوم و تجربه طرفداران آنلاین گسترش دهد. “ما از کوچک شروع می کنیم، سپس در طول زمان در چند سال آینده گسترش می دهیم.”
رمزگذاری در ورزش
مشارکت و معامله با تیم های ورزشی مفهوم جدیدی نیست، اما موارد مرتبط با ارزهای دیجیتال در سال گذشته افزایش یافته است.
در خارج از NFL، هجوم زیادی از شرکتهای رمزنگاری در 12 ماه گذشته وجود داشته است که با تیمهای ورزشی حرفهای و بازیکنان ایالات متحده متحد شدهاند.