مشاوره حرفه ای در مورد Pitch Deck از یک سرمایه گذار پیشرو در سیلیکون ولی

مشاوره حرفه ای در مورد Pitch Deck از یک سرمایه گذار پیشرو در سیلیکون ولی

Lottie Siniscalco یک شریک در Emergence Capital است، جایی که در شرکت‌های نرم‌افزار سازمانی در مراحل اولیه سرمایه‌گذاری کرد. در طول رویداد مرحله اولیه TechCrunch، او جلسه ای را رهبری کرد که به ارائه بازخورد در مورد آزمایش ها اختصاص داشت. آنچه در ادامه می آید بخش کوچکی از مشارکت لوتی از این جلسه است.

ساخت زمین های بازی تا حدی یک هنر و تا حدودی یک علم است. و همیشه در جریان هستند. هر هفته در TechCrunch Live، بنیانگذار و سرمایه گذار آزمایش اولیه ای را ارائه می دهند که سرمایه گذاری قابل توجهی را به دست آورده است. شرکت در رویدادها رایگان است و پس از بررسی آزمون، موسسان شرکت های نوپا می توانند ارائه خود را با سرمایه گذار و موسس تمرین کنند.

TechCrunch همچنین مجموعه‌ای از نشریات را راه‌اندازی کرده است که آزمایش‌های واقعی را بررسی می‌کنند که دورهایی را که ما پوشش داده‌ایم بالا می‌برد. اولین ورود به عرشه Minut اینجاست. لذت بردن!

برای پیشنهاد سرمایه گذار مناسب:

اولین چیز این است: مخاطبان خود را بشناسید. لوتی گفت: کمی تحقیق کنید و سعی کنید ایمیل را شخصی سازی کنید، “لوتی گفت که ایمیل های سرد خوب هستند، اما اگر شخصی سازی شوند بهتر است. او این مثال را با گفتن این جمله بیان کرد: «هی، لوتی. من این عرشه را برای شما می فرستم. من بنیانگذار XYZ هستم و آن را برای شما می فرستم زیرا دیدم که شما در هیئت مدیره این شرکت دیگر هستید که تا حدودی مشابه است، و فکر می کنم دانش بالقوه ای در مورد آنچه می توانید به میز بیاورید وجود دارد.

برعکس، لوتی توضیح داد که اگر از شرکتی خارج از حوزه تمرکز خود، مانند شرکت های مصرف کننده، تست دریافت کند، حتی ایمیل را باز نمی کند.

از آزمون خود خاطرات ماندگاری بسازید:

بسته های ارائه راهی برای بیان داستان استارتاپ ها هستند و راه هایی وجود دارد که سرمایه گذاران و مشتریان را بهتر به خاطر بسپارند.

به گفته لوتی، یکی از بهترین راه ها ایجاد یک جذابیت عاطفی است. او گفت: «مردم احساسات را به خاطر می آورند. “اگر می خواهید کسی حرف های شما را به خاطر بسپارد، راهی برای ارتباط با او پیدا کنید. ترس عالیه هیجان متفاوت است، اما هر چه احساس قوی تر باشد، حافظه قوی تر است.